یخچال فریزر جدید ویومی
اخبار لوازم خانگی

یخچال فریزر جدید ویومی رونمایی شد

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، یخچال فریزر جدید ویومی از محصولات خانه هوشمند شرکت ویومی بوده که به 5Gᴵᵒᵀ ...

زهرا سیاحی | 3 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، یخچال فریزر جدید ویومی از محصولات خانه هوشمند شرکت ویومی بوده که به 5Gᴵᵒᵀ و وای فای 6 نیز مجهز شده است و با قیمت 4999 یوان( 744 پوند) به فروش می رسد.

یخچال فریزر جدید ویومی را بیشتر بشناسید

در ماه مه سال جاری، شرکت ویومی زیر مجموعه شرکت زنجیره ای شیائومی از صفحه نمایش هوشمند 21Face Interactive خود که اولین تلویزیون هوشمند 5G IoT است، رونمایی کرد.

این شرکت محصولات دیگری از محصولات خانه هوشمند را به فناوری 5G IoT افزوده است که می توان یخچال فریزر جدید ویومی را نام برد.

یخچال فریزر جدید ویومی

این یخچال فریزر هوشمند از یک صفحه نمایش بزرگ و وای فای 6 بهره می برد و با توجه به صفحه نمایش بزرگ 21Face 5Gᴵᵒᵀ به عنوان اولین یخچال با فناوری 5G IoT و صفحه نمایش بزرگ شناخته شده است.

بیشتر بخوانید:

یخچال فریزر چهار درب ویومی رونمایی شد

این دستگاه به جدیدترین تراشه وای فای 6 مجهز شده که کاملا با سرعت بالای اتصال شبکه 5G مطابقت دارد. حداکثر نرخ بارگیری وای فای 1200 مگابایت است.

یخچال فریزر جدید ویومی

ظرفیت این یخچال فریزر هوشمند 520 لیتر بوده و میزان سر و صدای آن 38 دسی بل است.

این یخچال فریزر دارای یک صفحه نمایش هوشمند حساس و لمسی تعاملی است. از صفحه نمایش آن می توان برای تماشای فیلم، گوش دادن به آهنگ یا خواندن دستورالعمل ها در آشپزخانه استفاده کرد.

یخچال فریزر جدید ویومی

البته کاربران به این نکته توجه داشته باشند که از طریق این صفحه نمایش هوشمند می توانند سایر لوازم خانگی هوشمند را کنترل کنند.

هوش مصنوعی به کار رفته در این یخچال فریزر ویومی این امکان را برای افراد فراهم می کند تا سایر لوازم خانگی هوشمند را بدون دخالت دست به یکدیگر متصل کنند.

بیشتر بخوانید:

تلویزیون هوشمند 5 جی ویومی 75 اینچی عرضه شد

یخچال فریزر چهار درب ویومی

یخچال فریزر جدید ویومی دارای چهار درب بوده که بر روی یکی از درب های بالایی آن صفحه نمایش هوشمند تعبیه شده است که کاربران از طریق این نمایشگر هوشمند می توانند به تماشای فیلم، گوش دادن به آهنگ و خواندن دستورالعمل ها بپردازند.

یخچال فریزر چهاردرب ویومی

از مشخصات این نمایشگر هوشمند می توان به صفحه لمسی آن اشاره کرد که کار با آن را برای کاربران ساده می کند. مصرف کنندگان از طریق این صفحه نمایش لمسی یخچال فریزر می توانند دیگر لوازم خانگی هوشمند خود را کنترل کنند.

ابعاد این یخچال فریزر هوشمند ویومی به عرض 836 میلی متر، به عمق 636 میلی متر و ارتفاع 1830 میلی متر می رسد. فضای داخلی آن دارای ظرفیت 451 لیتر بوده و ظرفیت محفطه های پایینی آن 299 و 152 لیتر است. طراحان این محصول جدید ویومی از پارتیشن های کوچک 15 لایه ای استفاده کرده اند تا ذخیره مواد را به صورت سازمان یافته، آسان کنند.

یخچال فریزر چهار درب ویومی

صفحه نمایش یخچال فریزر جدید ویومی توانایی از بین بردن انواع باکتری ها تا 99.9 درصد را دارد و طراوت و تازگی مواد غذایی، سبزیجات و میوه ها را حفظ می کند.

شایان ذکر است، یخچال فریزر چهار درب ویومی با قیمت 4.999 یوان (حدود 54.000 روپیه) به فروش می رسد.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟