اسپیکر جی‌پلاس مدل KN35N
فناوری

بررسی اسپیکر جی‌پلاس مدل KN35N

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، اسپیکر جی‌پلاس مدل  KN35N یک جعبه جادویی صداست که می‌توانید آن را همه‌جا با خود حمل ...

نفیسه رحیمی | 3 سال قبل

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، اسپیکر جی‌پلاس مدل  KN35N یک جعبه جادویی صداست که می‌توانید آن را همه‌جا با خود حمل کنید. با این بلندگوی مکعب‌مربعی کوچک تا 30 وات صدا را می‌توانید پخش‌کنید و از کیفیت صدای آن لذت ببرید.

خوبی اسپیکرهای بلوتوثی این است که هر وسیله‌ای که به بلوتوث مجهز باشد را می‌توان به آن متصل کرد و موزیک، کتاب صوتی یا پادکست را با صدای مناسب شنید. حتی به رادیو گوش داد چون اسپیکر جی‌پلاس به تیونر FM مجهز است.

با هر بار شارژ این دستگاه شما می‌توانید تا 5 تا 8 ساعت از آن استفاده کنید. یعنی حتی اگر در دل طبیعت باشید هم این امکان رادارید که بدون نیاز به برق و هر نوع منبع انرژی دیگر، موزیک مور دعلاقه خود را با صدای بلند گوش کنید.

برای اینکه با اسپیکر جی‌پلاس مدل  KN35Nبیشتر و بهتر آشنا شوید در ادامه تمام ویژگی‌های این دستگاه را به تفکیک برایتان توضیح داده‌ایم. همراهمان باشید.

اتصالات

بلندگوی قابل حمل جی‌‌‌‌پلاس مدل  KN35Nدارای قابلیت اتصال بی‌سیم از طریق فناوری بلوتوث است. این اسپیکر جمع‌وجور دارای قابلیت اتصال باسیم هم هست. برای اتصال باسیم از کابل AUX و همچنین USB  می‌توان استفاده کرد. از دیگر پورت‌های آن می‌توان به ورودی میکروفون و ورودی گیتار (Guitar in) اشاره کرد. کابل‌های گیتار برای انتقال سیگنال نسبتاً ضعیف از پیکاپ‌های گیتار به آمپلی‌فایر ساخته‌شده‌اند. این کابل‌ها همچنین از تداخل سیگنال‌ها هم جلوگیری می‌کنند و باعث حذف نویز و صداهای ناخواسته می‌شوند. به همین خاطر است که یک پورت اختصاصی برای ورودی گیتار در این اسپیکر گنجانده‌شده است.

ورودی خطی (Line) و تیونر FM از دیگر ویژگی‌های این وسیله است. اما این اسپیکر قابلیت اتصال کارت حافظه را ندارد.

مشخصات صوتی

از مشخصات صوتی اسپیکر جی‌‌‌‌پلاس مدل  KN35Nمی‌توان به تقویت‌کننده صدای بم (Bass)، استریوی بی‌سیم واقعی TWS و اکولایزر – EQ اشاره کرد. سیستم اکولایزر تقریباً بهترین انتخاب برای تقویت صداست. خوبی آن این است که علاوه برافزایش بلندی صدا، با استفاده از اسلایدرهای فرکانسی که در آن تعبیه‌شده، نویز و اغتشاشاتی که براثر بلندی صدا ظاهر می‌شوند را کنترل می‌کند.

این اسپیکر همچنین دارای توئیتر و ساب‌ووفر قدرتمند با خروجی صدای 30 واتی است و می‌تواند هم‌زمان صداهای ریز و صداهای بم را باکیفیت عالی تولید کند. درنتیجه، شنیدن موسیقی از این اسپیکر جمع‌وجور برایتان لذت‌بخش خواهد بود.

ویژگی‌های ظاهری و سرگرم‌کننده

اسپیکر جی‌‌‌‌پلاس مدل  KN35Nدارای ال‌ای‌دی‌هایی است قابلیت نورپردازی با جلوه‌های رنگی متنوع را برای شما به ارمغان می‌آورد. کارائوکه هم دارد که می‌توانید ساعت‌ها با آن سرگرم باشید. کارائوکه چیست؟ خوانندگی مجازی و ابزاری مناسب برای یادگیری موسیقی است. به این صورت که می‌توانید آهنگ دلخواه خود را بدون کلام پخش‌کنید و با میکروفون به‌جای خواننده آهنگ را بخوانید و آن را ضبط کنید. درواقع، بااتصال میکروفون و راه‌اندازی سیستم کارائوکه، می‌توانید همانند یک خواننده در میکروفون بخوانید و صدای خود را در اسپیکر بشنوید. این قابلیت برای مهمانی‌های دوستانه و خانوادگی بسیار سرگرم‌کننده است و درعین‌حال می‌تواند خنده‌دار هم باشد.

برای خرید هریک از محصولات جی‌پلاس، می‌توانید به مراکز فروش جی‌پلاس مراجعه کنید. اطلاعات فروشگاه‌های جی‌پلاس را می‌توانید از وبسایت گلدیران بررسی کنید. همچنین برای آن دسته از مشتریانی که به دنبال خرید آسان و سریع می‌گردند؛ فروشگاه اینترنتی گلدیران پلاس گزینه مناسب خرید آنلاین و مطمئن برای انواع محصولات جی‌پلاس و سایر برندها است.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟