اخبار لوازم خانگی

بهترین همزن های 2020 را بشناسید

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، همزن برای نخستین بار به منظور مصارف صنعتی معرفی شد اما بعد از مدتی به خانه ...

نفیسه رحیمی | 4 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، همزن برای نخستین بار به منظور مصارف صنعتی معرفی شد اما بعد از مدتی به خانه های مردم راه پیدا کرد و به یک دستیار تمام عیار تبدیل شد.جالب است بدانید که نخستین همزن پایه دار توسط شرکت کیچن اید و یا همان هوبارت در اختیار مشتریان قرار گرفته است اما با گذشت زمان این ابزار آشپزی دستخوش تغییرات زیادی شد و امروزه پای ثابت کیک و شیرینی پزی است. در ادامه قصد داریم تا به معرفی بهترین همزن های 2020 بپردازیم.

مشخصات بهترین همزن های 2020

بهترین همزن های 2020

همان طور که گفته شد، همزن به یکی از لوازم اصلی آشپزخانه تبدیل شده و همانند بسیاری از وسایل در خرید آن باید دقت کرد. آشنایی با مشخصات بهترین همزن های 2020 می تواند در هنگام خرید به شما کمک کند. محصولاتی که از برچسب بهترین و یا برترین در بازار برخوردار هستند، معمولا از مزایا و نقاط قوتی بهره برده اند که مورد توجه کارشناسان و مشتریان قرار گرفته است و آشنایی با این مزایا خالی از لطف نیست. اگرچه اکثر همزن های معرفی شده با توجه به ممنوعیت واردات لوازم خانگی در بازار ایران موجود نیست و به همین دلیل لیستی از بهترین همزن های بازار لوازم خانگی ایران گردآوری شده است.

همزن کنوود مدل Chef XL تیتانیوم

همزن کنوود مدل Chef XL تیتانیوم

همزن کنوود مدل Chef XL تیتانیوم به دلیل طراحی مربع و مدرن از دید مشتری پنهان نمی ماند اگرچه برای خرید آن باید هزینه بیشتری پرداخت کنید. کیفیت ساخت و طراحی این مدل بالا بوده و برای اکثر مشتریان قابل توجه است. به لطف محافظ تعبیه شده دیگر نگران بیرون ریختن و پاشیدن مواد به در و دیوار آشپزخانه نخواهید بود.

کار کردن با همزن کنوود مدل Chef XL تیتانیوم بسیار راحت بوده و مشتریان از این بابت رضایت کامل دارند. این مدل کنوود با مجموعه ای از تجهیزات جانبی عرضه می شود که نیاز اکثر مشتریان را برآورده می کند. مشتریان با خرید این دستیار پر قدرت می توانند لذت واقعی آشپزی را تجربه کنند.

مزایا: موتور پر قدرت با گارانتی 10 ساله، کلید و روشنایی هوشمندانه

معایب: قیمت گران و اشغال فضای زیاد

همزن کیچن اید مدل آرتیسان

همزن کیچن اید مدل آرتیسان

همزن کیچن اید مدل آرتیسان از سال 2012 وارد بازار شده اما از ظاهری کلاسیک بهره برده است که در واقع منجر به تمایز آن با سایر محصولات شده است. این مدل برای افرادی که دوست دارند در هنگام آشپزی به رادیو و یا موزیک مورد علاقه خود گوش کنند، ایده آل است زیرا موتور این دستگاه کاملا بی صدا است و آرامش را برای شما در حین کار به ارمغان می آورد.

دستگیره و کاسه همزن کیچن اید مدل آرتیسان از جنس استیل ضد زنگ بوده و ظرفیت 6.9 لیتری آن برای درست کردن دو لیتر خامه تنها در چند دقیقه بسیار مناسب است. عملکرد این مدل بسیار بالا بوده و دارای رنگ بندی بسیار جذاب است که برای اکثر مشتریان بسیار خوشایند و جذاب است.

مزایا: صدای کم و ظرفیت بالا

معایب: قیمت گران و حمل سخت

همزن VonShef

همزن VonShef

همزن VonShef از یک موتور 1000 واتی بهره برده که برای درست کردن و هم زدن انواع خمیرهای سفت ایده آل است و در واقع نقطه قوت این مدل تلقی می شود. امکان خراش برداشتن تجهیزات پلاستیکی در گذر زمان وجود دارد اما قطعات این مدل به خوبی در کنار هم قرار گرفته شده و حمل آن بسیار آسان است.

ظرفیت 3.5 لیتری همزن VonShef برای استفاده خانواده های پرجمعیت و یا آشپزهای حرفه ای چندان مناسب نبوده اما برای پخت انواع کیک می توان از آن بهره برد.

مزایا: قیمت رقابتی و حمل آسان

معایب: تجهیزات پلاستیکی و کاسه کوچک

همزن Crux Bake and Blend

همزن Crux Bake and Blend

همزن Crux Bake and Blend در واقع دو کاره بوده و وظایف یک مخلوط کن را نیز به نحو احسن انجام می دهد و به راحتی می توانید انواع سوپ و اسموتی را به کمک این دستگاه آماده کنید. این مدل به عنوان یکی از بزرگترین همزن های موجود در بازار شناخته می شود که از وزن سنگینی نیز برخوردار است.

امکان قرار دادن شیشه سنگین این مدل در ماشین ظرفشویی وجود ندارد اما همزن Crux Bake and Blend به راحتی تمیز می شود و می توان کاسه استیل ضد زنگ آن را در داخل ظرفشویی قرار داد. طراحی این همزن بسیار شیک بوده و از کیفیت ساخت بالایی بهره برده است.

مزایا: کیفیت ساخت بالا و  مجهز به مخلوط کن برای درست کردن اسموتی و انواع سس و سوپ

معایب: ارتفاع زیاد در صورت نسب مخلوط کن و وزن سنگین

همزن ویلکو

همزن ویلکو

 نمی توان گفت که همزن ویلکو در لیست ارزان همزن های موجود در بازار لوازم خانگی قرار می گیرد اما با توجه به کیفیت بالا از قیمت بسیار مناسبی برخوردار است و در واقع لیاقت قرار گرفتن در لیست بهترین همزن های 2020 را دارد.

اکثر افراد توان پرداخت هزینه های گزاف برای خرید لوازم آشپزخانه را ندارند و خرید این محصول با توجه به قیمت مناسب و کیفیت خوب برای این دسته از افراد پیشنهاد می شود. از اقلام جانبی همزن ویلکو می توان به همزن مفتولی برای تهیه خامه، چنگک خمیر و همزن تخت اشاره کرد. این همزن 6 سرعته بوده و به راحتی می توان آن را تنظیم کرد.

مزایا: قیمت مناسب، وزن سبک و حمل آسان

معایب: ظرفیت پایین و ظاهری نه چندان لوکس و شیک

همزن راسل هابز مدل Go Create

همزن راسل هایز مدل Go Create

همزن راسل هابز مدل Go Create به دلیل قیمت مناسب، قدرت و ظرفیت بالا در لیست بهترین همزن های 2020 قرار گرفته است و یکی از محصولات پرطرفدار بازار محسوب می شود. این مدل بارها از سوی کارشناسان مورد آزمایش قرار گرفته و عملکرد همزن تخت و مفتولی آن بسیار راضی کننده بوده است.

تجهیزات همزن راسل هابز مدل Go Create به آسانی در سر جای خود قرار می گیرد اما امکان شستن کاسه آن با ظرفشویی وجود ندارد.

مزایا: سرعت بالا و قیمت بسیار مناسب

معایب: امکان لغزش وجود دارد و شستشوی کاسه با دست

همزن کیچن اید 3.3 لیتری

همزن کیچن اید 3.3 لیتری 

همزن کیچن اید با ظرفیت 3.3 لیتری نمی تواند گزینه مناسبی برای خانواده های پرجمعیت و بزرگ باشد و در هر بار می توان تنها 8 کاپ کیک درست کرد.این مدل با طراحی فوق العاده خود نظر هر خریداری را به خود جلب می کند و همواره محصولات برند کیچن اید در لیست بهترین همزن های 2020 جای دارند. کنترل سرعت و همچنین نصب و جدا کردن اقلام جانبی از این دستگاه به راحتی انجام می شود.

همزن کیچن اید فاقد محافظ کاسه است اما حالت نیمه سرعت آن بدین معنا است که همزن به آرامی شروع به کار کرده و در نهایت مواد به اطراف پاشیده نمی شود.

مزایا: اشغال فضای کم و مناسب برای آشپزخانه های کوچک و کیفیت ساخت بالا

معایب: بدون محافظ برای جلوگیری از پاشیدن مواد به بیرون و کاسه کوچک

همزن کنوود مدل kMix Editions

همزن کنوود مدل kMix Editions

همزن کنوود مدل kMix  در رنگ های متنوع عرضه می شود اما ادیشن کرومی آن در مقایسه با سایر مدل های بسیار کارآمد تر است و با خرید آن نگرانی بابت تمیز کردن ندارد. موتور این مدل 1000W بوده و تمامی قطعات آن از جنس استیل ضد زنگ است.

مزایا: تجهیزات اضافی و ظاهر شیک

معایب: امکان پاشیدن مواد به بیرون و ماندن جای دست بر روی آن وجود دارد

پرفروش ترین همزن های بازار لوازم خانگی ایران

همان طور که گفته شد، برخی از مدل های نام برده در بازار لوازم خانگی ایران موجود نیست و به منظور راحتی مخاطبان در ادامه به معرفی پرفروش ترین همزن های بازار لوازم خانگی ایران پرداخته شده است و قصد داریم تا به سوالات پر تکرار مخاطبان مانند همزن پاناسونیک خوبه و یا همزن مایر خوبه؟ پاسخ دهیم.

همزن کیچن اید مدل 5K45SSBWH

همزن کیچن اید مدل 5K45SSBWH

مشخصات

توان مصرفی: 200 وات

تعداد پره‌های همزن: 2 عدد

تعداد تنظیمات سرعت: 7 سرعته

کاسه: دارد

جنس پره: استیل ضد زنگ

قیمت: 19.400.000 تومان

همزن المپیا مدل OE-312 کد 1000001101

همزن المپیا مدل OE-312 کد 1000001101

مشخصات

توان مصرفی: 200 وات

تعداد پره‌های همزن: 2 عدد

تعداد تنظیمات سرعت: 7 سرعته

کاسه: دارد

جنس پره: استیل ضد زنگ

قیمت: 386000 تومان

همزن مایر مدل MR-993

همزن مایر مدل MR-993

 در پاسخ به سوال همزن مایر خوبه؟ باید گفت که مایر یک تولید کننده آلمانی است که شرکت آن در کشور چین قرار دارد و همزن های این برند با توجه به قیمتی که دارند، از کیفیت مناسبی برخوردار هستند. مشخصات یکی از پرفروش ترین همزن های بازار لوازم خانگی ایران و در واقع محصولات مایر در ذیل گردآوری شده است که به نسبت دارای قیمت مناسبی است.

برای یافتن جواب سوالاتی مانند همزن مایر خوبه؟ باید پیش از خرید نگاهی به مشخصات و قیمت محصول انداخت و سپس از کاربران این دستگاه سوال پرسید. صاحبان کالا با در میان گذاشتن تجربیات خود می توانند بهترین راهنمای شما باشند.

مشخصات

توان مصرفی: 550 وات

تعداد پره‌های همزن: 2 عدد

تعداد تنظیمات سرعت: 5 سرعته

کاسه: دارد

جنس پره: استیل ضد زنگ

قیمت: 1.455.000 تومان

همزن پاناسونیک مدل MK-GB1

شرکت پاناسونیک یکی از بازیگران اصلی بازار لوازم خانگی جهان است که سابقه ای دیرینه دارد و در زمینه تولید لوازم خانگی بزرگ نیز فعالیت می کند. بسیاری از مخاطبان سوالاتی مانند همزن پاناسونیک خوبه مطرح کرده اند که با خواندن مشخصات ذیل می توانید تا حدودی پاسخ سوال خود را دریافت کنند.

بر کسی پوشیده نیست که پاناسونیک در رده یکی از معتبرترین برندهای جهان قرار می گیرد اما در پاسخ به سوال همزن پاناسونیک خوبه باید موارد دیگری علاوه بر کیفیت، طراحی و نام برند در نظر داشت و در واقع متناسب با نیاز خود اقدام به خرید کنید.

همزن پاناسونیک مدل MK-GB1

مشخصات

توان مصرفی: 200 وات

تعداد تنظیمات سرعت: 5 سرعته

کاسه: دارد

جنس پره: استیل ضد زنگ

قیمت: 1.800.000 تومان

همزن کنوود مدل HM430

 همزن کنوود مدل HM430

مشخصات

توان مصرفی: 250 وات

تعداد تنظیمات سرعت: 6 سرعته

کاسه: دارد

جنس پره: استیل ضدزنگ

قیمت: 1.570.000 تومان

خرید همزن دستی

خرید همزن دستی

همزن ها در دو نوع دستی و پایه دار و یا کاسه دار موجود هستند که استفاده از نوع کاسه دار بسیار آسان تر است اما برخی از افراد به دلیل قیمت پایین تر و اشغال فضای کمتر مدل دستی تمایل به خرید همزن دستی دارند. انواع مختلفی از این مدل روانه بازار می شود که ممکن است هنگام انتخاب سردرگم شوید.

پیش از خرید همزن دستی مواردی باید رعایت شود که اشاره به آن در مطلب بهترین همزن های 2020 خالی از لطف نیست و برای اطلاع کامل از این نکات بهتر است نگاهی به مطلب راهنمای خرید همزن دستی و انواع آن بیندازید.

بیشتر بخوانید:

راهنمای خرید همزن دستی و انواع آن
  • جنس همزن دستی
  • راحتی کار با همزن دستی
  • انعطاف پذیری همزن دستی
  • قیمت

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟