مجموعه تهویه هوا جدید سامسونگ
اخبار لوازم خانگی

مجموعه تهویه مطبوع جدید سامسونگ روانه بازار می شود

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، مجموعه تهویه مطبوع جدید سامسونگ شامل دو مدل سیستم تهویه مطبوع GEO AR5500 و GEO ...

زهرا سیاحی | 3 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، مجموعه تهویه مطبوع جدید سامسونگ شامل دو مدل سیستم تهویه مطبوع GEO AR5500 و GEO Wind-Free AR9500 می شود که این دو مدل جدید قابلیت هایی مانند فیلتراسیون هوا، عملکرد رطوبت زدایی و اتصال به وای فای را ارائه می دهند.

مجموعه تهویه مطبوع جدید سامسونگ در استرالیا راه اندازی می شود

سامسونگ در این سیستم های تهویه مطبوع خود 23.000 سوراخ تعبیه کرده تا از طریق آن هوا پخش شود و کاربران هنگام استفاده از این دستگاه احساس ناخوشایندی از سرمای تولید شده بر روی پوست نداشته باشند.

آخرین مجموعه تهویه مطبوع این برند کره ای دارای فناوری خنک سازی سریع فضاها است و از یک فن بزرگ، یک محفظه بزرگ برای جذب هوا و لبه گسترده برای پراکندگی هوا در اتاق بهره می برد.

مجموعه تهویه هوا جدید سامسونگ

دستگاه به طور خودکار با توجه به شرایط اتاق، دمای خارج و الگوی استفاده قبلی تنظیم می شود البته گفتنی است که این محصول از هوش مصنوعی بهره می برد و با توجه به ویژگی خنک کننده اتوماتیکی که دارد متناسب با محیط و فضا تنظیم می شود.

بیشتر بخوانید:

تهویه مطبوع میتسوبیشی موفق به کسب جایزه Canstar Blue شد

حالت خواب در سیستم تهوبه مطبوع سامسونگ مدل Free-Wind AR9500 به طور خودکار جریان هوا را با توجه به شرایط محیط و بدنی کاربران پخش می کند و سرعت فن را در دما و زمان از پیش تعیین شده کنترل و تنظیم کرده و این در حالی است که حالت خشک تعبیه شده در این محصول سامسونگ به حذف رطوبت بالا در اتاق کمک می کند.

مجموعه تهویه هوا جدید سامسونگ

فناوری Digital Inverter Boost تعبیه شده در سیستم تهویه مطبوع برای حفظ دمای مطلوب با نوسان کمتر و کاهش مصرف انرژی تا 73 درصد طراحی شده است. همچنین از آهن رباهایی استفاده شده و شامل صدا خفه کن برای به حداقل رساندن صدا و لرزش است.

سیستم تهویه مطبوع Wind-Free AR9500 سامسونگ دارای دو فیلتر Tri-Care است که به بهداشت هوا کمک می کند و عملکرد سیستم را حفظ می کند و می تواند تا 98.8 درصد از باکتری های غیرفعال، ویروس ها و مواد حساسیت زای غیرفعال را جمع آوری کند.

این محصول سامسونگ شامل یک فیلتر با چگالی بالا است که برای کمک به استخراج ذرات بزرگ گرد و غبار، الیاف و حتی موهای حیوانات طراحی شده است. سیستم تهویه مطبوع Wind-Free AR9500 یک فیلتر پوشش زئولیت دارد که به جذب ریزگردها و کاهش برخی ویروس ها ، باکتری ها و مواد حساسیت زای خطرناک کمک می کند.

مجموعه تهویه مطبوع جدید سامسونگ

فیلتر Tri-Care توسط برنامه National Asthma Council Australia’s Sensitive’s Choice تاییدیه ویژگی های ضد میکروبی و ضد باکتریایی خود را دریافت کرده است.

هنگامی که دستگاه خاموش می شود عملکرد Auto Clean به طور خودکار فن را با سرعت کم به صورت دوره ای روشن می کند تا رشد باکتری ها به حداقل برسد.

بیشتر بخوانید:

پشتیبانی سیستم های تهویه مطبوع ال جی با گوگل اسیستنت

مدل های Geo Wind-free سامسونگ از قابلیت اتصال Wi-Fi نیز برخوردار هستند و به کاربران این امکان را می دهند از طریق برنامه SmartThings سامسونگ از قبل تنظیم دما، زمان و تهویه هوا را کنترل و نظارت کنند.

مجموعه تهویه مطبوع جدید سامسونگ

مایک لیلی، رئیس محصولات و عملیات سامسونگ الکترونیک استرالیا اظهار کرد: مجموعه تهویه مطبوع Geo Wind-free سامسونگ موفق به کسب راه حل هایی برای بهتر شدن فضای خانه در فصل های سرد و گرم سال شده است.

وی در نهایت افزود: فناوری جدید Geo Wind-free این قابلیت را دارد که کاربران به سختی متوجه جریان هوا در فضای اتاق یا خانه می شوند و محیط را به دمای مطلوب می رساند. این سیستم های تهویه مطبوع با تمرکز بر هوای پاک، فناوری های هوشمند و کارآمد کاملا مناسب آب و هوای استرالیا هستند.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟

نظرات ثبت شده

  • حمید | 15 آبان 1399 در 5:58 ب.ظ

    سامسونگ هیچیش به درد نميخوره و الکی قیمت هاش گرونه بخش زیادی از تکنولوژی هاش هم ادعا و بزرگنمایی پوچ و تو خالی است.