همکاری ال جی و سامسونگ
اخبار لوازم خانگی

همکاری ال جی و سامسونگ برای کمک به شرکت های کوچک در کره جنوبی

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، اخیرا اخباری مبنی بر همکاری ال جی و سامسونگ برای کمک به شرکت های کوچک در کره ...

زهرا سیاحی | 4 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، اخیرا اخباری مبنی بر همکاری ال جی و سامسونگ برای کمک به شرکت های کوچک در کره جنوبی منتشر شده است، که این دو غول فناوری کره جنوبی می توانند یک همکاری استراتژیک جدید را آغاز کنند.

همکاری ال جی و سامسونگ جهت کمک به شرکت های کوچک

همکاری ال جی و سامسونگ در حالی صورت می گیرد که محدودیت های تجاری اعمال شده در سال گذشته توسط دولت ژاپن همچنان در حال اجرا بوده و این امر تأمین کنندگان SME را تحت تأثیر قرار داده است. بنابراین، سامسونگ و ال جی دست به دست هم داده اند تا به دنبال راه حل های جایگزین برای کمک به رشد SME ها باشند.

طبق گزارشات منتشر شده، سامسونگ دیسپلی و ال جی دیسپلی یک نهاد مشورتی ناسیس کرده اند که حدود 30 تجارت نمایشگر در سراسر زنجیره تأمین قطعات کشور است و شامل مواد، اجزا و تجهیزات می شود.

بیشتر بخوانید:

محصولات جدید سامسونگ و ال جی روانه بازار می شوند

هر دو شرکت کره جنوبی در تلاش هستند تا به این شرکت های محلی کوچک در پیشرفت فن آوری کمک کنند تا در آینده این شرکت های کوچک نیز به کمپانی های سامسونگ و ال جی کمک کنند و وابستگی های خود را از شرکت ها و تامین کنندگان قطعات خارجی کاهش دهند و در عین حال به اکو سیستم محلی کمک شایانی نیز کرده باشند.

همکاری ال جی و سامسونگ

گزارش ها حاکی از آن است که SME های کره جنوبی اکنون جهت کمک به این مجتمع در حال توسعه مورد هدف قرار گرفته اند.

جدا از تلاش های این دو غول فناوری کره جنوبی، دولت کره جنوبی نیز در تلاش است تا تأمین کنندگان محلی را مورد حمایت و پرورش خود قرار دهد.

بیشتر بخوانید:

رقابت سامسونگ و ال جی بر سر ارائه خدمات به مشتریان

در همین راستا دولت کره جنوبی سیاست های جدیدی را معرفی کرده است که باید حدود 5 تریلیون وون تا سال 2022 برای 339 تامین کننده سرمایه گذاری کند. علاوه بر این دولت 1.5 تریلیون وون مزایای مالیاتی و یارانه را به آن ها نیز ارائه می دهد.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟