جولان برند های خارجی قاچاق در بازار لوازم خانگی
اخبار لوازم خانگی

جولان برند های خارجی قاچاق در بازار لوازم خانگی

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، سخنگوی انجمن تولیدکنندگان لوازم خانگی گفت: در حالیکه از دو سال گذشته دولت واردات ...

نفیسه رحیمی | 3 سال قبل

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، سخنگوی انجمن تولیدکنندگان لوازم خانگی گفت: در حالیکه از دو سال گذشته دولت واردات کالا های خارجی را ممنوع اعلام کرد اما بازار نشان از جولان برند های خارجی قاچاق می دهد.

آقای حمیدرضا غزنوی در خصوص برند های خارجی قاچاق افزود: از ابتدای سال ۹۷ دولت واردات کالا های خارجی را ممنوع اعلام کرد ضمن اینکه یک سال پس از آن (ابتدای سال ۹۸) برند های خارجی نیز به بهانه ی تحریم، ایران را ترک کردند، اما متاسفانه در خبر ها شنیدیم که ۴۲۴ کانتینر لوازم خانگی با رای دیوان عدالت اداری وارد کشور شده است.

وی گفت: در حال حاضر خبر ورود ۴۲۴ کانتینر لوازم خانگی، رسانه ای شده البته در دو سالی که ورود این برند ها ممنوع اعلام شده بود هم این برند ها وارد بازار می شدند.

به گزارش واحد مرکزی خبر، غزنونی اضافه کرد: معلوم نیست چه دست هایی پشت پرده بوده که توانسته از دیوان عدالت اداری رای بگیرد همچنین دست های پشت پرده ایی بوده که توانسته ارز مورد نیاز را از بانک مرکزی تامین کند ضمن اینکه وزارت صنعت هم ثبت سفارش این برند ها را انجام داده و کسی هم به این مسئله اعتراضی نکرده است.

سخنگوی انجمن تولیدکنندگان لوازم خانگی در پایان گفت: خروج این برند ها از کشور به بهانه تحریم، باعث افزایش به یکباره قیمت ها شد و برای مردم مشکلات فراوانی را ایجاد کرد.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟