بهترین تلویزیون های سامسونگ در سال 2020
ال کا تاپ

بهترین تلویزیون های سامسونگ در سال 2020

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، سامسونگ به عنوانی یکی از برترین تولیدکننده های تلویزیون و البته لوازم ...

نفیسه رحیمی | 3 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، سامسونگ به عنوانی یکی از برترین تولیدکننده های تلویزیون و البته لوازم خانگی در جهان شناخته می شود که محصولات آن در اکثر کشورهای جهان حضور دارند و به همین دلیل معرفی بهترین تلویزیون های سامسونگ در سال 2020 الزامی است. محصولات این شرکت مجهز به تکنولوژی های روز دنیا هستند که برای آشنایی با جدیدترین اتفاقات این بازار و همچنین برترین های صنعت تلویزیون بهتر است نگاهی به محصولات زیر بیندازید.

لیست بهترین تلویزیون های سامسونگ در سال 2020

بهترین تلویزیون های سامسونگ در سال 2020

 لیست بهترین تلویزیون های سامسونگ در سال 2020 با توجه به نظر کارشناسان و تجربه کاربران جمع آوری شده است و در واقع تلاش شده تا محصولات سامسونگ از جنبه های مختلف و با توجه به سلیقه تمامی کاربران مورد بررسی قرار بگیرد و در صورتی که علاقه مند به خرید تلویزیون های این برند کره ای هستید، بهتر است با مشخصات آن ها آشنا شوید.

تلویزیون کیولد Q95T سامسونگ

تلویزیون کیولد Q95T سامسونگ

بهترین تلویزیون سامسونگ 

تلویزیون کیولد Q95T سامسونگ از پرچمداران این شرکت کره ای بوده که به دلیل طراحی فوق العاده و مجموعه ای از امکانات پیشرفته به عنوان بهترین تلویزیون های سامسونگ در سال 2020 شناخته شده است. این مدل یک نمونه عالی از سری تلویزیون های کیولد است که عملکرد HDR آن بسیار راضی کننده بوده و با کنتراست و روشنایی بی نظیر خود نظر هر مشتری را به خود جلب می کند.

اوج روشنایی تلویزیون کیولد Q95T سامسونگ به 2000 نیت می رسد که بسیار بالاتر از ال سی دی و یا ال ای دی های رایج در بازار است و در نتیجه حتی در مواقعی که نور کافی وجود ندارد می توانید تصاویر را با کیفیت بالایی مشاهده کنید. البته مشکلاتی مربوط به دایمینگ بک لایت برای این مدل عنوان شده است که طبق گفته کاربران و کارشناسان، الگوریتم دایمنیگ بک لایت سامسونگ تهاجمی بوده و در نتیجه جزییات را از دست خواهید داد. 

مزایا: کیفیت صدا و تصاویر عالی و دارای طراحی یکپارچه

معایب: عدم پشتیبانی از دالبی ویژن و همچنین مشکلاتی مربوط به دایمینگ بک لایت

 تلویزیون فریم سامسونگ (2020)

تلویزیون فریم سامسونگ

بهترین از نظر طراحی

تلویزیون فریم سامسونگ بیشتر شبیه به یک اثر هنری است تا تلویزیون و به همین دلیل حضور آن در لیست بهترین تلویزیون های سامسونگ در سال 2020 الزامی است. این مدل همکاری بین فناوری و هنر را نشان می دهد به طوری که وجه هنری آن بیشتر از کاربردی بودن آن است.

زیبایی تلویزیون فریم سامسونگ در حالی که خاموش است دو چندان می شود و در حالت اثر هنری Art Mode قرار گرفته و تصویر یک اثر هنری را به نمایش می گذارد. با فعال کردن حالت  Ambient می توانید به انواع محافظ صفحه نمایش پویا، ساعت، وضعیت هوا و اخبار دسترسی داشته باشید. برخی از کاربران در خصوص میزان روشنایی این مدل انتقاداتی داشتند که اگر شما نیز جزء آن دسته از افرادی هستید که به زیبایی تلویزیون اهمیت زیادی می دهید پس با وجود این مشکلات می توانید به راحتی مدل فریم را خریداری کنید.

مزایا: طراحی زیبا و شبیه به یک اثر هنری و همچنین Art Mode

معایب: مشکلات مربوط به رنگ و روشنایی پایین

 تلویزیون کیولد Q80T سامسونگ

 تلویزیون کیولد Q80T سامسونگ

بهترین برای گیمرها 

تلویزیون کیولد Q80T سامسونگ یکی از جدیدترین مدل های 4K است که نیاز بسیاری از گیمرها را برآورده می کند. پورت HDMI 2.1، پشتیبانی از 4K، نرخ بروزرسانی 120 هرتز در کنار لگ تصاویر بسیار پایین گواه این موضوع است و در واقع دلیل قرارگیری آن در لیست بهترین تلویزیون های سامسونگ در سال 2020 تلقی می شود.

ویژگی های  تلویزیون کیولد Q80T سامسونگ به این جا ختم نمی شود و قابلیت هایی نظیر VRR، ALLM و FreeSync به آن اضافه کنید که برای برای گیمرهای PC AMD قابل توجه است.

مزایا: لگ تصاویر بسیار پایین و صدای  OTS فوق العاده

معایب: طراحی ظاهری خیلی معمولی و عدم پشتیبانی از دالبی ویژن

بیشتر بخوانید:

بهترین تلویزیون های 32 اینچی سال 2020 معرفی شدند

 تلویزیون سامسونگ TU8000

 تلویزیون سامسونگ TU8000

بهترین از لحاظ قیمت

تلویزیون سامسونگ TU8000 با توجه امکاناتی که ارائه می دهد از قیمت مناسبی برخوردار است. لگ ورودی این تلویزیون پایین بوده و به علاوه مجهز به فناوری Solid motion handling است که حرکت تصاویر به آرامی و همچنین کاملا طبیعی صورت می گیرد. این مدل برای علاقه مندان به بازی و گیمرها انتخاب خوبی تلقی می شود زیرا دارای نرخ بروزسانی 120 هرتز و همچنین پورت  HDMI 2.1 است.

در صورتی که از تلویزیون در یک محیط واید Wide استفاده می کنید و همیشه این شانس را ندارید تا از روبه رو و مستقیم به تلویزیون نگاه کنید. توصیه می کنیم که به دنبال خرید یک مدل دیگر باشید و از خرید تلویزیون سامسونگ TU8000 صرف نظر کنید. جالب است بدانید که نسخه 43 اینچی این مدل را با قیمتی حدود 300 دلار می توان خریداری کرد.

مزایا: لگ ورودی پایین و Solid motion handling

معایب: زاویه دید باریک و فاقد روشنایی

 تلویزیون کیولد Q950TS 8K سامسونگ

 تلویزیون کیولد Q950TS 8K سامسونگ

بهترین تلویزیون 8K

تلویزیون کیولد Q950TS 8K سامسونگ به عنوان پرچمدار تلویزیون های 8K این شرکت شناخته می شود که پنل آن دارای 33 میلیون پیکسل است. مهمترین تفاوت این مدل با نسخه پیشین مربوط به طراحی این تلویزیون می شود که با یک صفحه نمایشگر صیقلی در اندازه های 75  و 82 اینچی روانه بازار می شود. به لطف فناوری OTS+ و اسپیکرهای 70 وات می توانید صدایی فراگیر را تجربه کنید.

مزایا: نمایش جزییات تصاویر و روشنایی قابل توجه

معایب: قیمت گران و عدم پشتیبانی از دالبی ویژن

تلویزیون Q800T 8K سامسونگ

تلویزیون Q800T 8K سامسونگ

بهترین تلویزیون از نظر ارزش

انتخاب یک تلویزیون 8K به عنوان بهترین تلویزیون از جهت ارزش شاید کمی عجیب به نظر برسد اما تلویزیون Q800T 8K سامسونگ یکی از مدل های پایه 8K بوده که تنها با قیمتی مشابه مدل های پرچمدار 4K در سال گذشته عرضه می شود و می توان گفت که در واقع ارزش خریدن را دارد.مشتریان تنها با پرداخت 4,999 دلار می توانند کوچکترین سایز این مدل یعنی نسخه 65 اینچی را خریداری کنند که با توجه امکانات بالای این محصول سامسونگ منطقی به نظر می رسد.

مزایا: قیمت مناسب با توجه قابلیت 8K و صدای تاثیر گذار OTS

معایب: مشکلات مربوط به رنگ و همچنین عدم پشتیبانی از دالبی ویژن

تلویزیون Sero سامسونگ

تلویزیون Sero سامسونگ

بهترین و یا عجیب ترین گزینه 

تلویزیون Sero سامسونگ برای علاقه مندان به شبکه های مجازی ایده آل بوده و تنها در کمتر از چند ثانیه و با فشار یک کلید به راحتی می توانید حالت 90 درجه را فعال کنید و تمامی تصاویر به صورت عمودی تماشا کنید. اسپیکرهای 60W این اطمینان را به شما می دهد که هیچ صدا و یا صوتی را از دست نمی دهید و در واقع نسخه پیشرفته ای از یک گوشی هوشمند را در اختیار دارید.

امکان دسترسی کاربران نیز به پلتفرم تلویزیون هوشمند Tizen فراهم شده که البته شبکه های اجتماعی از تیزن پشتیبانی نمی کند و مجبور خواهید که از تلویزیون به گوشی هوشمند سوئیچ کنید و از طرفی دیگر باید گفت که این تلویزیون برای کاربران گوشی های سامسونگ و اندرویدی کاربرد دارد و انتخاب مناسبی برای کاربران آیفون نیست.

مزایا: چرخش 90 درجه برای تماشای ویدیوهای عمودی و قابلیت های جذاب

معایب: مشکلات مربوط به ورودی و خرید آن ضروری نیست.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟

نظرات ثبت شده

  • محمد | 29 آبان 1399 در 12:02 ب.ظ

    متقلب تر از سامسونگ خودشه، در واقعا همه این تی وی ها LCD هستن فقط اسم و لیبل دروغ روش خورده، بهتره سامسونگ این مسخره بازی ها رو تموم کنه سریع بره سمت OLED و حداقل یه بهینه سازی رو بخش بکلایت تلویزیون های LCD انجام بده مثلا MINI LED بزاره که کیفیتش بهتر بشه حداقل، کیولد های سامسونگ الان با اون قیمت بالا ارزش خرید ندارند. اینم یادمون باشه سامسونگ موقع تحریم ایران رو رها کرد رفت و شوک به بازار لوازم خانگی ایران وارد کرد همچین برندی نه ارزش تبلیغ داره نه جاش تو ایرانه.

  • علی | 02 آذر 1399 در 1:20 ق.ظ

    سامسونگ همونه که گنجشک رو رنگ میکنه و جای قناری میندازه به به ملت بدبخت. خاک تو سر کلاهبردارش کنند که گند زده به صنعت تلویزیون.