تلویزیون های اندرویدی تی سی ال
اخبار لوازم خانگی

تلویزیون های اندرویدی تی سی ال روانه بازار آمریکا شدند

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، تلویزیون های اندرویدی تی سی ال در 5 اندازه و با کیفیت تصویر 4K تحت سری Class 4 ...

زهرا سیاحی | 4 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، تلویزیون های اندرویدی تی سی ال در 5 اندازه و با کیفیت تصویر 4K تحت سری Class 4 روانه بازار لوازم خانگی آمریکا می شوند. کمپانی تی سی ال یکی از بزرگترین سازندگان تلویزیون در جهان بوده که به عنوان بزرگترین برند تلویزیونی در آمریکا نیز شناخته شده است.

تلویزیون های اندرویدی تی سی ال را بشناسید

تلویزیون های کمپانی تی سی ال به دلیل تجهیز بودن آن ها به روکو در کشور آمریکا محبوب شده اند. هم اکنون برای اولین بار این کمپانی بخش وسیعی از تولید تلویزیون های خود را به عرضه تلویزیون های اندرویدی با کیفیت تصویر 4K و تحت سری Class 4 اختصاص داده است.

این تلویزیون های جدید شرکت تی سی ال از پلت فرم گوگل اندروید تی وی پشتیانی می کند. همانطور که در مطالب بالا گفته شد، کمپانی تی سی ال به دلیل مجموعه تلویزیون های هوشمند سری Class 4 که توسط روکو (Roku) در ایالات متحده آمریکا تامین می شود، شناخته شده است.

تلویزیون های اندرویدی تی سی ال

اکنون این شرکت با معرفی نسخه های جدید در اندازه های 43، 50، 55، 65 و 75 اینچی از این تلویزیون های 4K خود با پشتیبانی از Google Android TV، تولید محصولات خود را گسترش داده است.

همه این مدل های تلویزیون ها هوشمند دارای مشخصات و ویژگی های مشابه به هم هستند. آن ها فقط در اندازه صفحه نمایش با یکدیگر فرق می کنند. این بدان معناست که هر 5 مدل صفحه نمایش ال سی دی دارای نور پس زمینه ال ای دی، رزولوشن 3840 x 2160 و 1.07 میلیارد رنگ است. این پنل های تلویزیون های هوشمند تی سی ال از استاندارد های ویدئویی HDR10 و HLG HDR پشتیبانی می کند.

تلویزیون های اندرویدی تی سی ال

همچنین گفتنی است که این تلویزیون ها از دو باند WiFi، بلوتوث، 3 X HDMI (یکی از آن ها با ARC سازگار است)، 1 عدد کامپوزیت AV،  خروجی صدای نوری دیجیتال، USB 2.0، هدفون 3.5 میلی متری و آنتن RF برخوردار هستند.

بیشتر بخوانید:

ساندبارهای جدید تی سی ال روانه بازار می شوند

همانطور که در ابتدای این مطلب ذکر شد، این تلویزیون های تی سی ال Android TV Pie را با Chromecast Built-in ، Play Store Google Assistant و برنامه های مهمی مانند Netflix ،Disney + ،HBO Max ،Amazon Prime Video ،YouTube و غیره اجرا می کنند.

تلویزیون های اندرویدی تی سی ال

یکی از مهمترین ویژگی های تلویزیون های هوشمند تی سی ال این است که آن ها با بلندگوهای 16 واتی و Dolby Audio ارائه می شوند.

کوچکترین نسخه تلویزیون های جدید تی سی ال یعنی 43 اینچی 199.99 دلار قیمت دارد. از طرف دیگر، مدل های 50، 55 و 75 اینچی به ترتیب با قیمت 349.99، 399.99 و 799.99 دلار به فروش می رسند. در نهایت، نسخه 65 اینچی 469.99 دلار قیمت دارد اما هنوز فروش آن آغاز نشده است.

کیفیت تلویزیون تی سی ال

امروزه هنگام خرید تلویزیون، بسیاری از افراد به دنبال کیفیت بالای تلویزیون هستند. کیفیت تلویزیون تی سی ال قابل قبول است و همین موضوع باعث شده تا طرفداران بسیاری را به سمت خود جذب کند.

کیفیت تلویزیون تی سی ال یکی از مشخصه های مهم هنگام خرید تلویزیون هوشمند به شمار می رود زیرا افراد از این لوازم خانگی توقع کیفیت تصویر بالا دارند تا فیلم، سریال و برنامه های تلویزیونی خود را با کیفیت تصویر بالایی ببینند.

بیشتر بخوانید:

فروش کارخانه پنل LCD سامسونگ به برند تی سی ال

تلویزیون تی سی ال ساخت کدام کشور است؟

همانطور که در مطالب فوق ذکر شد، شرکت یکی از بزرگترین شرکت های سازنده تلویزیون هوشمند در جهان است. برخی از افراد هنگام خرید تلویزیون وقتی برند تی سی ال را می شوند، اولین سوالی که فکر آن ها را درگیر می کند این است که تلویزیون تی سی ال ساخت کدام کشور است؟

در پاسخ به سوال تلویزیون تی سی ال ساخت کدام کشور است؟ می توان گفت که این کمپانی یک شرکت الکترونیکی چند ملیتی چینی است که دفتر مرکزی آن در هویژو در استان گوانگدونگ قرار دارد.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟