لوگو پاکشوما
اخبار لوازم خانگی

رونمایی محصول جدید کرال در بازار لوازم خانگی ایران

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، این روزها که صنعت لوازم خانگی ایران به دلیل تنش های ارزی، با مشکلات عدیده ...

بهنام وحیدی | 3 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، این روزها که صنعت لوازم خانگی ایران به دلیل تنش های ارزی، با مشکلات عدیده در تامین مواد اولیه و قیمت گذاری لوازم خانگی مواجه شده، شرکت های تولیدکننده لوازم خانگی ایرانی در حال تلاش برای ادامه روند تولید خود هستند. بر همین اساس بنا بر کسب اطلاع خبرنگار ما طی روزهای آینده شاهد رونمایی محصول جدید کرال ، یکی از برندهای زیر مجموعه پاکشوما خواهیم بود.

بیشتر بخوانید:

دخالت سازمان‌ها در قیمت گذاری لوازم خانگی تخلف است

رونمایی محصول جدید کرال در بازار ایران

یک منبع آگاه در این باره به خبرنگار «ال کا ایران» گفت : محصول جدید کرال در واقعی یکی از لوازم پر کاربرد خانه خواهد بود که در بخش تمیزی خانه کاربر فراوانی خواهد داشت. در حال حاضر امکان اینکه بگوییم نام محصول چه است، برای ما وجود ندارد و محدودیت هایی در این زمینه خواهیم داشت.

لوازم خانگی کُرال

وی افزود : البته که مخاطبان حوزه لوازم خانگی باهوش هستند اما بهتر است تا روز رونمایی که احتمالا روز چهارشنبه هفته جاری خواهد بود، نام محصول را فاش نکنید.

بیشتر بدانید:

مشخصات جاروبرقی 2500 وات Seoul کرال

به گزارش خبرنگار «ال کا ایران»، گروه تولیدی پاکشوما یکی از برندهای قدیمی بازار لوازم خانگی ایران است که طی ماه های گذشته و با رونمایی از اولین خط تولید ماشین ظرفشویی پاکشوما در ایران، توانسته سهم خوبی از بازار لوازم خانگی را به خود اختصاص دهد.

در همین رابطه بیشتر بخوانید:

تولید ماشین ظرفشویی پاکشوما در ایران نشان از توان داخلی است

برند لوازم خانگی کُرال یکی از برندهای زیرمجموعه گروه تولیدی پاکشوما است که در حقیقت به عنوان برند صادراتی این کمپانی ایرانی در حوزه صنعت لوازم خانگی شناخته می شود.

برگزاری رونمایی آنلاین محصولات لوازم خانگی از خلاقیت تیم مارکتینگ این برند در نوع خود قابل توجه بود و انتظار می رود با توجه به شیوع ویروس کرونا و شروع موج سوم این پاندمی، محصول جدید کرال نیز به صورت آنلاین و با اجرای مدیر ارشد بازاریابی پاکشوما؛ مهرداد نیکزاد رونمایی شود.

انتهای پیام/

 

نظر شما چیست؟