کلاه رشد مو ال جی
فناوری

کلاه رشد مو ال جی روانه بازار می شود

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، کمپانی ال جی یک تولید کننده کره ای است که به دلیل ساخت و تولید لوازم خانگی ...

بهنام وحیدی | 3 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، کمپانی ال جی یک تولید کننده کره ای است که به دلیل ساخت و تولید لوازم خانگی شهرت زیادی دارد. اما این کمپانی علاوه بر لوازم آشپزخانه و لوازم خانگی برقی همانند تلویزیون، یخچال،ماشین لباسشویی و… وسایل و گجت های دیگری همانند تلفن همراه و تجهیزات خانه هوشمند را نیز تولید می کند. البته ال جی در چند دهه اخیر محصولات هوشمند دیگری را در بازار عرضه کرده است که هر کدام قابلیت های منحصر به فرد و جالبی را در اختیار کاربران قرار می دهد. اخیرا خبری درباره یکی از گجت های هوشمند اعلام شده است که بر اساس آن کلاه رشد مو ال جی روانه بازار می شود.

ال جی دارای یک بخش محصولات زیبایی به نام Pra.L است که در سال 2017 راه اندازی شد. این بخش شامل  لوازم زیبایی خانگی می شود که در حال ارتقا و بروزرسانی است. از محصولات زیر خط Pra.L پاک کننده اولتراسونیک صورت، ماسک LED درما و تقویت کننده یون گالوانیک را می توان نام برد. اکنون نیز کلاه رشد مو ال جی معرفی شده است که از محصولات Pra.L به شمار می آید. این محصول جدید به نام MediHair شناخته می شود و عملا یک کلاه است که به رشد مو کمک می کند.

کلاه رشد مو ال جی

طبق اخبار اعلام شده کلاه ال جی یک وسیله برای درمان ریزش مو بوده که طبق برنامه ریزی های مدیران و طراحان این شرکت تا اواخر سال 2020 وارد بازار خواهد شد. وزارت ایمنی غذا و دارو کره جنوبی این کلاه را با نام LG Pra.L MediHair یا ال جی مدیا هیر به عنوان یک دستگاه لیزر برای استفاده پزشکی با هدف درمان ریزش مو تایید کرده است.

بیشتر بخوانید:

رونمایی رسمی از ماسک برقی ال جی 

مشخصات کلاه رشد مو ال جی

مشخصات کلاه رشد مو ال جی هنوز به طور کامل در دسترس نیست اما ال جی برخی از اطلاعات این کلاه رشد مو را اعلام کرده که بر اساس این اطلاعات، این کلاه رشد مو از سطح پایین نور درمانی یا LLLT بهره مند شده است. خالی از لطف نیست اگر بدانید که سازمان غذا و داروی ایالات متحده از این سطح نور درمانی برای درمان آلوپسی آندروژنتیک استفاده می کند که این بیماری در بین مردم به عنوان طاسی مردانه شناخته می شود .

کلاه رشد مو ال جی

طبق اطلاعات منتشر شده توسط ال جی، این کلاه هوشمند از 146 لیزر و 104 لامپ ای ای دی برخوردار است. با استفاده از این لیز و لامپ ها سلول های بنیادی فولیکول مو که در قسمت برآمادگی سر قرار گرفته اند تحریک می شوند. تحریک شدن سلول های بنیادی فولیکول باعث رشد مو سر و کاهش روند تاسی سر آقایان می شود. اعلامیه مطبوعاتی ال جی اظهار کرده که لامپ های LED بیشتر در قسمت هایی همانند تاج و جلوی سر متمرکز شده اند که ریزش مو بیشتر اتفاق می افتد.

ال جی ادعا می کند بر اساس یک مطالعه بالینی که در بیمارستان ملی بوندانگ دانشگاه سئول صورت گرفته است، افرادی که از کلاه رشد مو استفاده کرده اند شاهد بهبود ریزش مو، تراکم و ضخامت بیشتر مو هستند. افرادی که در این مطالعه و آزمایش بالینی شرکت کرده بودند از این وسیله سه بار در هفته و به مدت 16 هفته استفاده کردند.

کلاه رشد مو ال جی

کلاه ال جی از سه حالت اصلی درمانی برخوردار بوده که هر کدام مخصوص درمان قسمت های مختلفی از سر است. یک حالت Total Care که برای درمان کل کف سر کارایی دارد، حالت دیگر Front Care بوده که فقط بر قسمت جلوی سر متمرکز می شود و آخرین برنامه Top Care است که برای درمان تاج سر کاربرد دارد. LG می گوید در صورتی که کاربران مطمئن نباشند که از کدام برنامه استفاده کنند تا نتیجه درستی به دست آورند، یک حالت My Care نیز برای دستگاه در نظر گرفته شده است. این حالت با استفاده از سنسورها قسمت هایی که ریزش دارد را برای فوکوس کردن شناسایی می کند.

علاوه بر این، مدیا هیر از سنسور تشخیص سایش نیز بهره مند است. این سنسور اطمینان حاصل می کند تا کاربران کلاه را به درستی بپوشند. همچنین یک صفحه تنظیم باند نیز در این کلاه وجود دارد تا مطمئن شوید دستگاه به خوبی روی سر قرار گرفته است یا خیر.

رونمایی از کلاه LG Pra.L MediHair

کلاه رشد مو ال جی

ال جی اعلام کرده است که به زودی یک رویداد برگزار خواهد شد که در آن 100 نفر LG Pra.L MediHair را به صورت رایگان دریافت می کنند. انتظار می رود که این رویداد در یک فروشگاه عمومی برگذار شود. بر اساس خبر های منتشر شده، قرار بود در انتهای ماه اکتبر این دستگاه وارد بازار شود اما هنوز خبری از رویداد رونمایی از کلاه LG Pra.L MediHair اعلام نشده است و همچنان قیمت دقیق این محصول مشخص نیست.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟