اخبار لوازم خانگی

سامسونگ الکترونیک بهترین کارفرمای جهان شد

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، طبق گزارش های منتشر شده، سامسونگ الکترونیک رتبه اول بهترین کارفرمای جهان ...

زهرا سیاحی | 4 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، طبق گزارش های منتشر شده، سامسونگ الکترونیک رتبه اول بهترین کارفرمای جهان را از آن خود کرد. در این گزارش گفته شده که این رتبه بندی با توجه به استعدادیابی، توصیه های کارفرمایان به رعایت بهداشت با وجود ویروس کرونا و غیره بوده است.

بهترین کارفرمای جهان سامسونگ الکترونیک است

همانطور که گفته شد، کمپانی سامسونگ الکترونیک در میان بسیاری از شرکت ها عنوان بهترین کارفرمای جهان را کسب کرد و دریافت این رتبه بندی را مدیون توصیه های بهداشتی به کارکنان خود جهت جلوگیری از شیوع ویروس کووید-19 است.

این گزارش با همکاری شرکت تحقیقات بازار Statistica انجام شده است. بر اساس گزارش های منتشر شده، بیش از 160،000 شرکت کننده از 58 کشور به صورت ناشناس در این نظر سنجی شرکت کردند. گفته می شود آن ها کارگران تمام وقت و نیمه وقت هستند. این گزارش می گوید که این نظرسنجی از ماه ژوئن تا ژوئیه انجام شده است.

سامسونگ الکترونیکس

سامسونگ الکترونیک در فهرست 750 MNC (شرکت های چند ملیتی) قرار دارد که مقر آن در بیش از 45 کشور جهان قرار دارد. به طور دقیق، کمپانی سامسونگ در مجموع رتبه 1 را به خود اختصاص داده و در زیر نیمه هادی، الکترونیک، مهندسی برق، سخت افزار و تجهیزات فناوری دسته بندی می شود.

بیشتر بخوانید:

سامسونگ به دنبال فروش تلویزیون مینی LED در سال آینده

گفتنی است که با کمال تعجب بسیار کمپانی ال جی در رتبه 5 این رتبه بندی قرار گرفته است که البته از شرکت های اپل و هوآوی بالاتر از سامسونگ پایین تر قرار دارد.

سامسونگ الکترونیکس

شرکت سامسونگ در سال 2020 فراز و نشیب زیادی داشته است. با این حال هر بار از چالش های سخت سر بلند بیرون می آید. زمانی که جهان درگیر ویروس کرونا شد، این کمپانی پس از توصیه های لازم به سرعت کارخانه های خود را در کره جنوبی تعطیل کرد اما تولید این کمپانی در اینجا متوقف نشد و یک سرویس ضدعفونی کننده UV برای گوشی های هوشمند گلکسی خود عرضه کرد.

نگرانی سامسونگ برای سلامتی کارمندان و مشتریان خود

این کمپانی در تجارت نیمه هادی ها به اندازه کافی سریع بود و توانست تولید خود را از کره به ویتنام انتقال دهد تا اوضاع را حل کند. در همان زمان سفارشات را 50 درصد کاهش داد. همچنین این کمپانی با وعده دادن تقریبا 2.7 میلیون دلار به دولت ها برای مقابله با ویروس کرونا و به کشور هایی مانند هند کمک کرد.

همچنین این کمپانی یک برنامه جدید برای ساعت های هوشمند کاربران خود راه اندازی کرد تا به آن ها یادآوری کند که دست های خود را مرتب بشویند.

بیشتر بخوانید:

همکاری ال جی و سامسونگ برای کمک به شرکت های کوچک در کره جنوبی

از دیگر اقدامات این کمپانی می توان به دستگاه ضدعفونی کننده UV، قاب های گوشی های هوشمند ضد میکروبی و بررسی ویروس کرونا در کارخانه کره جنوبی اشاره کرد.

سامسونگ الکترونیکس

اکنون کمپانی یاد شده آماده است تا بازار را بیشتر از گذشته گسترش دهد. همچنین تضمین می کند تا ایمنی محصولات خانه هوشمند خود را با فناوری UV-LED افزایش دهد.

تمامی این اقدامات نشان می دهد که سامسونگ چه تعهدی را در قبال سلامتی کارمندان و مصرف کنندگان خود دارد. گفته می شود که با پایان رسیدن سال 2020 شرکت هایی مانند سامسونگ در حال آماده سازی یک استراتژیک متنوع برای سال 2021 هستند تا برنامه هایی مناسب برای تجارت تلویزیون های هوشمند، گوشی های هوشمند، نیمه هادی ها، اجزای کمکی و موارد دیگر را اجرا کنند.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟