جاروشارژی بی سیم جدید شیائومی
اخبار لوازم خانگی

جاروشارژی بی سیم جدید شیائومی عرضه شد

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، جاروشارژی بی سیم جدید شیائومی از مجموعه لوازم خانگی هوشمند MIJIA است که روانه ...

زهرا سیاحی | 3 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، جاروشارژی بی سیم جدید شیائومی از مجموعه لوازم خانگی هوشمند MIJIA است که روانه بازار شده و با قیمت 499 یوان (تقریبا 76 دلار) در دسترس مشتریان قرار می گیرد.

مشخصات جاروشارژی بی سیم جدید شیائومی

جاروشارژی یاد شده از محصولات جدید مجموعه لوازم خانگی هوشمند MIJIA فقط 1.2 کیلوگرم وزن دارد و در طراحی ظاهری آن از مواد سبک اما با دوامی ساخته شده است. با توجه به وزن سبکی که دارد از یک موتور جمع و جور و باتری بهره می برد که باعث می شود جاروبرقی وزن سنگینی نداشته باشد.

جاروشارژی بی سیم جدید شیائومی

گفتنی است که وزن سبک جاروشارژی در تمیز کردن و پاک کردن گرد و غبار نقش شایانی را ایفا می کند. جاروشارژی بی سیم شیائومی MIJIA مجهز به یک موتور با سرعت مکش بالا است.

بیشتر بخوانید:

پرفروش ترین جارو شارژی های بازار ایران کدامند؟

این موتور پر قدرت محصول را قادر می سازد تا یک قدرت مکش مداوم و قوی داشته باشد و همچنین می تواند در دو سطح مختلف مورد استفاده قرار گیرد. همچنین دارای یک فیلتر سه گانه با کارایی بالا است.

جاروشارژی بی سیم جدید شیائومی

کاربران با شارژ کامل جاروبرقی می توانند تا 45 دقیقه بی وقفه از آن استفاده کرده و خانه را با یک بار شارژ به راحتی و با سرعت بالا تمیز کنند.

علاوه بر این دستگاه دارای یک برس مویی است که از طریق درایو موتور مستقل کار می کند. این امکان را برای چرخش با سرعت بالا فراهم می کند که می تواند ذرات ریز را از بین کاشی و جاهای دیگر از بین ببرد.

جاروشارژی بی سیم جدید شیائومی

نازل مکش دارای طراحی مسطح است و باعث می شود کاربر بتواند گرد و غبار پرزهای سطوح مختلف را تمیز کند.

در نهایت گفتنی است که جاروشارژی بی سیم جدید شیائومی از مجموعه لوازم خانگی هوشمند MIJIA بوده و با قیمت 499 یوان (تقریبا 76 دلار) در بازار لوازم خانگی به فروش می رسد.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟