اسپیکر هوشمند آمازون الکسا
آموزش

آموزش استفاده همزمان از چندین اسپیکر هوشمند آمازون الکسا

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، امروزه داشتن یک خانه هوشمند باعث می شود بتوانید کارهای زیادی را با زحمت ...

زهرا سیاحی | 3 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، امروزه داشتن یک خانه هوشمند باعث می شود بتوانید کارهای زیادی را با زحمت کمتری انجام دهید. در خانه هوشمند، لوازم خانگی هوشمند بسیاری وجود دارد که در راستای هوشمندسازی خانه نقش بسزایی را ایفا می کند. یکی از لوازم خانگی هوشمند که بسیار کاربردی است اسپیکر هوشمند آمازون الکسا نام دارد و به اعضای خانواده در انجام امور خانه کمک شایانی می کند.

چگونه از اسپیکر هوشمند آمازون الکسا به طور همزمان استفاده کنیم؟

در خانه ی هوشمند کنترل آب و هوا، سیستم ‌های روشنایی، لوازم خانگی، قفل‌ ها و انواع مختلف دوربین‌ ها و مانتیورها از هر جای خانه و حتی دور از خانه امکان ‌پدیر است.

بیشتر بخوانید:

آموزش رفع اشکال دستیار صوتی آمازون الکسا

شما می توانید برای وسایل خانه ی خود زمانبندی تعیین کنید. بنابراین یک سری کارها در ساعات خاصی از روز به صورت خودکار انجام خواهند شد. خانه های هوشمند بهره وری از انرژی را نیز افزایش می دهند و باعث می‌ شوند در هزینه هایتان صرفه جویی شود.

اسپیکر هوشمند آمازون الکسا

کاربران اسپیکر هوشمند آمازون الکسا با انواع اسپیکرهای هوشند این برند آشنا هستند. آن ها با داشتن اسپیکرهای آمازون اکو یا الکسا به راحتی می توانند به موسیقی گوش دهند یا لوازم خانگی هوشمند خود را از طریق آن کنترل کنند.

حال مصرف کنندگانی که کاربر چندین اسپیکر اکو آمازون هستند می توانند به طور همزمان از این اسپیکرهای هوشمند استفاده کنند. در ادامه ما بهترین کاری که می توانید با دو یا چند اسپیکر هوشمند آمازون اکو انجام دهید را برای شما بازگو می کنیم.

بیشتر بخوانید:

چگونه اسپیکرهای الکسا و گوگل هوم را تمیز کنیم؟

اسپیکر هوشمند آمازون الکسا

گفتنی است که اگر شما در خانه یکی از اسپیکرهای هوشمند برند آمازون را دارید و قصد خرید اسپیکر دوم را داشته و در انتخاب مدل آن سردرگم هستید ما به شما چندین محصول جدید آمازون را معرفی می کنیم که شامل مدل های اسپیکر Echo Show 10، اکو و اکو دات می شود که از طراحی کروی شکل و ویژگی های جدید بهره می برند.

بیشتر بخوانید:

بهترین اسپیکرهای IFA 2020 را بشناسید

پخش همزمان موسیقی از چندین اسپیکر هوشمند آمازون

کاربران با استفاده از قابلیت Multi-Room Music در اپلیکیشن الکسا می توانند در تمام اسپیکر های Echo خود موسیقی پخش کنید و هر اسپیکر را در نقاط مختلفی از خانه قرار دهند.

اسپیکر هوشمند آمازون الکسا

برای شروع اپلیکیشن الکسا را در گوشی هوشمند خود باز کنید و در پایین صفحه دستگاه ها را انتخاب کنید. در مرحله بعد بر روی گزینه Plus در گوشه بالا سمت راست ضربه بزنید و تنظیم موسیقی چند اتاق را انتخاب کنید. تمام اسپیکرهای Echo را که می خواهید روی آن موسیقی پخش کنید انتخاب کنید و دستورالعمل های روی صفحه را دنبال کنید.

بیشتر بخوانید:

پشتیبانی تلویزیون های 2019 ال جی از دستیار صوتی الکسا

مکالمه همزمان از چندین اسپیکر هوشمند آمازون الکسا

قابلیت Drop-In آمازون می تواند به شما کمک کند تا به سرعت با شخصی در خانه تماس بگیرید و اگر چندین بلندگو دارید می توانید همزمان به تمامی اسپیکرها متصل شوید و صحبت کنید.

اسپیکر هوشمند آمازون الکسا

به عنوان مثال، اگر در آشپزخانه خود یک اکو شو و در زیر زمین یک اکو دات دارید می توانید به طور همزمان به هر دو متصل شده و مکالمه تان از تمامی اسپیکرها پخش شود. برای شروع فقط بگویید: “الکسا، در همه دستگاه ها فعال شو”.

تبدیل سالن نشیمن به سینمای خانگی

مشابه گوش دادن به موسیقی از طریق چندین اسپیکر، شما می توانید همین کار را با تلویزیون خود هنگام تماشای فیلم انجام دهید. با استفاده از اسپیکرهای اکو می توانید سالن نشیمن خود را به سینمای خانگی تبدیل کنید. برای انجام این کار، باید دستگاه های Echo خود را به تلویزیون هوشمند یا Fire Stick متصل کنید.

اسپیکر هوشمن آمازون الکسا

توجه داشته باشید که این کار با یکی از بلندگوهای طراحی شده برای صدای با کیفیت بالا مانند Echo Studio یا ساندبار سازگار با الکسا بهترین عملکرد را دارد.

بیشتر بخوانید:

بهترین دستگاه‌های خانه هوشمند که توسط آمازون ساخته نشده‌اند

تنظیم اعلان ها و یادآوری ها در تمامی اسپیکرهای هوشمند آمازون الکسا

ممکن است بخواهید یک یادآوری برای خود تنظیم کنید یا اطلاعیه ای بدهید که همه در خانه بتوانند آن را بشنوند. زمانی که چندین اسپیکر در نقاط مختلف خانه نصب شده باشد شنیدن اطلاعیه بسیار راحت تر است.

برای فعالسازی اعلان در اسپیکر هوشمند آمازون الکسا، ابتدا اپلیکیشن الکسا را باز کنید و گزینه ارتباط را در پایین صفحه انتخاب کنید. بر روی گزینه اعلان ضربه بزنید و آنچه دوست دارید الکسا در همه اسپیکرها پخش کند را تایپ کنید. همچنین می توانید بگویید:” الکسا، اعلامیه بده.”

برای فعالسازی یادآوری در اسپیکر هوشمند آمازون الکسا، ابتدا از فهرست اپلیکیشن الکسا گزینه Reminders & Alarms را انتخاب کنید. روی یادآوری ها ضربه بزنید و افزودن یادآوری را انتخاب کنید. یادآوری، تاریخ و ساعتی را که دوست دارید اعلام شود را تایپ کنید. روی گزینه Announces From ضربه بزنید و همه دستگاه ها را انتخاب کنید. اکنون وقتی یادآوری تنظیم می کنید الکسا آن را در تمام بلندگوهای Echo شما پخش می کند.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟