اسپیکر هوشمند جدید شیائومی
خانه هوشمند

اسپیکر هوشمند جدید شیائومی روانه بازار می شود

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، اسپیکر هوشمند جدید شیائومی با قیمت 49.99 یورو روانه بازار خانه هوشمند ...

زهرا سیاحی | 4 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، اسپیکر هوشمند جدید شیائومی با قیمت 49.99 یورو روانه بازار خانه هوشمند اسپانیا می شود. این کمپانی در ماه مه و چند هفته گذشته این اسپیکر را روانه بازار هند کرده بود البته گفتنی است که این اسپیکر جدید هوشمند کمی گران تر از مدل عرضه شده در هند بوده اما هزینه آن کمتر از اسپیکر هوشمند گوگل است.

اسپیکر هوشمند جدید شیائومی عرضه شد

فروش اسپیکر هوشمند جدید شیائومی با عنوان Mi و قیمت 49.99 یورو در اسپانیا آغاز شده است. این مبلغ در نظر گرفته شده برای اسپیکر هوشمند می شیائومی در مقایسه با اسپیکر هوشمندی که در بازار هند عرضه شد، کمی بیشتر است.

بیشتر بخوانید:

فروش بیش از 5 میلیون تلویزیون هوشمند شیائومی در هند

کاربران، مصرف کنندگان و مشتریان این محصول جدید کمپانی شیائومی می توانند از طریق وبسایت های Mi.com ، Mi Stores و Media Markt اقدام به خرید کنند.

اسپیکر هوشمند جدید شیائومی

نمایندگی کمپانی شیائومی در اسپانیا اعلام کرد که اگر مشتریان اسپیکر هوشمند می شیائومی را هر چه زودتر تهیه کنند، یک لامپ هوشمند Mi LED Smart Bulb Essential را به عنوان هدیه دریافت می کنند.

بیشتر بخوانید:

محصولات جدید شیائومی در بازار هند عرضه شدند

اسپیکر هوشمند می (Mi) شیائومی ساخت فلزی دارد. شیائومی می گوید این اسپیکر از پوشش مات برخوردار است و یک شبکه فلزی نازک 0.7 میلی متری دارد که دور بدنه استوانه ای شکل آن پیچیده شده و به عنوان پخش صدای اسپیکر عمل می کند.

اسپیکر هوشمند جدید شیائومی

حدود 10531 سوراخ در اطراف بدنه اسپیکر برای پخش صدای رسا و بلند وجود دارد. لبه بالایی بلندگو دارای یک نوار حلقه ای است که چراغ های آن روشن می شود که با 16 میلیون چراغ همراه است. سطح بالایی این محصول شیائومی دارای دکمه های لمسی است. این دکمه ها شامل افزایش صدا، کاهش صدا، پخش/مکث و میکروفون می شود.

بیشتر بخوانید:

اولین تلویزیون OLED شیائومی رونمایی شد

اسپیکر هوشمند Mi شیائومی دارای یک بلندگوی 2.5 اینچی 12 واتی با درایور عظیم 63.5 میلی متری است. برای تجربه صدای فراگیر 360 درجه، یک تنظیم حرفه ای DTS و پردازنده صوتی Hi-Fi Texas Instruments ‘TAS5805M وجود دارد. علاوه بر این، دو میکروفون میدانی برای تشخیص صدا نیز در این محصول تعبیه شده است.

اسپیکر هوشمند جدید شیائومی

از دیگر قابلیت هایی که اسپیکر هوشمند شیائومی دارد می توان به تشخیص صدا از طریق گوگل اسیستنت اشاره کرد.

کاربران با خرید این اسپیکر می توانند به موسیقی گوش بدهند، آلارم ساعت تنظیم کرده و سایر دستگاه های هوشمند خانگی را نیز کنترل کنند.

اسپیکر هوشمند شیائومی

همچنین می تواند از طریق برنامه “Google Home” برای کنترل نور، دوربین های امنیتی و موارد دیگر از آن استفاده کنند. این اسپیکر هوشمند از دو زبان زنده انگلیسی و هندی پشتیبانی می کند و کاربران برای شروع می توانند فقط  “Hey Google” بگویند.

از دیگر ویژگی های این محصول چینی می توان به Wi-Fi ac، Bluetooth 4.2 برای اتصال به دستگاه ها اشاره کرد. همچنین دارای یک Chromecast داخلی است که به راحتی می تواند برای اتصال تلویزیون، گوشی های هوشمند برای پخش صوتی و تصویری استفاده شود.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟