حمایت سامسونگ از رئیس جمهور آمریکا
اخبار لوازم خانگی

حمایت سامسونگ از رئیس جمهور آمریکا برای تقویت تولیدات

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، هفته گذشته جو بایدن به عنوان رئیس جمهور منتخب آمریکا معرفی شد و رهبران ...

بهنام وحیدی | 3 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، هفته گذشته جو بایدن به عنوان رئیس جمهور منتخب آمریکا معرفی شد و رهبران بسیاری از کشور ها به او تبریک گفتند. در ادامه حواشی و اخبار های انتخابات که درباره دونالد ترامپ و جو بایدن منشر شد، سامسونگ الکترونیک تمایل خود را برای حمایت از رئیس جمهور آمریکا ابراز کرد.  هدف حمایت سامسونگ از رئیس جمهور آمریکا تقویت زنجیره تأمین تولیدات لوازم خانگی ایالات متحده آمریکا و ساخت خط تولید جدید در این کشور است.

واحد سامسونگ غول فناوری کره در ایالات متحده آمریکا اخیراً اعلام کرده که از آنجایی که آمریکا بزرگترین بازار مصرف جهان است  همواره در تلاش هستیم تا شغل بیشتر را ایجاد کنیم تا افراد بیشتری مشغول به کار باشند و نرخ بیکاری نیز کاهش پیدا کند. طبق هدف گذاری های انجام شده قصد داشتند تا کارخانه لوازم خانگی سامسونگ در ایالت نیوبری و کارولینای جنوبی حدودا 1000 شغل ایجاد شود اما در حال حاضر بیش از 1200 شغل در این دو کارخانه ایجاد شده است. حمایت سامسونگ از رئیس جهور آمریکا با تاسیس کارخانه های متعدد و ایجاد شغل نمایان می شود و با پیشینه و سوابقی که این کاخانه دارد انجام این کار دور از انتظار و بعید نخواهد بود.

حمایت سامسونگ از رئیس جمهور آمریکا

اگر چه در تاریخ 21 ژانویه سال 2021 دونالد ترامپ موظف است که دولت و کاخ سفید را به جو بایدن رئیس جمهور منتخب آمریکا تحویل دهد اما از دولت بایدن انتظار می رود که همین استراتژی را در زمینه چشم انداز های صنعتی در پیش بگیرد. زیرا وی متعهد شده تا مزایایی همانند تخفیفات مالیاتی را برای شرکت و کارخانه هایی سرمایه گذاری عمومی می کنند و یا مشاغل و تولیدی هایی که به کشور آمریکا انتقال بدهند، ارائه خوهد داد.

بیشتر افراد بدون توجه به اینکه چه کسی در کاخ سفید است، از ایالات متحده انتظار دارند تا در ایجاد مشاغل تولیدی ثبات قدم داشته باشند. شرکت هایی همانند سامسونگ توانسته در این کشور سود کلانی را کسب کنند و در عین حال تلاش های خود را برای ایجاد مشاغل محلی چندین برابر کرده است.

حمایت سامسونگ از رئیس جمهور آمریکا

یک بیانیه مطبوعاتی تحت عنوان راه موفقیت سامسونگ در کارولینای جنوبی توسط مگان پولاک معاون ارتباطات استراتژیک سامسونگ الکترونیک آمریکا منتشر شد. وی در این بیانیه اظهار داشت که سامسونگ از مقدار تعیین شده برای استخدام فراتر رفته است زیرا این هدف ایجاد 1000 شغل محلی بوده اما حالا این شرکت بیش از 1200 نفر را در آنجا استخدام کرده است.

مگان پولاک گفت: امروز می توانم با افتخار اعلام کنم که به ثمرات ارزشمندی دست یافته ایم. ما نه تنها به تعهداتی که در سال 2017 داده بوده ایم، عمل کردیم بلکه از آنها نیز پیشی گرفتیم. هدف اصلی ما سرمایه گذاری 350 میلیون دلاری و تامین حدودا 1000 شغل تمام وقت بود. ما در اوایل امسال 470 میلیون دلار سرمایه گذاری کردیم و بیش از 1200 نفر را در مرکز SEHA استخاد کرده ایم.

حمایت سامسونگ از رئیس جمهور آمریکا

منظور از مرکز SEHA لوازم خانگی سامسونگ آمریکا بوده که این عبارت مخفف Samsung Electronics Home Appliances America  است. این مرکز همان کارخانه کارولینای جنوبی بوده و اولین کارخانه سامسونگ مستقر در ایالات متحده آمریکا به شمار می آید. با تاسیس و سرمایه گذاری در این کارخانه و کارخانه های دیگر حمایت سامسونگ از رئیس جمهور آمریکا بیشتر به چشم خواهد آمد. اگرچه سامسونگ از سال 1996 تأسیسات نیمه هادی خود را در ایالت آستین و تگزاس راه اندازی کرده است اما این شرکت هیچگونه کارخانه و امکانات تولید لوازم خانگی در آن جا ندارد.

سال 2017 دونالد ترامپ رئیس جمهور وقت آمریکا با ایجاد فشار بر شرکت های داخلی و خارجی برای ساخت کارخانه های خود در آمریکا جهت ایجاد مشاغل بیشتر با عنوان “Make America Great Again” به معنای “دوباره آمریکا را بساز” کمپانی های زیادی دست به کار شدند. در سال 2018 تعرفه 50 درصدی بر روی لوازم خانگی وارداتی الخصوص ماشین لباسشویی اعمال شد و هدف از تصویب آن حفافظت از صنعت داخلی بود. طی روند فشار های آمریکا، سامسونگ اعلام کرد که قصد تولید یک کارخانه لوازم خانگی در آمریکا را دارد.

طبق اخبار منشر شده، گفته می شود که سامسونگ بیش از 17 میلیارد دلار در کارخانه ساخت چیپ و تراشه تگزاس در 24 سال گذشته سرمایه گذاری کرده است. معاون ارتباطات استراتژیک سامسونگ الکترونیک آمریکا در ادامه صحبت های خود گفت: ما می دانیم که با استقرار کاخانه تولید لوازم خانگی در آمریکا سریعتر و بهتر می توانیم محصولات را به دست مشتریان برسانیم و نیاز های مصرف کنندگان آمریکا را نیز راحت تر برآورده می کنیم. همچنین معاون رئیس جمهور آمریکا افزود کارخانه تولید ماشین لباسشویی این شرکت به جامعه محلی کارولینای جنوبی کمک می کند.

مگان پولاک در ادامه بیان کرد” روابط ما بیشتر از سرمایه گذاری و زنجیره تأمین تولید گسترش پیدا خواهد کرد. سامسونگ نمی تواند در جامعه ای که رشد نمی کند، رشد کند بنابراین در حالی که تیم ما در ساخت ماشین لباسشویی سخت کار می کرد ما نیز در مشارکت های ایجاد جامعه بودیم. تا به امروز ما بیش از 300،000 دلار به جوامع و پیشکسوتان کارولینای جنوبی کمک کرده ایم. ”

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟