کشف لوازم خانگی قاچاق
اخبار لوازم خانگی

کشف لوازم خانگی قاچاق به ارزش تقریبی ۱۰ میلیارد ریال

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، رئیس پلیس امنیت اقتصادی فاتب از کشف لوازم خانگی قاچاق به ارزش تقریبی ۱۰ میلیارد ...

نفیسه رحیمی | 3 سال قبل

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، رئیس پلیس امنیت اقتصادی فاتب از کشف لوازم خانگی قاچاق به ارزش تقریبی ۱۰ میلیارد ریال توسط معاونت مبارزه با قاچاق کالا و ارز این پلیس خبر داد.

سرهنگ کارآگاه علی ولی پور گودرزی در خصوص کشف لوازم خانگی قاچاق به ارزش تقریبی ۱۰ میلیارد ریال اظهار کرد: نوزدهم آبان ماه، در پی انجام گشت مشترک این پلیس و سازمان تعزیرات حکومتی تهران مبنی بر دپوی مقادیری لوازم خانگی شامل یخچال، تلویزیون و ماشین لباسشویی و ظرفشویی در خیابان جمهوری کارشناسان معاونت مبارزه با قاچاق کالا و ارز این پلیس نیز جهت بررسی به محل اعزام شدند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، وی افزود: پس از بررسی کالا‌ها توسط کارشناسان فردی بعنوان مالک در محل حاضر و اعلام کرد که کالا‌ها فاقد اسناد و مدارک گمرکی هستند، لذا با هماهنگی انجام شده کالا‌ها شامل تعداد ۴ دستگاه یخچال، ۱۵ دستگاه تلویزیون و ۱۶ دستگاه لباسشویی و ظرفشویی ساخت کشور کره به ارزش تقریبی ۱۰ میلیارد ریال به همراه متهم به مقر پلیس منتقل شد.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟