عباس هاشمی
اخبار لوازم خانگی

استقبال تولیدکنندگان از بیستمین نمایشگاه لوازم خانگی تهران

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، بر اساس اطلاعات منتشر شده از سوی انجمن صنایع لوازم خانگی ایران، تمامی ...

نفیسه رحیمی | 4 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، بر اساس اطلاعات منتشر شده از سوی انجمن صنایع لوازم خانگی ایران، تمامی مجوزهای برگزاری بیستمین نمایشگاه بین المللی لوازم خانگی تهران از ستاد ملی مبارزه با کرونا گرفته شده است. آنطور که دبیر کل انجمن صنایع لوازم خانگی ایران گفته با وجود تمام محدودیت هایی که به دلیل شیوع ویروس کرونا به وجود آمده، شاهد استقبال تولیدکنندگان از بیستمین نمایشگاه لوازم خانگی تهران هستیم.

در همین رابطه بخوانید:

تغییر زمان برگزاری بیستمین نمایشگاه لوازم خانگی تهران

در همین رابطه عباس هاشمی در گفتگو با خبرنگار «ال کا ایران» عنوان کرد : انجمن صنایع لوازم خانگی همواره به برگزاری این نمایشگاه پرداخته و سال گذشته نیز شاهد برگزاری نوزدهمین نمایشگاه بین المللی لوازم خانگی تهران بودیم. امسال نیز با تمام توان به برگزاری بیستمین نمایشگاه بین المللی لوازم خانگی تهران خواهیم پرداخت البته با توجه به محدودیت های کرونا و موضوع رعایت پروتکل های بهداشتی، تدابیری زیادی برای برگزاری نمایشگاه امسال در نظر گرفته شده است. طبق مذاکرات انجام شده با شرکت های برگزار کننده، هزینه هایی به منظور فراهم کردن شرایط مناسب و ایمن برای بازدید عموم و متخصصین این حوزه پرداخت شده است.

عباس هاشمی

وی در ادامه گفت: شرکت های خارجی به دلیل محدودیت های حمل و نقل در بیستمین نمایشگاه بین المللی لوازم خانگی تهران حضور ندارند اما شرکت های قطعه سازی برای حضور در رویداد امسال اعلام آمادگی کرده اند و تعاملاتی با شرکت های دانش بنیان نیز صورت گرفته است.

بیشتر بخوانید:

چه کسی مسئول افزایش قیمت لوازم خانگی در بازار ایران است

دبیر کل انجمن صنایع لوازم خانگی ایران افزود: ثبت نام شرکت ها علیرغم تاخیر سه ماهه به دلیل شیوع کرونا و محدودیت ها، بالغ بر آن چیزی که می بایست صورت گرفته و امیدواریم که سالن های مورد نظر به نحو احسن برای شرکت های حاضر در این رویداد مهیا شوند. تا این لحظه استقبال تولیدکنندگان از بیستمین نمایشگاه لوازم خانگی تهران بسیار خوب بوده است و خوشحالیم که تولیدکنندگان لوازم خانگی درک کرده اند که برگزاری این نمایشگاه چه اهمیت ویژه ای دارد.

وی در خصوص اقدامات صورت گرفته در راستای تحقق افق 1404 صنعت لوازم خانگی و معرفی چند برند ملی در کلاس جهانی عنوان کرد: تمامی تلاش خود را برای حرکت در این مسیر به کار گرفته ایم و به همین منظور قرار است که یک یا دو سالن ویژه به برندهای بزرگ کشور اختصاص داده شود.

در همین رابطه بخوانید:

برنامه ریزی وزارت صمت برای توسعه برند ملی لوازم خانگی ایرانی

هاشمی افزود: مجوزها از سوی ستاد ملی کرونا صادر شده و مذاکراتی با مسئولین نمایشگاه، آقای دکتر حسین زاده و معاونین در این مورد صورت گرفته و پس از ابلاغ مجوزهای رسمی ثبت نام شرکت ها انجام شده است.

دبیرکل انجمن صنایع لوازم خانگی در پایان افزود: اطلاع رسانی ها به موقع انجام شده و با توجه به این که غرفه داران مخاطب اصلی ما هستند، بیشتر بر روی تبلیغات این حوزه متمرکز هستیم.

به گزارش خبرنگار ال کا ایران، بیستمین نمایشگاه بین المللی لوازم خانگی تهران فعالیت خودرا از 11 آذر ماه 1399 فعالیت خودرا آغاز و تا تاریخ 14 آذر ماه به مدت 4 روز ادامه خواهد داد. از تمامی علاقه مندان دعوت می شود تا با حضور در این نمایشگاه از آخرین دست آوردهای صنعت لوازم خانگی ایران بازدید کنند.

بیستمین نمایشگاه بین المللی لوازم خانگی تهران

همچنین بر اساس قوانین مربوط به پیشگیری از پاندمی کرونا که توسط ستاد ملی مبارزه با کرونا ابلاغ شده، تمامی بازدیدکنندگان و حاضرین در این نمایشگاه موظف به زدن ماسک و رعایت تمامی پروتکل های بهداشتی هستند.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟