مجموعه لوازم خانگی جدید هایسنس
اخبار لوازم خانگی

مجموعه لوازم خانگی جدید هایسنس معرفی شد

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، مجموعه لوازم خانگی جدید هایسنس که به تازگی روانه بازار لوازم خانگی ...

زهرا سیاحی | 3 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، مجموعه لوازم خانگی جدید هایسنس که به تازگی روانه بازار لوازم خانگی استرالیا شده شامل محصولاتی مانند یخچال فریزر، سیستم تهویه مطبوع و غیره می شود.

مجموعه لوازم خانگی جدید هایسنس را بشناسید

مجموعه لوازم خانگی جدید هایسنس

در بخش یخچال فریزرها 5 مدل جدید در اندازه و سایزهای متنوع وجود دارد که به صورت مینیمالیستی طراحی شده‌ اند. مجموعه یخچال فریزر جدید هایسنس PureFlat نام دارد که مدل پرچمدار این مجموعه یخچال فریزر Hisense 650L Plumbed است. درب این یخچال فریزر به گونه‌ ای طراحی شده که به کاربران این امکان را می دهد تا دمای یخچال به دلخواه خود تنظیم کنند.

همچنین یخچال و فریزر یاد شده دارای صفحه نمایش جدید  Metal Tech Cooling هایسنس در قسمت پشتی محفظه اصلی است. این صفحه نمایش برای سازگاری با درجه حرارت بیشتر طراحی شده و مدت زمان طولانی تری مواد غذایی را تازه نگه می دارد و زمانی که با فناوری موتور اینورتر هایسنی ترکیب شود دمای یخچال فریزر را با ثبات تر نگه می دارد.

مجموعه لوازم خانگی جدید هایسنس

 کمپانی هایسنس نیز از 5 مدل سیستم تهویه مطبوع جدید خود رونمایی کرد که از طریق اتصال به وای فای قابل کنترل هستند و به کاربران این امکان را می دهد از طریق گوشی هوشمند خود به تنطیم دما، تایمر، خاموش و روشن شدن دستگاه بپردازند.

حالت اکو که عملکرد صرفه جویی در انرژی را ارائه می دهد و این در حالی است که حالت هوشمند به طور خودکار دما، جهت، جریان هوا را برای عملکرد بهینه تنظیم می کند.

یکی دیگر از ویژگی های جدید سیستم تهویه مطبوع هایسنس فن و رطوبت ساز آن بوده که برای افرادی که آلرژی دارند بسیار ایده آل است.

رئیس بازاریابی کمپانی هایسنس در استرالیا گفت: نوآوری و سبک برای ما در ساخت محصولات هایسنس بسیار حائز اهمیت است زیرا ما می دانیم که عملکرد هر دو برای مشتریان لوازم خانگی هایسنس مهم است.

مجموعه لوازم خانگی جدید هایسنس

وی در ادامه افزود: مجموعه لوازم خانگی PureFlat، تمرکز ما را بر روی تولید و عرضه محصولات ساده و مدرن بیشتر کرده است.

رئیس بازاریابی نمایندگی کمپانی هایسنس در استرالیا اظهار کرد که ما متعهد به تولید محصولات استرالیایی هستیم که روزمره افراد را ارتقا بخشد و این گستردگی لوازم خانگی ما ترکیبی از طراحی های شیک و هوشمند را ارائه می دهد تا زندگی را برای کاربران و مصرف کنندگان آسان تر، راحت تر و لذت بخش تر کند.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟