کنترل لوازم خانگی در حین رانندگی
اخبار لوازم خانگی

کنترل لوازم خانگی در حین رانندگی

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، شرکت آلمانی مرسدس بنز هر سال قابلیت های جدید و کاربردی را به خودرو های خود ...

بهنام وحیدی | 3 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، شرکت آلمانی مرسدس بنز هر سال قابلیت های جدید و کاربردی را به خودرو های خود اضافه می کند. تیم کارکنان این کمپانی با بهرمندی از فناوری روز دستیار صوتی هوشمند اتومبیل های خود را به روزرسانی کرده تا کاربران از امکان کنترل لوازم خانگی در حین رانندگی برخوردار شوند.

طبق خبر های منتشر شده، قابلیت کنترل لوازم خانگی در حین رانندگی با همکاری شرکت سامسونگ و مرسدس بنز امکان پذیر شده است. این شرکت اعلام کرده که در سال 2021 خودرو های کلاس اس خود را به این قابلیت مجهز خواهد کرد تا در اختیار علاقه مندان قرار بگیرد.

کنترل لوازم خانگی در حین رانندگی

دستیار صوتی هوشمند MBUX مرسدس بنز می تواند برخی از لوازم خانگی اعم از چراغ ها و لامپ های هوشمند، قفل های هوشمند درب خانه، ترموستات لوازم خانگی، سیستم های امنیتی منزل همانند دوربین های مدار بسته، تمام درب های خروجی خانه همانند درب پارکینگ را کنترل کند. البته توجه داشته باشید که ممکن است در آینده وسایل دیگری نیز به این لیست اضافه شود.

کنترل لوازم خانگی در حین رانندگی

شرکت سامسونگ در این زمینه اهداف بلند پروازانه ای دارد زیرا تصمیم بر بروز رسانی اپلیکیشن Smart Things خود دارد. این بروز رسانی به گونه ای خواهد بود تا امکان کنترل لوازم خانگی هنگام رانندگی برای خودرو های دیگری نیز فراهم باشد و در آینده نچندان دور افراد بیشتری بتوانند از این قابلیت استفاده کنند.

لازم است بدانید که در گذشته شرکت های مطرحی همانند تسلا در آمریکا و سوبارو در چین خدماتی همانند این را ارائه داده بودند.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟