عباس هاشمی
اخبار لوازم خانگی

خدمات پس از فروش حق مشتری ویداس است/ موجود نمی شود یعنی چه؟

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، روز گذشته تیم تحریریه ال کا ایران با هدف صیانت از حق و حقوق مخاطبان خود به ...

بهنام وحیدی | 3 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، روز گذشته تیم تحریریه ال کا ایران با هدف صیانت از حق و حقوق مخاطبان خود به عنوان مشتریان لوازم خانگی ویداس، خبری را در خصوص وضعیت نا بسمان خدمات پس از فروش ویداس منتشر کرد. این خبر که بر اساس اسناد ارسالی یکی از مخاطبان ما منتشر شده، نارضایتی شدید این مشتری ویداس از محصول این شرکت را می رساند.

در همین رابطه بخوانید:

نارضایتی از خدمات پس از فروش ویداس / قطعه ندارید کالا نفروشید

آنطور که مشخص است خدمات پس از فروش ویداس در تامین برخی از قطعات محصولات فروخته شده خود دچار مشکلات عدیده شده به طوری که طی ماه های گذشته برخی از مشتریان این شرکت در بخش نظرات سایت ال کا ایران، مشکلات خودرا در تامین قطعات یدکی ویداس با ما در میان گذاشتند.

نظرات را در انتهای خبر زیر بخوانید:

لوازم خانگی ویداس ساخت کجاست؟

اما شاهکار این نارضایتی ها پاسخ خدمات پس از فروش ویداس به یکی از مشتریان خود بود که بر اساس آن، مسئول بخش خدمات در کمال خونسردی به مشتری خود می گوید : قطعه نداریم، موجود هم نمی شود!!!

نارضایتی از خدمات پس از فروش ویداس

آنطور که این مشتری ناراضی لوازم خانگی ویداس به خبرنگار ال کا ایران گفته، برای پیگیری مشکل قطعات یدکی ویداس حتی با دفتر خدمات مرکزی ویداس در تهران نیز تماس گرفته است.

وی گفت : برای رفع مشکل قطعات یدکی ویداس با دفتر مدیرعامل ویداس در تهران تماس گرفتم و هرچه تلاش کردم نتوانستم با مدیرعامل ویداس صحبت کنم و مشکلم را در میان بگذارم. در نهایت خدمات مرکزی ویداس نیز همان پاسخ نمایندگی ویداس در شمال کشور را به من داد که قطعه موجود نیست و نخواهد شد!!!

واکنش انجمن صنایع لوازم خانگی به خبر ال کا ایران

عباس هاشمی؛ دبیر کل انجمن صنایع لوازم خانگی ایران در واکنش به این خبر به خبرنگار ال کا ایران گفت : هیچ شرکتی حق این را ندارد به مشتری خود بگوید قطعه نداریم. این کار خلاف قانون است و به هیچ عنوان پذیرفتنی نیست.

عباس هاشمی

وی ادامه داد : تمامی شرکت ها موظف هستند پس از فروش محصولات خود در خصوص تامین قطعات آن محصول برای پیش آمدهای احتمالی نظیر خرابی دستگاه و تعویض قطعه، اقدامات لازم را انجام دهند.

دبیر کل انجمن صنایع لوازم خانگی ایران گفت : گاهی وقت های پیش می آید که بنا بر دلایلی تامین قطعه با وقفه زمانی کوتاه همراه شود. در این شرایط بخش خدمات پس از فروش شرکت های لوازم خانگی موظف هستند تا با اطلاع رسانی به مشتریان خود اعلام کنند که طی یک بازه زمانی کوتاه این مشکل بر طرف شده و قطعات به دست مشتری خواهد رسید.

عباس هاشمی افزود : اینکه گفته شده موجود نمی شود یعنی چه؟ اینکه جواب نمی شود. محصول فروخته شده به مشتری باید خدمات دریافت کند و هیچ عذری پذیرفته نیست. اگر قرار باشد محصولی فروخته شده و بعد دوسال بگویید قطعه نداریم که نشد فروش کالا!!!

به گزارش خبرنگار ال کا ایران، پیش‌تر مدیرعامل ویداس طی گفتگویی با خبرنگار ما در حاشیه نوزدهمین نمایشگاه بین المللی لوازم خانگی ادعا کرده بود که بیش از 80 درصد قطعات لوازم خانگی ویداس داخلی سازی شده اند اما اینکه این ادعا تا چه اندازه درست است، باید صحت آن را از مشتریان ناراضی این برند لوازم خانگی جویا شد.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟