لوازم خانگی فاقد شناسه
اخبار لوازم خانگی

جمع‌آوری هرگونه لوازم خانگی فاقد شناسه از ابتدای آبان

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه از ابتدای آبان امسال، هرگونه لوازم خانگی ...

نفیسه رحیمی | 4 سال قبل

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه از ابتدای آبان امسال، هرگونه لوازم خانگی فاقد شناسه کالای قاچاق محسوب شده و از سطح بازار جمع‌آوری می شود.

محمدرضا پورمحمدی در جلسه کمیسیون برنامه‌ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان که به صورت ویدئوکنفرانس برگزار شد، با تأکید بر تلاش همگانی برای سالم‌سازی اقتصاد کشور، به نقش مهم مبارزه با قاچاق و جمع آوری لوازم خانگی فاقد شناسه اشاره کرد و افزود: مبارزه بی‌امان با قاچاق یکی از وظایف اساسی تمامی مسئولان است.

وی با قدردانی از عملکرد دست‌اندرکاران مبارزه با قاچاق لوازم خانگی در استان، گفت: وضعیت فعلی اقتصاد کشور از حساسیت ویژه‌ای برخوردار است و بی‌توجهی و نظارت ناکافی در این حوزه، زمینه را برای سوءاستفاده و افزایش قاچاق فراهم می‌کند.

وی بر جلوگیری از فروش کالاهای فاقد شناسه و قاچاق در استان تأکید کرد و با اشاره به نارضایتی مردم از افزایش قیمت و کاهش کیفیت لوازم خانگی در ماه‌های گذشته، گفت: اجرای طرح شناسه‌دار کردن کالاهای گروه الف و سامان‌دهی توزیع و فروش این کالاها، نظارت دقیق بر قیمت و کیفیت را افزایش می‌دهد.

به گزارش ایلنا، استاندار آذربایجان شرقی در بخش دیگری از سخنان خود با تأکید بر تسریع در استفاده همه‌جانبه از سامانه جامع حمل و نقل در استان، گفت: استفاده از این سامانه با مشخص کردن مبدأ و مقصد کالاها، امکان هرگونه قاچاق و سوءاستفاده‌های دیگر را به کمترین میزان ممکن می‌رساند.

وی با بیان اینکه از ابتدای آبان امسال، هرگونه لوازم خانگی و الکتریکی فاقد شناسه، کالای قاچاق محسوب شده و از سطح بازار جمع‌آوری می شود.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟