پروژکتور لیزری سامسونگ
اخبار لوازم خانگی

اولین پروژکتور لیزری سامسونگ روانه بازار می شود

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، پروژکتور لیزری سامسونگ در دو مدل با عنوان The Premiere روانه بازار لوازم خانگی ...

زهرا سیاحی | 3 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، پروژکتور لیزری سامسونگ در دو مدل با عنوان The Premiere روانه بازار لوازم خانگی استرالیا شده است و از کیفیت تصویر 4K Ultra بهره می برد.

با پروژکتور لیزری سامسونگ آشنا شوید

پروژکتور لیزری مدل LSP7T اندازه صفحه نمایش تا 120 اینچ را ارائه می دهد و با قیمت 10999 دلار به فروش می رسد. این محصول جدید سامسونگ اولین پروژکتور دارای گواهی HDR10 + با حداکثر روشنایی تا 2800 لومن ANSI در جهان است.

پروژکتور لیزری سامسونگ

همچنین پروژکتور مدل LSP9T از فناوری لیزر سه گانه، روشنایی 2200 لومن و اندازه صفحه نمایش تا 130 اینچ برخوردار است. این محصول دوم سامسونگ از دو ووفر داخلی، دو تویتر و فناوری Acoustic Beam سامسونگ بهره می برد و علاوه بر هاب تلویزیون هوشمند سامسونگ و ویژگی های اتصال تلفن همراه مانند Tap View و Mobile Mirroring را نیز ارائه می دهد.

بیشتر بخوانید:

مروری بر مشخصات جدیدترین تلویزیون های ایفا 2020

پروژکتور Premiere را جهت تنظیم اندازه صفحه نمایش می توان جایگاهش را تغییر داد. این پروکتور جدید سامسونگ از قابلیت Filmmaker Mode برخوردار بوده که برای اولین بار در یک ویدئو پرژکتور طراحی شده است. این حالت Filmmaker به حذف روان سازی حرکت و سایر مشکلات پس از پردازش و همچنین حالت بازی برای کاهش تاخیر تصویر کمک می کند.

پروژکتور لیزری

کاربران می توانند پروژکتور یاده شده کمپانی سامسونگ را با صدای خود توسط دستیار صوتی داخلی سامسونگ، Bixby و Amazon Alexa کنترل کنند.

مدیر سمعی و بصری سامسونگ استرالیا، Hass Mahdi در همین رابطه اظهار کرد که کاربران استرالیایی به دنبال نهایت سرگرمی در خانه و تجربه تماشای صفحه نمایش بزرگ هستند.

بیشتر بخوانید:

پروژکتور 300 اینچی ال جی در ایفا 2020 معرفی می شود

پروژکتور لیزری Premiere از فناوری طرح ریزی لیزر سه گانه تا اندازه 330 اینچ و کیفیت تصویر 4K بهره می برد و با طراحی جمع و جور و کیفیت صدای بلند به عنوان یک پروژکتور ایده آل برای هر خانواده و خانه شناخته شده است.

پروژکتور لیزری سامسونگ

مدیر سمعی و بصری سامسونگ استرالیا، Hass Mahdi  در ادامه افزود: ما متعهد هستیم که مشتریان و مصرف کنندگان استرالیایی، مجموعه متنوعی از محصولات AV را که مطابق با سلیقه و تجارب خود در اختیار داشته باشند و آن ها با خرید این ویدئو پروژکتور لیزری Premiere تجربه متفاوت را خواهند داشت.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟

نظرات ثبت شده

  • علی | 02 آذر 1399 در 9:06 ب.ظ

    خخخ این ویدئو پروژکتور هم بلده بزنه، منفجر نشه یه وقت!

    • محمد | 15 مرداد 1400 در 3:41 ب.ظ

      نه داداش فقط ما ایرانیا بلدیم

  • مهدی | 03 آذر 1399 در 0:26 ق.ظ

    ویدئو پروژکتور ایکس ویژن بهتر از این سامسونگ هس.

  • مهدی | 03 آذر 1399 در 12:17 ب.ظ

    Just X vision.