تلویزیون های اندرویدی سونی
اخبار لوازم خانگی

تلویزیون های اندرویدی سونی مجهز به اندروید 9 می شوند

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، بر اساس گزارش های منتشر شده تلویزیون های اندرویدی سونی مجهز به سیستم عامل 9 ...

زهرا سیاحی | 4 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، بر اساس گزارش های منتشر شده تلویزیون های اندرویدی سونی مجهز به سیستم عامل 9 می شوند. همچنین این سیستم عامل جدید پشتیبانی از ویدئوهای 100 / 120Hz را به تلویزیون های هوشمند خود افزوده است.

تلویزیون های اندرویدی سونی به روزرسانی می شوند

کمپانی سونی اخیرا اعلام کرده که تلویزیون های اندرویدی خود را از نسخه های سال 2016 تا 2019 به سیستم عامل Android 9 (Pie) مجهز کرده است.

کمپانی ژاپنی سونی اندروید 9 (Pie) را به بسیاری از مدل های تلویزیونی قبلی خود، از جمله تلویزیون های OLED A1 ، A8F (AF8) و A8G (AG8) و همچنین X700D (XD70) ، X900E (XE90) و X900F (XF90) اضافه کرده است.

هدف شرکت سونی از به روزرسانی تلویزیون های اندرویدی خود بیشتر شامل رفع اشکال و افزایش قابلیت، ویژگی و عملکرد می شود که در ادامه به برخی از آن ها اشاره شده است. در این تلویزیون های اندرویدی سونی که از اندروید 9 بهره می برند منوی تنظیمات جدید و اصلاحات تصویری وجود دارد.

تلویزیون های اندرویدی سونی

علاوه بر موارد بالا، کمپانی سونی می گوید که این سیستم عامل برنامه های ویدیویی، آلبومی و موسیقی را در برنامه مدیا پلیر (Media Player) نشان می دهد. البته به این نکته توجه کنید که هنوز مشخص نیست کدام یک از این قابلیت ها در کدام یک از مدل ها افزوده شوند.

بیشتر بخوانید:

کدهای منو مخفی تلویزیون های سونی، سامسونگ و ال جی

پس از به روزرسانی این تلویزیون های هوشمند سونی، منوی برنامه فقط برنامه های Music و Media Player را نمایش می دهد، اما شامل تمام محتوای برنامه های Video  Album و Music خواهد بود.

هم اکنون به روزرسانی سیستم عامل (نسخه 6.7115) در آمریکا در حال اجرا است و نمایندگی سونی در اروپا اعلام کرده که باید قبل از پایان سال 2020 این نسخه از سیستم عامل در اروپا در دسترس باشد.

تلویزیون های اندرویدی سونی

سیستم عامل اندروید 9 در اواخر سال 2018 به صورت عمومی منتشر شده بنابراین سونی به روزرسانی این سیستم عامل را در تلویزیون های اندرویدی خود بسیار دیر انجام داده است.

این شرکت در مورد برنامه های خود برای افزودن سیستم عامل اندرویدهای 10 و 11 در تلویزیون های هوشمند خود توضیحی نداده است. اما کمپانی گوگل اعلام کرد که Google TV در آینده به برخی از تلویزیون های سونی افزوده خواهد شد.

اولین تلویزیون های ژاپنی سونی از سال 2015 و از نیمه اول سال 2016 در این به روزرسانی گنجانده نشده و هیچ برنامه ای برای افزودن اندروید 9 به این تلویزیون ها اعلام نشده است. این تلویزیون های 2015 و نیمه اول سال 2016 از اندروید 8 با نسل قبلی MediaTek SoC استفاده می کنند.

بیشتر بخوانید:

بهترین تلویزیون های 55 اینچ سونی برای خرید در سال 2020

همچنین شرکت های رقیب کمپانی سونی مانند ال جی، سامسونگ و پاناسونیک پس از راه اندازی تلویزیون های خود، از سیستم عامل‌ های اختصاصی مانند webOS، Tizen و MyHomeScreen استفاده می کنند که به ‌روزرسانی آن ها در سطح اندروید تی وی زیاد نبوده اما سرعت ارائه آن ها بسیار بیشتر است.

مزایا و ویژگی های جدید تلویزیون های اندرویدی سونی:

برنامه های ویدئویی، آلبوم و موسیقی را در برنامه Media Player نشان می دهند.

عملکرد WPS را حذف می کند.

منوی Setting (تنظیمات) را دوباره طراحی می کند.

در ادامه لیستی از مدل هایی که سیستم عامل اندروید 9 در آن ها قابل اجرا بوده، آورده شده است.

تلویزیون های اندرویدی سونی

امکانات اندروید تلویزیون سونی

سیستم عامل اندروید تی وی توسط کمپانی هایی مانند سونی، تی سی ال، هایسنس، فیلیپس و غیره مورد استفاده قرار می گیرد. ممکن است برای برخی از کاربران و مصرف کنندگان این سوال مطرح شود که امکانات اندروید تلویزیون سونی چیست؟

در ادامه به پاسخ سوال امکانات اندروید تلویزیون سونی می توان گفت که کمپانی سونی سال هاست که از این سیستم عامل به عنوان نرم افزار انتخابی خود استفاده می کند و امکانات و قابلیت های منحصر به فردی را در اختیار کاربران خود می گذارد.

تلویزیون های اندرویدی سونی

یکی دیگر از امکانات اندروید تلویزیون سونی پشتیبانی از دستیار صوتی گوگل اسیستنت است که باعث می شود استفاده از تلویزیون برای بسیاری از کاربران راحت شود.

بیشتر بخوانید:

تلویزیون های 4K سونی معرفی شدند

مشکلات تلویزیون های اندرویدی

تلویزیون های اندرویدی همانند بسیاری از تلویزیون های دیگر ممکن است به مشکلاتی بر بخورند که این مسئله کاملا عادی بوده و فقط باید به دنبال راه حلی برای رفع مشکلات تلویزیون های اندرویدی باشیم.

تلویزیون های اندرویدی سونی

بهترین و ساده ترین راه حل برای رفع مشکلات تلویزیون های اندرویدی پیدا کردن دلیل آن است. برفرض مثال تنظیمان تلویزیون اندرویدی شما بهم ریخته و شما از این تنظیمات راضی نیستید. می توانید با استفاده از دفترچه راهنما یا کمک گرفتن از یک متخصص یا تعمیرکار تلویزیون مشکلات تلویزیون های اندرویدی خود را حل کنید.

بیشتر بخوانید:

اسامی تلویزیون های سونی مجهز به قابلیت local dimming

قیمت جدیدترین تلویزیون سونی 2018

کمپانی ژاپنی سونی هر ساله نسخه های جدیدی از تلویزیون های هوشمند خود را معرفی و روانه بازار لوازم خانگی می کند. این تلویزیون ها از کیفیت بالایی برخوردار هستند و رضایت بسیاری از کاربران و مصرف کنندگان خود را کسب کرده اند. اگر به دنبال قیمت جدیدترین تلویزیون سونی 2018 هستید، نمی توان به یک مدل خاصی اشاره کرد.

تلویزیون های اندرویدی سونی

همانطور که می دانید کمپانی سونی هر ساله تلویزیون های جدیدی را روانه بازار می کند و با گذشت زمان قیمت جدیدترین تلویزیون سونی 2018 نیز تغییر می کند اما می توانید جدیدترین محصولات این کمپانی را دنبال کنید و از قیمت محصولات به روز آن ها مطلع شوید.

بیشتر بخوانید:

تلویزیون X900H سونی رونمایی شد/قیمت تلویزیون های سونی در بازار

قیمت تلویزیون سونی در نمایندگی

سونی یکی از برندهای معتبر و معروف جهانی در زمینه تولید لوازم صوتی و تصویری به شمار می رود که در کشورهای مختلف دارای نمایندگی و خدمات پس از فروش بوده که در ایران نمایندگی فروش تلویزیون سونی در تهران خانه سونی است. این کمپانی سالهاست که در این زمینه فعالیت می کند. قیمت تلویزیون سونی در نمایندگی مناسب بوده و بدون واسطه صورت می گیرد که این کار موجب جلب توجه بسیاری از کاربران به این برند ژاپنی شده است.

تلویزیون های اندرویدی سونی

خانه سونی نمایندگی فروش تلویزیون سونی در تهران مدل های مختلفی از تلویزیون سونی را در سایز و اندازه های مختلف به شما عرضه می کند، که می توانید با استفاده از برخی شرایط تلویزیون سونی را به صورت اقساطی از خانه سونی به صورت اینترنتی و حضوری خریداری و سپس آن را درب منزل تحویل بگیرید همچنین از قیمت تلویزیون سونی در نمایندگی مطلع شوید.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟