آرایش پاییزی
خانم ها بخوانند!

نکاتی که باید برای آرایش پاییزی بدانید

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، معمولا اکثر خانم ها با تغییر فصل سعی به متفاوت بودن در زمینه لباس و یا حتی ...

نهال وحیدی | 4 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، معمولا اکثر خانم ها با تغییر فصل سعی به متفاوت بودن در زمینه لباس و یا حتی آرایش روزانه خود دارند. حال که در فصل پاییز قرار داریم پس چه بهتر که نوع میکاپ خود را به آرایش پاییزی تغییر دهید و از رنگ‌ هایی که با دیدن آن ها به یاد پاییز خواهید افتاد استفاده کنید. قطعا هر بانویی در این فصل استفاده از پالت های پاییزی را فراموش نمی کند و به خوبی می داند که از چه ترکیباتی برای زیبا تر دیده شدن استفاده کند.

شاید با خود بگویید تفاوت آرایش پاییزی با سایر میکاپ ها چیست! در واقع در هر فصلی رنگ هایی که از آن ها استفاده می کنید تاثیر بسیاری در تغییر سبک آرایش شما دارند. سوال بعدی که باید به آن جواب داد مسئله انتخاب رنگ‌ است زیرا باید بدانید که این تناژ ها از چه چیزی الهام گرفته و انتخاب می شوند. در جواب به این پرسش نیز باید گفت رنگ های منتخب معمولا از طبیعت انتخاب می شوند یعنی هنگامی که شما نام پاییز را می شنوید اولین موضوعاتی که به ذهن شما خطور می کند همان بحث رنگ های مورد استفاده خواهد بود. به طور مثال هنگامی که نام پاییز به گوش ما می رسد تصور ما از این اسم با ریزش برگ های زرد شروع می شود و در کنار آن مجموع تناژ طبیعت پاییز تقریبا سرد، رنگ های گرمی مانند نارنجی، قرمز، طلایی، قهوه ای خواهد بود و چه طبیعت زیرکی که در این فصل سرد و خنک از رنگ های گرم استفاده می کند و خیلی واضح این موضوع را به ما می گوید که در این فصل باید از رنگ های گرم استفاده کنید.

پوست صورت

 آرایش پاییزی

اولین قدم قبل از شروع هر میکاپی، داشتن پوستی تمیز و سالم است پس باید ابتدا پوستتان را به خوبی بشویید سپس با یک پاک کننده قوی که درصد باکتری های روی پوست را کاهش دهد آن را تمیز کنید و در نهایت با یک‌ تونر میزان چربی روی پوستتان را کنترل کنید. این موضوع را به یاد داشته باشید که اگر قبل از آرایش پوست تمیزی نداشته باشید نتیجه آرایش شما خوب نخواهد شد زیرا پایه هر چیزی بسیار مهم است و در نتیجه داشتن پوستی تمیز یکی از مهم ترین نکات در آرایش خواهد بود.

کرم پودر

آرایش پاییزی

در فصل پاییز به علت سرد بودن هوا بهتر است پوستی روشن تر داشته باشید زیرا پوست اولین چیزی است که جلب توجه می کند پس از کرم پودر هایی استفاده کنید که پوست شما را شفاف و روشن کند و البته تفاوت زیادی با رنگ پوست گردن تان نداشته باشد تا باعث ایجاد دو رنگی میان صورت و گردن نشود. هم چنین در این سال بسیاری از ایراد های پوستی مانند لک و جوش ها نباید پوشیده شوند و به راحتی قابل رویت باشد پس از کرم پودر هایی که کاور سبکی دارند استفاده کنید.

کانسیلر

از کانسیلر معمولا برای دور چشم ها استفاده می شود. ابتدا مقداری از آن را در زیر چشم و زیر ابرو زده و به صورت ضربه ای پخش کنید تا به خوبی یکدست شود. هم چنین اگر می خواهید حالت چشمانتان را کشیده تر نشان دهید فقط در قسمت گوشه چشم و زیر ابرو کانسیلر بزنید و به خوبی روی پوست فید کنید.

سایه

سایه های اسموتی که از رنگ های تیره قهوه ای استفاده می شوند بسیار ایده جذابی برای این فصل هستند هم چنین استفاده از رنگ نارنجی و زرد و قهوه ای به صورت ترکیبی روی چشم ها بسیار آرایشی گرم را به صورتتان می بخشد.

ابرو

آرایش پاییزی

قبل از هر چیزی باید بدانید که ابرو های نازک دیگر ایده ی خوبی برای زیبایی نخواهد بود بلکه حالت طبیعی ابرو هر شخص تاثیر بسیاری در زیبا تر دیده شدن آن دارد پس با ابرو های مرتب خو نازک خود خداحافظی کنید و سعی کنید فقط کمی نقاط اضافه آن را مرتب کرده و به حالت طبیعی آن دست نزنید. اگر دوست دارید ابرو های مرتبی داشته باشید می توانید از صابون گلیسیرین و یک برس ابرو استفاده کنید تا ابرو های زیبا و جذابی داشته باشید.

ریمل

ریمل و آرایش پاییزی

بعد از کامل کردن سایه و مرتب کردن ابرو ها زمانی است که باید به فکر مژه های زیبا تر باشید در این فص اگر آرایش چشمتان تیره است از ریملی استفاده کنید که فقط حجم مژه ها بیشتر کند اما اگر غیر از این بود می توانید از ریمل های حجم دهنده و بلند کننده مژه و یا از یک مژه مصنوعی که حالت چشمتان را تغییر دهد استفاده کنید.

رژ گونه

برای آرایش پاییزی استفاده از رژ گونه های صورتی ممنوع است پس بهتر است از رنگ نارنجی و یا قهوه ای برای گونه هایتان استفاده کنید. برای اینکه در جای درستی از صورتتان رژ گونه بزنید بهتر است لبخند زده و روی گردی ایجاد شده در گونه مقداری از آن را بزنید. هم چنین مقداری هایلایتر را در قسمت بالای گونه بزنید تا کمی براق شود.

رژ

رژ و آرایش پاییزی

در انتخاب رژ لب بسیار دقت کنید تا آرایشی زیبا داشته باشید رنگ های گرم قرمز، قهوه ای و نارنجی بهترین انتخاب برای رژ لب خواهند بود و هم چنین ترکیب دو رنگ در قسمت بالا و وسط لب ها

ایده ای جذاب برای زیبایی بیشتر خواهد بود به طور مثال ترکیب قهوه ای در دور لب و یک رنگ روشن تر مانند کرم در قسمت وسط لب و یکدست کردن این دو رنگ بسیار جذاب خواهد شد هم چنین رنگ صورتی کم رنگ به جای کرم نیز مناسب است.

خط چشم

استفاده از خط چشم در این فصل بسیار دلخواه است اما با انتخاب خط چشم های رنگی مانند سفید قطعا چشمانی جذاب تر خواهید داشت هم چنین اگر آرایش چشم ندارید می توانید از خط چشم هایی که در گوشه چشم کشیده می شوند استفاده کنید تا زیبا تر شوید.

برای این که یک آرایش زیبا تر به نظر برسد عوامل دیگری مانند مدل موی مناسب و اکسسوری ها یی مانند گوشواره ها نقش زیادی در این موضوع خواهند داشت. به طور مثال استفاده از گوشواره های حلقه ای بزرگ به رنگ طلایی ایده جذابی برای تکمیل میکاپ تان خواهد بود.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟