رقابت ال جی و ویرپول
اخبار لوازم خانگی

رقابت ال جی و ویرپول بر سر افزایش فروش و درآمد

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، خبر رقابت ال جی و ویرپول بر سر افزایش فروش محصولات و درآمد شرکت اخیرا منتشر ...

زهرا سیاحی | 3 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، خبر رقابت ال جی و ویرپول بر سر افزایش فروش محصولات و درآمد شرکت اخیرا منتشر شده و از سپتامبر سال جاری کمپانی ال جی قصد دارد بر فروش و درآمد شرکت ویرپول غلبه کند.

رقابت ال جی و ویرپول بر سر چیست؟

با توجه به گزارش های منتشر شده در بخش لوازم خانگی کمپانی ال جی، این شرکت کره جنوبی طی 9 ماه گذشته فروشی معادل 16.73 تریلیون وون (15 میلیارد دلار) را کسب کرد و به سختی توانست از فروش 16.38 تریلیون وون کمپانی ویرپول پیشی بگیرد.

تولید کننده کره ای به لطف تقاضای زیاد کاربران و مشتریان با توجه به شیوع ویروس کرونا توانست به عنوان برترین تولیدکننده کالاهای سفید در جهان شناخته شد.

رقابت ال جی و ویرپول

فروش سه ماهه سوم اول کمپانی کره ای 6.15 تریلیون وون بوده که حدود 100 میلیارد وون نسبت به ویرپول کمتر است اما اگر روند فروش خود را در سه ماهه چهارم سال جاری حفظ کند ممکن است به عنوان برترین تولیدکننده کالاهای سفید در جهان شناخته شود.

بیشتر بخوانید:

افزایش گارانتی لوازم خانگی ویرپول به دنبال شیوع ویروس کرونا

معمولاً ال جی در سه ماهه چهارم سال در معرض آسیب است زیرا برند آمریکایی ویرپول از فروش تخفیف جمعه سیاه در ایالات متحده سود می برد. در سال 2019، ال جی در شش ماه اول سال مقام اول را به دست آورد اما در پایان سال  ویرپول از او پیشی گرفت و فروش سالانه آن به 21.5 تریلیون وون رسید در حالی که شرکت آمریکایی فروش 23.5 تریلیون وون را ثبت کرد.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟