فناوری

سامسونگ SmartThings Find معرفی شد

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، شرکت سامسونگ جدیدترین خدمات خود را به نام SmartThings Find معرفی کرد که به کاربران کمک ...

نفیسه رحیمی | 3 سال قبل

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، شرکت سامسونگ جدیدترین خدمات خود را به نام SmartThings Find معرفی کرد که به کاربران کمک می‌کند همه دستگاه‌های گلکسی خود را به روشی ساده و سریع مکان‌یابی کنند. رونمایی از SmartThings Find پس از آن انجام شد که 6 میلیون نفر در کره جنوبی، انگلستان و آمریکا برای استفاده اولیه از آن ثبت‌ نام کردند. این سرویس پس از رونمایی در دستگاه‌های با اندروید 8 و بالاتر قابل اجرا خواهد بود. SmartThings Find از فناوری‌های بلوتوث کم انرژی (BLE) و باند فوق عریض (UWB) استفاده کرده و در یافتن گوشی‌های هوشمند، تبلت، ساعت هوشمند و ایربادز به کاربران کمک می‌کند.

جایونگ جانگ، مدیر تیم SmartThings در سامسونگ موبایل می‌گوید «SmartThings با استفاده از جدیدترین فناوری‌های BLE و UWB می‌تواند هرگونه استرس شما در یافتن دستگاه‌های گلکسی‌تان را برطرف کند. همچنین با استفاده از مزیت واقعیت افزوده (AR) در کنار نقشه‌ها و راهنمای صوتی، SmartThings Find به یک راهکار بصری ساده تبدیل شده است که در یافتن دستگاه‌هایتان به شما کمک خواهد کرد. این تنها یک نمونه از تجربه‌های کاربردی جدیدی است که فناوری UWB را در اختیار همه افراد در سراسر جهان قرار خواهد داد».

دستگاه‌های بیشتری را ساده‌تر پیدا کنید

 سامسونگ SmartThings Find

وقتی روند کوتاه ثبت نام در SmartThings را کامل کنید، این خدمات می‌تواند به یافتن گوشی‌های هوشمند، تبلت و ساعت هوشمند و حتی دستگاه‌های کوچکتری مانند هدفون‌ها هم به شما کمک کند. چه گوشی نوت 20 اولترای خود را روی کاناپه خانه جا گذاشته باشید، هدفون گلکسی Buds Live را روی یکی از میزهای دفتر کارتان جاگذاشته باشید یا ساعت هوشمند گلکسی Watch 3 را در جایی آنقدر مطمئن گذاشته باشید که حتی خودتان هم یادتان نمی‌آید کجا بود، اینجاست که SmartThings Find به کمک شما می‌آید تا براحتی محل آنها را پیدا کنید.

آفلاین بودن هم به معنی غیرقابل یافتن نیست

 سامسونگ SmartThings Find

با استفاده از خدمات SmartThings Find شما می‌توانید دستگاه گم شده را حتی در زمانی که به اینترنت وصل نیست هم پیدا کنید. اکنون در اپلیکیشن SmartThings کاربران می‌توانند تعیین کنند که به شکلی کاملا امن از دستگاه خودشان به دیگران برای یافتن دستگاه گلکسی‌شان کمک کنند. به این ترتیب که هر دستگاه گلکسی اگر برای مدت 30 دقیقه به اینترنت وصل نباشد، یک سیگنال BLE تولید می‌کند که برای دیگر دستگاه‌ها قابل دریافت خواهد بود. حال اگر شما گم شدن دستگاه خود را در اپلیکیشن SmartThings Find اعلام کنید هر دستگاه گلکسی نزدیک آن که پذیرفته باشد به یافتن دستگاه‌های دیگران کمک کند، می‌تواند هشدار دریافت مکان آن دستگاه گم شده را به سامسونگ اعلام کند که آن هم به شما اعلام خواهد شد. تمامی داده‌های کاربران SmartThings Find کاملا رمزگذاری شده و امن بوده و مکان دستگاه به جز به صاحب آن اعلام نخواهد شد.

یافتن دستگاه به شکلی سریع‌تر و دقیق‌تر

 سامسونگ SmartThings Find

در این خدمات جدید سامسونگ با استفاده از نقشه‌های دقیق و امکان «زنگ زدن» دستگاه گم شده، شما می‎توانید خیلی راحت آن را پیدا کنید. در این روش شما ابتدا گم شدن دستگاه را روی SmartThings Find اعلام می‌کنید که در نتیجه آن محل آن دستگاه روی نقشه گوشی هوشمند به شما اعلام می‎شود. وقتی به نزدیکی دستگاه رسیدید می‌توانید یا گزینه «زنگ زدن» را انتخاب کنید تا صدای دستگاه را بشنوید و یا با استفاده از گزینه جستجوی نزدیک با استفاده از AR، یک راهنمای گرافیکی را مشاهده کنید که نزدیک شدن شما به گوشی را با رنگ به شما نشان می‌دهد.

عرضه

 سامسونگ SmartThings Find

سامسونگ یک بروزرسانی جدید برای نرم افزار SmartThings خود روی گوشی‌های هوشمند و تبلت‌های گلکسی با سیستم عامل اندروید 8 و بالاتر در سراسر جهان عرضه خواهد کرد. پس از نصب این نسخه، می‌توانید با ضربه زدن روی بنر پایین صفحه اپلیکیشن SmartThings به بخش SmartThings Find بروید. سامسونگ در اوایل سال بعد این قابلیت را تقویت کرده و به رهگیری تگ مجهز می‌کند تا نه تنها در یافتن دستگاه‌های گلکسی که در پیدا کردن دیگر دستگاه‌ها هم به شما کمک کند.

جایونگ جانگ می‌گوید «بسیار خوشحالیم که بصورت نزدیک با شرکت‌های پیشرو در حوزه یافتن کالاها همکاری می‌کنیم تا این تجربه را توسعه داده و امکان یافتن دستگاه‌های بیشتر را به کاربران بدهیم. اطلاعات این همکاری‌ها را به زودی در اختیار شما قرار خواهیم داد».

برای اطلاعات بیشتر درباره اپلیکیشن SmartThings و خدمات جدید SmartThings Find می‌توانید به صفحه https://spotted.smartthings.com?action=smartthingsfind&from=pr مراجعه کنید.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟