مایکروویو 65 لیتری ال جی
اخبار لوازم خانگی

مایکروویو 56 لیتری ال جی روانه بازار می شود

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، مایکروویو 56 لیتری ال جی که جدیدترین محصول اضافه شده به مجموعه NeoChef بوده ...

زهرا سیاحی | 3 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، مایکروویو 56 لیتری ال جی که جدیدترین محصول اضافه شده به مجموعه NeoChef بوده روانه بازار لوازم خانگی شده و به عنوان مایکروویوی با ظرفیت بالا شناخته شده است.

مایکروویو 56 لیتری ال جی عرضه شد

ال جی یک مایکروویو با ظرفیت مگا، اینورتر هوشمند 56 لیتری مگنترون را راه اندازی کرده است که در بازار محلی به عنوان مایکروویوی با ظرفیت بسیار بالا شناخته شده است.

مایکروویو نام برده با عنوان NeoChef برای انجام کارهایی نظیر گرم کردن و یخ زدایی مواد غذایی طراحی شده و می تواند انواع وعده های غذایی خانگی را برای یک خانواده پر جمعیت طبخ کند. کنترل قدرت و دما که برای یخ زدایی، گرمایش و پخت و پز کاربرد دارد، در کنار منوی Sensor Cook کار کرده و غذاهای خاصی را تهیه می کند.

بیشتر بخوانید:

از اختراع و تاریخچه مایکروویو چه می دانید؟

همچنین یک لامپ ال ای دی سفید داخل این مایکروویو تعبیه شده که دارای روشنایی زیادی است تا کاربران به راحتی بتوانند بر روی روند پخت و پز مواد غذایی نظارت داشته باشند.

مایکروویو 65 لیتری ال جی

طبق گزارشات منتشر شده از شرکت تحقیقاتی IBISWorld، استرالیایی ها بیشتر وقت خود را در خانه و آشپزخانه می گذرانند و ال جی با فراهم کردن فرصت بیشتر به کاربران برای پخت و پز غذاهای خانگی، از این روند زندگی کاربران پشتیبانی می کند.

بیشتر بخوانید:

آموزش اصطلاحات مایکروفر و مایکروویو

مدیر ارشد بازاریابی لوازم خانگی ال جی، Brad Reed اظهار کرد: ما معتقدیم که مایکروویو هوشمند NeoChef به کاربران و مصرف کنندگان کمک می کند تا تجربه ای متفاوت از پخت و پز و دستورالعمل های مایکروویو در خانه داشته باشند.

مایکروویو 65 لیتری ال جی

پوشش داخلی ضد باکتری Easy-Clean به راحتی در تمیز کردن مایکروویو هوشمند کمک می کند و گفته می شود که 99.99 درصد باکتری ها را از سطح دستگاه از بین می برد.

بیشتر بخوانید:

خرید توستر نان و نکات مهم درباره آن

مایکروویو هوشمند جدید ال جی که از ظرفیت بالایی نیز برخوردار است به رنگ مشکی مات و درب شیشه ای و با قیمت 539 دلار به فروش می رسد.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟