ماینر غیرمجاز و لوازم خانگی قاچاق
اخبار لوازم خانگی

کشف ۱۲ دستگاه ماینر غیرمجاز و لوازم خانگی قاچاق

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، فرمانده انتظامی مراغه از کشف ۱۲ دستگاه ماینر غیرمجاز و لوازم خانگی قاچاق در این ...

نفیسه رحیمی | 3 سال قبل

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، فرمانده انتظامی مراغه از کشف ۱۲ دستگاه ماینر غیرمجاز و لوازم خانگی قاچاق در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ رمضان الله وردیان با اشاره به کشف ۱۲ دستگاه ماینر غیرمجاز و لوازم خانگی قاچاق روز یکشنبه افزود: در پی کسب خبری مبنی بر وجود مزرعه ماینر و استفاده غیرمجاز از دستگاه های استخراج ارز دیجیتال در یکی از خانه باغ های روستاهای اطراف مراغه و همچنین در یکی از مغازہ های سطح شهر موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی ادامه داد: در این راستا، ماموران پلیس آگاهی به همراه ماموران اداره برق پس از هماهنگی های لازم قضایی در ۲ عملیات جداگانه از محل های شناسایی شده تعداد ۱۲ دستگاه ماینر و لوازم خانگی قاچاق را کشف کردند.

وی با بیان اینکه کارشناسان، ارزش ریالی دستگاه های کشف شده را ۴۵ میلیون تومان اعلام کرده اند، اضافه کرد: همچنین در این رابطه ۲ نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی تحویل شد.

 کشف لوازم خانگی قاچاق

فرمانده انتظامی شهرستان مراغه  همچنین از کشف انواع لوازم خانگی قاچاق به ارزش ۳۰۰ میلیون تومان در این شهرستان خبر داد.

الله وردیان افزود: در پی دریافت خبری مبنی بر نگهداری و فروش مقادیری لوازم خانگی قاچاق در ۲ واحد صنفی در مرکز شهر، بررسی موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی با اشاره به شناسایی محل و هویت مالکان مغازه ها ادامه داد: با هماهنگی های قضایی و همراهی ماموران تعزیرات حکومتی در بازرسی از این مغازه ها تعداد ۱۷ دستگاه انواع لوازم خانگی شامل تلویزیون، یخچال، لباسشویی و ظرفشویی که فاقد هرگونه مدارک گمرکی لازم بودند، کشف شد.

وی با بیان اینکه کارشناسان امر ارزش تقریبی این اقلام را ۳۰۰ میلیون تومان برآورد کرده اند، اضافه کرد: در این رابطه پرونده تشکیل و جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.

به گزارش ایرنا، وی افزود: مبارزه با پدیده قاچاق از مهمترین برنامه های پلیس بوده و سامانه ۱۱۰ به صورت ۲۴ ساعته آماده دریافت اخبار شهروندان در حوزه حمل و نگهداری اقلام قاچاق است.

شهرستان مراغه با حدود ۲۶۸ هزار نفر جمعیت در ۱۲۷ کیلومتری تبریز، مرکز آذربایجان شرقی قرار دارد.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟