گران‌فروشی لوازم خانگی
اخبار لوازم خانگی

جلوگیری از گران‌فروشی لوازم خانگی در دستور کار قرار دارد

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت سمنان با بیان اینکه جلوگیری از ...

نفیسه رحیمی | 4 سال قبل

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت سمنان با بیان اینکه جلوگیری از گران‌فروشی لوازم خانگی در دستور کار قرار دارد، گفت: ۷۴ مورد تخلف در بازرسی از واحدهای صنفی لوازم‌ خانگی استان ثبت شد.

مهدی یحیایی ظهر چهارشنبه به میزبانی صنعت، معدن و تجارت سمنان ضمن بیان اینکه در شش ماه ابتدای سال جاری ۴۴۷ مورد بازرسی از واحدهای صنفی عرضه‌کننده لوازم‌خانگی در استان انجام شد، اظهار داشت: این طرح برای رصد وضع بازار لوازم ‌خانگی در استان و همچنین جلوگیری از گران‌فروشی لوازم خانگی اجرایی شده است.

وی با اشاره به اینکه طی این بازرسی‌های انجام‌شده ۷۴ مورد تخلف ثبت‌شده است، تصریح کرد: گران‌فروشی، عدم درج قیمت و نصب نرخ نامه و عدم صدور برگ خرید از مهم‌ترین تخلفاتی است که تاکنون ثبت‌شده است.

به گزارش ایسنا، معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت سمنان خاطرنشان کرد: پرونده این متخلفان جهت بررسی و صدور حکم به تعزیرات حکومتی استان ارسال‌شده است.

یحیایی تأکید کرد: هم استانی‌ها می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف از سوی واحدهای صنفی، مراتب را با شماره تلفن گویا ۱۲۴ سامانه ستاد خبری به سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان گزارش کنند.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟