تلویزیون Sero سامسونگ
اخبار لوازم خانگی

تلویزیون Sero سامسونگ با صفحه نمایش قابل چرخش عرضه شد

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، تلویزیون Sero سامسونگ در آوریل 2019 رونمایی شد که قابلیت چرخش افقی و عمودی را ...

زهرا سیاحی | 3 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، تلویزیون Sero سامسونگ در آوریل 2019 رونمایی شد که قابلیت چرخش افقی و عمودی را دارد. تلویزیون جدید سامسونگ در اوایل سال جاری در نمایشگاه فناوری CES به نمایش عموم درآمد.

تلویزیون Sero سامسونگ روانه بازار هند می شود

تلویزیون Samsung Sero که برای محتوای رسانه های اجتماعی در نظر گرفته شده است، از یک صفحه نمایش کیولد (QLED) UHD  قابل چرخش در اندازه 43 اینچی بهره می برد. این تلویزیون هوشمند دارای کیفیت تصویر 3840 x 2160 است و از فرمت HDR10 + پشتیبانی می کند.

یکی از قابلیت های این تلویزیون هوشمند کمپانی سامسونگ این است که می تواند رزولوشن پایین را به 4K افزایش دهد.

تلویزیون Sero سامسونگ

زمانی که از طریق تلویزیون هوشمند به یک برنامه رسانه اجتماعی مانند توییتر یا اینستاگرام دسترسی پیدا می کنید، نوارهای مشکی رنگ در دو طرف اپلیکیشن ظاهر می شود. قابلیت چرخش عمودی و افقی در تلویزیون جدید سامسونگ به کاربران این امکان را می دهد تا رسانه های اجتماعی و فیلم های گوشی های هوشمند را به صورت عمودی مشاهده کنند.

بیشتر بخوانید:

تلویزیون سری تراس سامسونگ معرفی شد

گفتنی است که گوشی هوشمند از طریق NFC با تلویزیون سامسونگ همگام می شود. این کار را می توان با ضربه زدن روی گوشی هوشمند در هر نقطه از صفحه گوشی انجام داد.

تلویزیون Sero سامسونگ

Samsung Sero از اسپیکرهای 4.1 اینچی و 60 واتی در قسمت جلو و با قابلیت شارژ بهره می برد. این تلویزیون دارای ویژگی های اتصال از جمله 3 درگاه HDMI، 2 درگاه USB، 1 درگاه RF، بلوتوث 4.2 و وای فای 5 است.

تلویزیون هوشمند یاد شده کمپانی سامسونگ با سیستم عامل Tizen کار کرده و از بیکسبی (AirPlay ، ایرپلی (Bixby) و آمازون الکسا (Amazon Alexa) پشتیبانی می کند.

تلویزیون Sero سامسونگ

تلویزیون Samsung Sero با قیمتی معادل 1،24،999 روپیه (1،678 پوند) روانه بازار لوازم خانگی هند می شود. تلویزیون هوشمند این غول فناوری کره جنوبی برای خرید به صورت انحصاری در فروشگاه های Reliance Digital در هند موجود است.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟