مهرداد نیکزاد
اخبار لوازم خانگی

تولید ماشین ظرفشویی پاکشوما در ایران نشان از توان داخلی است

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، مدیر ارشد بازاریابی گروه تولیدی پاکشوما با اشاره به آخرین وضعیت این گروه ...

بهنام وحیدی | 4 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، مدیر ارشد بازاریابی گروه تولیدی پاکشوما با اشاره به آخرین وضعیت این گروه صنعتی در شرایط فعلی کشور گفت : تامین مواد اولیه برای تولیدکنندگان یکی از بزرگترین دغدغه های فعلی آنها است، با این حال تولید ماشین ظرفشویی پاکشوما در ایران، نشان از توان بالای داخلی و اهمیت اعتماد به تولید کننده ایرانی است.

مهرداد نیکزاد در گفتگو با خبرنگار «ال کا ایران» افزود : تا پیش از این امکان تولید ماشین ظرفشویی در کشور وجود نداشت اما به همت مهندسین گروه تولیدی پاکشوما، ما توانستیم خط تولید ماشین ظرفشویی پاکشوما را در کشور راه اندازی کنیم. البته برای رسیدن به این هدف از سال ها پیش برنامه ریزی کرده بودیم و در همین راستا در سال 1399 زیرساخت تولیدی گروه پاکشوما از 100/000 متر مربع به 200/000 متر مربع افزایش یافت.

خط تولید ماشین ظرفشویی پاکشوما

مدیر ارشد بازاریابی گروه تولیدی پاکشوما گفت : کارخانه تولید ماشین ظرفشویی پاکشوما در ایران، اولین کارخانه تولید این محصول با ظرفیت تولید 300/000 دستگاه در سال، در کشور است.

وی ادامه داد : ما تمام توان خودرا برای تولید محصولات با کیفیت به کار گرفته ایم، از همین رو این نوید را می دهیم که گروه پاکشوما در سال 1399 از پیشرفته ترین کارخانه تولید یخچال در خاورمیانه با همکاری شرکت مایدیا و ماشین آلات kuka آلمان و Comi ایتالیا به شکل رباتیک با ظرفیت تولیدی روزانه 1000 دستگاه یخچال فریزر رونمایی خواهد کرد. همچنین در سال 1399 از بزرگترین کارخانه تولیدی تهویه مطبوع خانگی در ایران (کولرگازی) با همکاری شرکتهای آسیایی مایدیا و AUX رونمایی خواهیم کرد تا توان تولید ملی را به رخ کشورهای دیگر بکشیم.

نیکزاد گفت : گروه پاکشوما در حال حاضر بزرگترین کارخانه تولیدی انواع ماشین لباسشویی در خاورمیانه با ظرفیت تولید 1/000/000 دستگاه در سال است. همچنین در راستای توسعه خطوط تولید محصولات با کیفیت ایرانی،  اقدام به راه اندازی خط تولید جاروبرقی با همکاری گروه های تحقیق و توسعه آسیایی و اروپایی با ظرفیت تولید 300/000 دستگاه در سال کرده ایم که امیدواریم خریداران از کیفیت محصولات پاکشوما نهایت رضایت را داشته باشند.

مهرداد نیکزاد پاکشوما

مهرداد نیکزاد افزود : استراتژی نوآوری پیوسته در ارائه محصولات جدید برای استمرار نشاط برندهای گروه پاکشوما، ما را به ارائه 3 تا 4 مدل محصول جدید در گروه های لوازم خانگی در هر سال و بهبود مستمر مدل های موجود جهت انطباق با نیازهای مصرف کنندگان با رعایت الزاماتی نظیر مصرف انرژی کمتر و کارکرد راحت تر با محصول، رهنمون کرده است.

وی گفت : در راستای همین اهداف و البته توسعه همکاری های بین المللی و سرمایه گذاری های مشترک، در سال جدید یک برند بین المللی لوازم خانگی دیگر به سبد برندهای گروه پاکشوما اضافه خواهد شد.

در همین رابطه بخوانید:

برندهای لاکچری لوازم خانگی ایرانی به بازار خواهند آمد

مدیر ارشد بازاریابی گروه تولیدی پاکشوما در پایان افزود : در حال حاضر گروه پاکشوما نماینده رسمی گروه کندی -هوور ایتالیا و مایدیا و آکس در ایران است. تشکیل بزرگترین مرکز تحقیق و توسعه در ایران و خارج از کشور برای طراحی صنعتی لوازم خانگی بزرگ در دستور کار ما قرار دارد و از افراد توانمند در این حوزه درخواست می کنیم تا پیشنهادات و طراحی ایده های خلاق و جذاب در زمینه لوازم خانگی را با ما در میان بگذارند.

انتهای پیام/

 

نظر شما چیست؟

نظرات ثبت شده

  • رضا | 23 مهر 1399 در 11:14 ق.ظ

    باید به پاکشوما تبریک گفت و با فاصله میشه گفت به بهترین برند ایرانی تبدیل شده

  • میترا احدی | 24 مهر 1399 در 11:49 ب.ظ

    من سالهاست ماشین لباسشویی پاکشومارو دا م و واقعا راضی ام