ماشین ظرفشویی رومیزی ویومی
اخبار لوازم خانگی

ماشین ظرفشویی رومیزی ویومی راه اندازی شد

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، ماشین ظرفشویی رومیزی ویومی محصولی جدید از شرکت زنجیره ای زیست محیطی ...

زهرا سیاحی | 3 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، ماشین ظرفشویی رومیزی ویومی محصولی جدید از شرکت زنجیره ای زیست محیطی شیائومی بوده که این کمپانی در حال ارتقا لوازم خانگی هوشمند خود است.

ماشین ظرفشویی رومیزی ویومی با قیمت مناسب عرضه شد

محصول جدید کمپانی ویومی با عنوان Sugar راه اندازی شده که با قیمت 999 یوان (149 پوند) به فروش می رسد. این ماشین ظرفشویی جدید ویومی از نوع رومیزی بوده و با توجه به ابعاد جمع و جوری که دارد در آشپزخانه های امروزی جای باز می کند.

ماشین ظرفشویی رومیزی ویومی

همانطور که از نام این ماشین ظرفشویی جمع و جور پیداست شبیه به یک مکعب شکر است. ابعاد این ماشین ظرفشویی 443x467x441 میلی متر بوده و از قابلیت های این دستگاه می توان به مخزن آب داخلی آن اشاره کرد که می تواند به منبع آب متصل شود یا کاربران می توانند به صورت دستی آب را به مخزن اضافه کنند.

بیشتر بخوانید:

جدیدترین قیمت ماشین ظرفشویی دست دوم در بازار

این ماشین ظرفشویی کوچک همانطور که گفته شد از نوع رومیزی بوده و می تواند به راحتی نیازهای شستن ظروف یک خانواده 3 نفره را برآورده کند.

ماشین ظرفشویی رومیزی ویومی

امروزه خانه ها از ویلایی به آپارتمان تبدیل شده و از آن جایی که نقل مکان و اسباب کشی برای افراد دشوار است، باید به خرید لوازم خانگی کوچک و جمع و جور بپردازند. این دستگاه برای خانواده های کم جمعیت بسیار مناسب بوده و آن ها به راحتی می توانند دستگاه را جابه جا کنند و در هر قسمت آشپزخانه که می خواهند ماشین ظرفشویی خود را قرار دهند.

بیشتر بخوانید:

5 ماشین ظرفشویی برتر بازار لوازم خانگی

ماشین ظرفشویی جدید کمپانی ویومی که از زیر مجموعه شرکت شیائومی بوده دارای محفظه بزرگی است که می تواند چهار عدد ظروف در اندازه استاندارد و شش عدد ظروف که به صورت روزانه مصرف می شود را در یک زمان در خود جای دهد و به طور موثر از فضای داخلی خود هنگام شستشو استفاده کند.

ماشین ظرفشویی رومیزی ویومی

این دستگاه دارای بازوهای اسپری دو لایه در قسمت بالا و پایین است. همچنین 16 درگاه شستشو در این دستگاه تعبیه شده و اسپری به طور متناوب در شش جهت بالا و پایین، جلو و عقب، چپ و راست می چرخد. فشار آب 11000Pa تضمین می کند که ظروف کاملا تمیز می شوند.

بیشتر بخوانید:

راهنمای خرید ماشین ظرفشویی دست دوم به همراه لیست قیمت

ماشین ظرفشویی با شستشوی دمای بالا 75 درجه سانتیگراد می تواند تا 99.99 درصد ظروف را استریل و همچنین اثر ضد باکتری طولانی مدت UV را تضمین کند. همچنین از خشک شدن هوای گرم PTC3.0 پشتیبانی می کند.

ماشین ظرفشویی رومیزی ویومی

ماشین ظرفشویی یاد شده هوای سرد یا گرم را از داخل محفظه بیرون می کشد و به خشک شدن ظروف سرعت می بخشد و رشد باکتری ها را کاهش می دهد. همچنین یک فن داخلی به این منظور در دستگاه جدید ویومی تعبیه شده است.

بیشتر بخوانید:

طولانی شدن شستشو ماشین ظرفشویی به چه علت است؟

گفتنی است برای کاربرانی که می خواهند ماشین ظرفشویی را از راه دور کنترل کنند می توانند آن را با اپلیکیشن MIJIA همگام کرده و ماشین ظرفشویی را از طریق گوشی هوشمند کنترل کنند.

ماشین ظرفشویی رومیزی ویومی

این محصول فقط در رنگ سفید موجود است و انتظار می رود که فروش آن قبل از 29 نوامبر آغاز شود.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟