لوگو پاکشوما
اخبار لوازم خانگی

شرایط استخدام پاکشوما اعلام شد + جزئیات

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، با آغاز مجدد تحریم ها و همچنین شیوع ویروس کرونا شاهد تعدیل نیرو بسیاری از ...

بهنام وحیدی | 3 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، با آغاز مجدد تحریم ها و همچنین شیوع ویروس کرونا شاهد تعدیل نیرو بسیاری از شرکت های داخلی بودیم که البته با توجه به شرایط اقتصادی کشور و عدم برنامه ریزی درست مسئولین، این اتفاق دور از ذهن نبود. حال خبر می رسد شرایط استخدام پاکشوما اعلام شده است و این گروه صنعتی تولیدی در بخش های مختلف جذب نیرو خواهد کرد.

بیشتر بخوانید:

لوازم خانگی پاکشوما ساخت کجاست ؟

آنطور که در اطلاعیه شرایط استخدام پاکشوما اعلام شده سازمان فروش پاکشوما در بخش های مختلف از جمله مشاغل مدیریتی، سرپرستی و کارشناس فروش از واجدین شرایط نیروی کار استخدام می کند.

عزیزان و علاقه مندانی که می توانند در این بخش ها با گروه صنعتی و تولیدی پاکشوما همکاری داشته باشند، می بایست از فعالیت های خود طی سال های مختلف رزومه ای تهیه کرده و به پست الکترونیکی شرکت پاکشوما به نشانی [email protected] ارسال کنند.

شرایط استخدام پاکشوما

گروه صنعتی پاکشوما در حال حاضر یکی از بزرگترین تولیدکنندگان لوازم خانگی ایرانی است که به تازگی از جدیدترین محصولات خود رونمایی کرده است.

بیشتر بخوانید:

تولید ماشین ظرفشویی پاکشوما در ایران نشان از توان داخلی است

همچنین این شرکت اولین خط تولید ماشین ظرفشویی را در ایران راه اندازی کرده و در حال حاضر نیز سهم خوبی از بازار ایران را در اختیار خود دارد.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟