اتو بخار mijia شیائومی
اخبار لوازم خانگی

اتو بخار MIJIA شیائومی روانه بازار می شود

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، اتو بخار MIJIA شیائومی با عنوان Pressurized در یک جشنواره با قیمت کاملا مقرون به ...

زهرا سیاحی | 3 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، اتو بخار MIJIA شیائومی با عنوان Pressurized در یک جشنواره با قیمت کاملا مقرون به صرفه برابر با 499 یوان (75 دلار) به فروش می رسد.

اتو بخار MIJIA شیائومی با قیمت مقرون به صرفه روانه بازار می شود

دستگاه اتو بخار MIJIA از پمپ فشار تا 500kPa برای تولید بخار با فشار زیاد استفاده می کند تا از افزایش و کاهش ناگهانی بخار هنگام اتو کردن لباس جلوگیری کند.

بیشتر بخوانید:

بهترین اتو بخار های 2020 را بشناسید

قدرت نفوذ بخار این دستگاه شیائومی بسیار قوی است و حجم بخار زیاد 42 گرم در دقیقه به عمق فیبر لباس می رسد که می تواند به سرعت فیبر را نرم کرده و چین و چروک های عمیق انواع پارچه را صاف کند.

اتو بخار mijia شیائومی

این اتو بخار لباس دارای قدرت بالایی برابر با 2200W است که باعث می شود آهن بتواند به سرعت رطوبت را به بخار کامل تبدیل کند. اتو بخار لباس MIJIA متوسط دمای 135 درجه سانتی گراد دارد.

شیائومی ادعا می کند که استفاده از این آهن بدون هیچ گونه مهارت حرفه ای آسان است. به عبارتی دیگر هر کاربری برای اتو کردن و صاف کردن لباس های چروک خود می تواند از این محصول جدید شیائومی استفاده کند و به راحتی و در کمترین زمان به لباس دلخواه خود برسد.

اتو بخار mijia شیائومی

دستگاه اتو بخار MIJIA مجهز به یک صفحه اتو قابل تنظیم، تنظیمات بدون دکمه کاملا لمسی 0-90 درجه است که باعث می شود لباس های بلند و شلوارهای پارچه ای بدون گیره به راحتی اتو شوند.

همچنین گفتنی است این محصول جدید شرکت شیائومی مجهز به مخزن آب 2 لیتری است که امکان استفاده مداوم از آن را برای مدت زمان بیش از 40 دقیقه را برای کاربران فراهم می کند. این حجم از مخزن آب می تواند 18 تا 15 عدد شلوار را اتو کند و به طور مداوم بخار کامل داشته باشد و دارای عملکرد محافظت از کمبود آب است.

بیشتر بخوانید:

تفاوت اتو پرسی با اتو بخار/اتو پرسی بخریم یا اتو بخار؟

علاوه بر این ویژگی، ورودی آب مجهز به سنسور تشخیص دمای آب و سرعت ورودی آب دینامیکی هوشمند است که می تواند ثبات دمای بالای بخار را بدون در نظر گرفتن فصل زمستان یا تابستان به دست آورد.

اتو بخار mijia شیائومی

یکی دیگر از قابلیت های جالب توجه این اتو بخار این است که هنگام استفاده از دستگاه اتو به طور خودکار بخار تولید می کند و زمانی که کاربر آن را در جای خود قرار می دهد اتو هیچ بخاری تولید نمی کند. همچنین پس از مکث بیش از 30 دقیقه، اتو بخار شیائومی به طور خودکار خاموش می شود.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟