طرح جمع‌آوری لوازم خانگی فاقد شناسن
اخبار لوازم خانگی

آغاز طرح جمع‌آوری لوازم خانگی فاقد شناسنامه از دوم آبان ماه

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، معاون بازرسی و حمایت از مصرف کنندگان سازمان صمت سیستان و بلوچستان از آغاز طرح ...

نفیسه رحیمی | 3 سال قبل

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، معاون بازرسی و حمایت از مصرف کنندگان سازمان صمت سیستان و بلوچستان از آغاز طرح جمع‌آوری لوازم خانگی فاقد شناسنامه موجود در سطح عرضه از دوم آبان ماه سال جاری خبر داد.

محمد قاسمی امروز در زاهدان اظهار کرد: در رابطه با اجرای دستورالعملهای ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز ، طرح جمع آوری لوازم خانگی فاقد شناسنامه موجود در سطح عرضه  از دوم  آبان ماه سال جاری در سطح استان آغاز گردیده است.

وی ادامه داد:  مقرر شده تا در اجرای این طرح  اتاق اصناف با همکاری  اتحادیه صنف لوازم خانگی در مرکز استان و شهرستانها از طریق  اطلاع رسانی  به اعضاء در خصوص ثبت لوازم خانگی موجود در سامانه جامع تجارت  اطلاع رسانی و اقدام نمایند  و فروشندگان لوازم خانگی نسبت به ثبت اقلام در سامانه جامع تجارت  فعالیت نمایند.

قاسمی خاطرنشان کرد: در راستای اجرای  این طرح  در فضای مجازی، پلیس فتا در رابطه  با شناسایی  و معرفی فروشندگانی که در فضای مجازی اقدام به فروش کالا قاچاق می نمایند با سازمان صنعت، معدن و تجارت همکاری  نماید.

وی  ادامه داد: این  طرح نظارتی با مشارکت و همکار ی سازمان صمت، تعزیرات  حکومتی، پلیس فتا،  بازرسی اصناف اتحادیه مربوطه با محوریت فرمانداری آغاز شده است.

به گزارش فارس، معاون بازرسی و حمایت از مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اعلام کرد: هم استانی های عزیز می توانند گزارشات خود را در خصوص تخلفات اقتصادی از جمله گرانفروشی ،کم فروشی و تقلب، احتکار، انبارهای بی نام نشان و… از طریق تماس تلفنی با شماره 124 ستاد خبری سازمان در طول شبانه روز ( از ساعت 6صبح الی 13 و 16 الی 19 پاسخگویی اپراتور واز ساعت 19 به بعد از طریق تلفن پیام گیر و یا با حضور در محل سازمان به حوزه ستاد خبری بصورت حضوری و کتبی گزارشات خود را ارائه نمایند وپس از اخذ گزارش ، بازرسین این سازمان سریعاً اقدام به بررسی و اعلام نتیجه گزارش ( متخلف – غیر متخلف) نموده که پس از آن طی تماس با شاکی نتیجه گزارش اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟