تلویزیون های سیگنچر ال جی
اخبار لوازم خانگی

تلویزیون های سیگنچر ال جی در کره جنوبی به فروش می رسند

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، تلویزیون های سیگنچر ال جی با صفحه نمایش اولد در بازار لوازم خانگی کره جنوبی ...

زهرا سیاحی | 3 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، تلویزیون های سیگنچر ال جی با صفحه نمایش اولد در بازار لوازم خانگی کره جنوبی به فروش می رسند. کمپانی ال جی برای اولین بار تلویزیون رول شونده خود را با صفحه نمایش اولد در نمایشگاه CES 2018 به نمایش گذاشت.

تلویزیون های سیگنچر ال جی روانه بازار شدند

همانطور که می دانید تلویزیون های سیگنچر اولد R ال جی برای اولین بار در نمایشگاه CES 2018 رونمایی شد. پس از گذشت یک سال این تلویزیون جذاب تر و کامل تر از نمونه قبلی در نمایشگاه CES 2019 به نمایش گذاشته شد. پس از گذشت زمان بسیار زیاد، اکنون تلویزیون های رول شونده ال جی در بازار لوازم خانگی کره جنوبی با قیمت بسیار بالایی به فروش می رسند.

بیشتر بخوانید:

اپلیکیشن لوازم خانگی ال جی به روزرسانی شد

این غول فناوری کره جنوبی اعلام کرد که کاربران می توانند تلویزیون های سیگنچر ال جی با صفحه نمایش اولد را در 7 فروشگاه موجود در سراسر کره جنوبی خریداری کنند. قیمت در نظر گرفته شده برای این تلویزیون هوشمند 87.000 دلار است.

تلویزیون های سیگنچر ال جی

به گفته شرکت ال جی تلویزیون هایی که به فروش می رسند در تاسیسات پیشرفته ال جی در کره جنوبی تولید می شوند. این تلویزیون های هوشمند دارای یک پوشش و محفظه ی آلومینیومی هستند که نمایشگر از آن بالا می رود.

بیشتر بخوانید:

همکاری ال جی و سامسونگ برای کمک به شرکت های کوچک در کره جنوبی

ال جی اعلام کرده که کاربران می توانند محفظه و پوشش تلویزیون را در 4 رنگ سفید و مشکی، خاکستری، آبی و قهوه ای سفارش دهند. همچنین می توانند حکاکی مانند یک نام یا پیام را بر رو آن اضافه کنند. گفتنی است که این کاورها توسط کوادرات دانمارک ساخته شده اند.

تلویزیون های سیگنچر ال جی

تلویزیون های هوشمند رول شونده ال جی با توجه به قابلیت رول شدن بسیار محبوب شده اند. این نمایشگر دارای یک صفحه نمایش 65 اینچی اولد انعطاف پذیر است. صفحه نمایش این تلویزیون با وجود رول شدن در محفظه تلویزیون می تواند سالم بماند و هیچ مشکلی در صفحه نمایش ایجاد نشود.

بیشتر بخوانید:

فرمانروایی ال جی در بازار لوازم خانگی جهانی

این نمایشگر درون یک محفظه آلومینیومی برس دار جمع می شود که به عنوان اسپیکرهای تلویزیون نیز عمل می کند. تلویزیون های یاد شده ال جی قابلیت پشتیبانی از دالبی آتموس را دارند.

تلویزیون های سیگنچر ال جی

کمپانی ال جی می گوید که این نمایشگر در 10 ثانیه جمع می شود و می تواند در نقاط مختلف مشاهده استراحت کند یا به عبارتی از باز شدن بیشتر صفحه نمایش دست نگه دارد یا اینکه به طور کامل باز شود. جهت باز شدن صفحه نمایش سه گزینه Full View ، Line View و Zero View وجود دارد.

بیشتر بخوانید:

لوازم خانگی تولیپس ساخت کجاست؟

گفتنی است که در قسمت پشت این تلویزیون درگاه های مورد نیازی مانند HDMI 2.1 وجود دارد. برای اتصال تلویزیون WebOS قابل اجرا بوده و از دستیارهای صوتی مانند گوگل پشتیبانی می کند و به زودی نیز آمازون الکسا را دریافت می کند. همچنین گفته می شود که این تلویزیون رول شونده اولد ال جی از ایرپلی 2 اپل نیز پشتیبانی می کند.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟