فروش اقساطی لوازم خانگی
اخبار لوازم خانگی

فروش اقساطی لوازم خانگی شرکت های داخلی به صورت ۵۰ ماهه

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی کرج گفت: در حال حاضر وضعیت فروش شرکت های داخلی ...

نفیسه رحیمی | 4 سال قبل

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی کرج گفت: در حال حاضر وضعیت فروش شرکت های داخلی مناسب نیست و برخی از شرکت های داخلی به فروش اقساطی لوازم خانگی به صورت حتی ۵۰ ماهه روی آورده اند.

اسدالله غلام رضایی در ادامه از فروش اقساطی لوازم خانگی شرکت های داخلی خبر داد و گفت: در حال حاضر وضعیت فروش شرکت های داخلی هم مناسب نیست و برخی از شرکت های داخلی به فروش اقساطی به صورت حتی ۵۰ ماهه روی آورده اند.

وی گفت: بازار لوازم خانگی به علت نابرابری قیمت دلار و ریال دچار رکود است.

وی در ادامه افزود: یکی دیگر از علل وضعیت کنونی بازار کاهش قدرت خرید مردم است.

رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی کرج در خصوص کالاهای وارداتی گفت: کالای خارجی در کشور موجود است اما تمایل مردم به خرید این نوع اجناس به دلیل قیمت و مسائلی مانند گارانتی و پشتیبانی ها پایین آمده است، مثلا در حال حاضر کالای وارداتی داریم که مربوط به ۱۰ سال پیش است اما کسی آن را نمی خرد.

به گزارش ایسنا، وی در ادامه از طرح های اقساطی شرکت های داخلی برای فروش محصولات خبر داد و گفت: در حال حاضر وضعیت فروش شرکت های داخلی هم مناسب نیست و برخی از شرکت های داخلی به فروش اقساطی به صورت حتی ۵۰ ماهه روی آورده اند.

غلامرضایی در پایان اظهار کرد: در حال حاضر با کمبودی در بازار مواجه نیستیم فقط مشکل قیمت و رکود داریم که اگر قیمت گذاری ها واقعی باشد و نظارت ها صورت بگیر شاهد کاهش قیمت لوازم خانگی مختصری خواهیم بود.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟