فناوری

بررسی قابلیت‌های نمایشگر LED ساینیج سامسونگ

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، نمایشگرهای LED مدت‌هاست که به عنوان یکی از ابزارهای جذاب و کارآمد توسط شرکت‌ها و ...

نفیسه رحیمی | 3 سال قبل

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، نمایشگرهای LED مدت‌هاست که به عنوان یکی از ابزارهای جذاب و کارآمد توسط شرکت‌ها و موسسات برای تبلیغات و نمایش محتوا به کار گرفته می‌شود. به طور معمول ما این نمایشگرها را بیشتر در استادیوم‌های ورزشی، پاساژها، فروشگاه‌های بزرگ، فرودگاه‌ها، استودیوهای تلویزیونی و… مشاهده می‌کنیم، این موضوع ممکن است برای بسیاری از صاحبان کسب‌وکارهای کوچک این تصور را به وجود بیاورد که این نمایشگرها نیازمند هزینه‌های هنگفت و زیاد است و آنها به عنوان یک کسب‌وکار محلی نمی‌توانند نمایشگرهای ساینیج سامسونگ را در فروشگاه یا محل کسب‌ خود داشته باشند.

در حالی که امروزه به کمک پیشرفت فناوری، تولید این نمایشگرها ساده‌تر و کم‌هزینه‌تر از گذشته شده و بسیاری از نمایشگرهای ال‌ای‌دی ساینیج سامسونگ (LED Signage) به خرده‌فروشی‌ها، رستوران‌ها، بانک‌ها، فروشگاه‌ها و سوپرمارکت‌ها و بسیاری از کسب‌وکارهای محلی و کوچک راه‌ پیدا کرده‌اند.

بررسی قابلیت‌های نمایشگر LED ساینیج سامسونگ

در واقع امروز برای همگان روشن شده که در هر حرفه و تجارتی که باشیم، بزرگ یا کوچک، ما یک نیاز اصلی داریم: معرفی خدمات‌مان به مشتریان به جذاب‌ترین روش ممکن. برای کسب‌وکارهای کوچک که کمتر امکان تبلیغات به روش‌هایی مثل بیلبوردها، تلویزیون و روزنامه و… را دارند، معرفی خدمات‌شان در محل کار آن هم با ابزارهای اقتصادی و مقرون‌به‌صرفه اهمیت دوچندانی می‌یابد.

جلب توجه مشتریان جدید

تبدیل کردن مخاطبان به یک «مشتری وفادار» یکی از مهم‌ترین و سخت‌ترین چالش‌هایی است که تمامی کسب‌وکارها با آن مواجه هستند. به خصوص وقتی کسب‌وکار شما منابع محدودی دارد سختی کار بیشتر از همیشه می‌شود.

حالا اگر کسب‌وکار شما به‌گونه‌ایست که در ساعت‌های فعالیت‌تان بازدیدکنندگان و مخاطبان زیادی را میزبانی می‌کند، توقف و جلب نظر آنها برای تحقیق و پرسش بیشتر در مورد محصول اهمیت زیادی پیدا می‌کند.

بررسی قابلیت‌های نمایشگر LED ساینیج سامسونگ

جف فن هوتن، مدیر فروش منطقه‌ای در شرکت Prismview می‌گوید: «هر رهگذر یک مشتری بالقوه است. برای همین اگر صاحب یک کسب‌وکار کوچک هستید و اجازه دهید افراد بدون مطلع شدن از کسب‌وکار یا محصول‌تان از آنجا عبور کنند، شما یک مشتری را از دست داده‌اید».

استقرار در یک محل مناسب و بهره‌بردن از ابزارهای جدید می‌تواند کمک زیادی به کسب‌وکارهای کوچک کند. برای مثال به جای تابلو یا بنرهای ثابت و با محتواهای همیشگی، استفاده از نمایشگرهای ال‌ای‌دی با محتواهای پویا و جذاب می‌تواند چشم هر بیننده‌ای را به خود جلب کند.

فن هوتن در این مورد می‌گوید: «وقتی محتواها و تبلیغات تغییر پیدا می‌کند، عابران و رهگذران برای آگاهی از این تغییرات کنجکاو می‌شوند و برای چند لحظه به تماشای آن مشغول می‌شوند، اتفاقی که در مورد ابزارهای سنتی نمی‌افتد».

بررسی قابلیت‌های نمایشگر LED ساینیج سامسونگ

مثلا رستورانی که بتواند منوهای متنوعی را به شکل‌هایی جذاب و امروزی پیش چشم رهگذران قرار دهد مسلما در جذب آنها موفق‌تر خواهد بود. یا اینکه به عنوان فروشنده یک محصول می‌توانید در روزهایی که مناسبت‌های خاصی پیش می‌آید، محتواهای متنوع و جذاب مختص آن روز را به نمایش بگذارید و نظر عابران و رهگذران را به خود جلب کنید. همه این موارد می‌تواند مشتری‌ احتمالی را تشویق به خرید از کسب‌و‌کار شما کند.

اما نمایشگری که بتواند همه این خواسته‌ها را آن هم با بهترین کیفیت به مشتری ارائه کند باید مجهز به جدیدترین فناوری‌های روز باشد. نمایشگرهای ال‌ای‌دی ساینیج سامسونگ یکی از بهترین نمونه‌های موجود در بازار برای چنین کاربردی هستند.

تصاویر چشم‌نواز برای محصولی کارآمد

بررسی قابلیت‌های نمایشگر LED ساینیج سامسونگ

این نمایشگرها با قابلیت‌هایی همچون پشتیبانی از فناوری HDR، کالیبراسیون رنگ پیشرفته، نمایش دقیق رنگ‌ها، بدنه مقاوم در برابر تغییرات آب‌وهوایی، کاهش هزینه خرید و نصب تجهیزات جانبی، مصرف پایین انرژی و… به راهکاری حرفه‌ای و کارآمد برای صاحبان کسب‌وکارها تبدیل شده‌ است.

بررسی قابلیت‌های نمایشگر LED ساینیج سامسونگ

در نمایشگرهای ال‌ای‌دی ساینیج برخلاف نمایشگرهای ال‌سی‌دی، تصاویر با روشنایی بالاتری نمایش داده می‌شود. با ترکیب فناوری دامنه دینامیکی بالا (HDR) و پردازش تصویر پیشرفته سامسونگ میزان روشنایی تصاویر تا رقم جالب توجه ۱۲۰۰ نیت می‌رسد. این میزان از روشنایی تقریبا دو برابر نمایشگرهایی است که فاقد فناوری HDR هستند.

تبلیغات جذاب و کم‌هزینه

حتی با داشتن نمایشگر مناسب هم، ساختن یک محتوای جذاب برای خیلی از ما سخت است. به همین دلیل بسیاری از صاحبان کسب‌وکارها مجبور می‌شوند تا هزینه‌های نسبتا زیادی را برای ایجاد محتوا و خرید تجهیزات جانبی بپردازند.

سری IF ال‌ای‌دی ساینیج‌های سامسونگ مجهز به ابزاری ساده برای تولید، تدوین، برنامه‌ریزی و پخش این محتواهاست. در نمایشگرهای ال‌ای‌دی ساینیج سامسونگ به کمک راهکارهای کارآمدی همچون MagicInfo، می‌توان محتواهای دلخواه را خلق و با تهیه یک جدول پخش در زمانی مناسب نمایش داد. همچنین برای صاحبان کسب‌وکارها این امکان به وجود آمده است تا بدون نیاز به خرید تجهیزات جانبی خاصی محتوای UHD خود را از یک منبع در چندین نمایشگر پخش کنند.

نمایشگرهای ال‌ای‌دی ساینیج سامسونگ با داشتن چنین قابلیت‌هایی به راهکاری جذاب، کاربردی و مقرون‌به‌صرفه برای پخش تبلیغات و اطلاع‌رسانی در محیط‌های داخلی همچون پاساژها، فروشگاه‌ها، گالری‌ها، نمایشگاه‌ها و… تبدیل شده‌اند.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟