جاروبرقی بهتر است یا جارو شارژی ؟
اخبار لوازم خانگی

جاروبرقی بهتر است یا جارو شارژی ؟

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، سوالاتی مانند جاروبرقی بهتر است یا جارو شارژی ؟ و یا جاروبرقی بخریم یا جارو ...

نفیسه رحیمی | 3 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، سوالاتی مانند جاروبرقی بهتر است یا جارو شارژی ؟ و یا جاروبرقی بخریم یا جارو شارژی در هنگام خرید برای اکثر افراد پیش آمده است و در این بخش تلاش شده تا به آن ها پاسخ دهیم اما پیش از بررسی تفاوت جاروبرقی و جارو شارژی بهتر است که با هر کدام و قابلیت های آن ها آشنا شوید.

جاروبرقی بخریم یا جارو شارژی ؟ کدام بهتر است؟

جاروبرقی بخریم یا جارو شارژی ؟ کدام بهتر است؟

همان طور که گفته شد، سوالاتی مانند جاروبرقی بخریم یا جارو شارژی و یا جاروبرقی بهتر است یا جارو شارژی در هنگام خرید مطرح می شود که برای پاسخ به این سوالات در ابتدا با احتیاجات خود را بررسی کنید و با توجه به نیاز و شرایط خود تصمیم گیری کنید.

برای این که بتوانید انتخاب بهتری داشته باشید باید هر کدام از این وسایل را به خوبی بشناسید و در واقع نخستین قدم در پاسخ به سوال های جاروبرقی بخریم یا جارو شارژی و یا جاروبرقی بهتر است یا جارو شارژی ؟ معرفی قابلیت ها و کارایی هر کدام از این لوازم است. هر دو وسیله به منظور تمیز کردن خانه و یا محل کار استفاده می شوند اما هر نوع برای شرایط ویژه ای مناسب هستند و باید متناسب با نیاز افراد خریداری شوند.

جارو شارژی چیست و بررسی معایب و فواید جارو شارژی

جارو شارژی چیست و بررسی معایب و فواید جارو شارژی

جارو شارژی به نسبت جارو برقی جدیدتر بوده و در نخستین روزهای ورود به بازار لوازم خانگی با استقبال خوبی مواجه شد که البته این محبوبیت همانند روزهای اول ادامه نیافت اما این به معنای نادیده گرفتن فواید جارو شارژی نیست و با پاسخ به سوال جارو شارژی چیست می توانید با مزایای آن آشنا شوید.

در پاسخ به سوال جارو شارژی چیست می توان گفت که جارو شارژی ها محصولات سبکی هستند که بدون سیم بوده و با استفاده  از باتری کار می کنند و در انواع مختلف نظیر پارویی، دستی و هوشمند موجود هستند. در ادامه به معرفی معایب و فواید جارو شارژی پرداخته شده است.

جاروشارژی چیست

فواید جارو شارژی 

  • وزن سبک و جابه جایی راحت تر
  • صدای کمتر
  • با توجه به نبود سیم محدودیت حرکتی ندارد و برای تمیز کردن فضاهای غیرقابل دسترس مناسب است.
  • وجود سری ها متنوع
  • قابلیت مکش آب و خاک
  • ایده آل برای تمیز کردن خودرو
  • نگهداری و مراقبت راحت تر

معایب جارو شارژی

  • ظرفیت پایین کیسه و عدم تناسب برای فضاهای بزرگ
  • قدرت تمیز کنندگی کمتر در مقایسه با جاروبرقی
  • عمر باتری و تمام شدن شارژ دستگاه که در واقع عمل شارژ کردن می تواند طول بکشد
  • توان و قدرت پایین مکش

 بررسی فواید و معایب جاروبرقی

 بررسی فواید و معایب جاروبرقی

همه افراد با جارو برقی آشنایی دارند و از دیرباز به عنوان اصلی ترین وسیله برای تمیز کردن خانه و یا هر فضایی شناخته می شود اما این محصول همانند سایر کالاها دارای مزایا و معایبی است که برای پاسخ به سوالاتی نظیر جاروبرقی بهتر است یا جارو شارژی ؟  بررسی فواید و معایب جاروبرقی الزامی است.

فواید جارو برقی

  • قدرت و توان مکش بالا و مناسب برای جارو کشی فضاهای بزرگ
  • ظرفیت کیسه و مخزن بالا
  • قدرت تمیز کردن بالا

معایب جارو برقی

  • وزن سنگین و جابه جایی سخت تر
  • نیاز به مراقبت بیشتر دارد
  • وجود سیم و انعطاف پذیری پایین
  • صدای بیشتر

 بررسی فواید و معایب جاروبرقی

جمع بندی: با توجه به متن بالا می توان نتیجه گرفت که جارو برقی برای تمیز کردن فضاهای بزرگ کاربرد داشته و از جارو شارژی می توان برای جارو کشی مکان های کوچکتر و یا غیر قابل دسترس استفاده کرد البته تصمیم گیرنده نهایی خود شما هستید و برای یافتن پاسخ جامع تر سوال جاروبرقی بهتر است یا جارو شارژی ؟ باید با توجه به شرایط زندگی و نیاز های خود یکی از این دو وسیله را انتخاب کنید. برخی از افراد ترجیح می دهند که هر دو محصول را خریداری کنند و در نتیجه از مزایای هر کدام بهره ببرند اما پس از این که تصمیم خود را گرفتید باید به کیفیت جارو شارژی و یا جارو برقی توجه کرد و برای این که بتوانید گزینه درست را انتخاب کنید بهتر است نگاهی به نکات مهم در خرید جارو شارژی و یا جارو برقی بیندازید.

نکات مهم در خرید جارو شارژی

نکات مهم در خرید جارو شارژی

بعد از پاسخ به سوالاتی نظیر جاروبرقی بهتر است یا جارو شارژی ؟ و یا بررسی تفاوت جاروبرقی و جارو شارژی و البته پس از این که تصمیم نهایی خود را گرفته اید حالا وقت آن رسیده که نکات مهم در خرید جارو شارژی مورد بررسی قرار بگیرد و پاسخ سوالاتی مانند جارو شارژی خوب چی بخرم را دریافت کنید تا انتخابی مطمئن داشته باشید و کالایی با کیفیت خریداری کنید.

تنوع جارو شارژی در بازار بالا است و احتمال این که در هنگام خرید دچار سردرگمی شوید بسیار زیاد است اما با ذکر نکات مهم در خرید جارو شارژی و پاسخ به سوال جارو شارژی خوب چی بخرم نگرانی از این بابت وجود ندارد. تولید کننده های خارجی و ایرانی زیادی در این زمینه فعالیت می کنند که از جمله می توان به بلک اند دکر، پارس خزر، آ ا گ و… اشاره کرد و به منظور راحتی مشتریان در این بخش به بررسی جارو شارژی پارس خزر و یا مشخصات و قیمت جارو شارژی بلک اند دکر پرداخته می شود.

جاروبرقی بهتر است یا جارو شارژی ؟

  • انواع جارو شارژی : نخستین نکته ای که در هنگام خرید نباید از آن غافل شد توجه به انواع شارژی است و همان طور که اشاره شد در سه مدل موجود بوده که هر کدام کارایی متفاوتی دارند. به عنوان مثال حمل نسخه های دستی راحت تر بوده و برای تمیز کردن گوشه و کنار و همچنین مبلمان مناسب بوده و مدل های پارویی برای جاروکشی کف خانه ایده آل هستند.
  • قدرت و ولتاژ جارو شارژی : هرچه ولتاژ جارو برقی بیشتر باشد در نتیجه از قدرت بالاتری هم برخوردار است و در هنگام خرید توجه کنید نسخه ای را بخرید که قدرت مناسبی داشته باشد.
  • گنجایش جارو شارژی : همان طور که می دانید جارو برقی در مقایسه با جارو شارژی ظرفیت بیشتری دارد اما این نکته هم باید اضافه کرد که مدل های دستی در مقایسه با سایر جاروشارژی گنجایش کمتری داشته و به طور کلی به ظرفیت جارو شارژی که براساس لیتر تعیین می شود توجه کنید و متناسب با فضای مورد نظر خود اقدام به خرید کنید.
  • عمر باتری : با توجه به این که جارو شارژی بدون سیم کار می کند در نتیجه نباید به سادگی از این نکته عبور کرد. توجه به عمر باتری یعنی در نظر گرفتن این موضوع که جارو چه قدر شارژ نگه می دارد. بسیاری از محصولات موجود در بازار با باتری های یون لیتیومی عرضه می شوند که از مزیت های آن می توان به خاموش شدن خودکار پس از پایان شارژ شدن و زودتر شارژ شدن و همچنین بیشتر نگهداشتن شارژ اشاره کرد.

نکات مهم در خرید جارو شارژی

  • لوازم جانبی : جارو شارژی ها معمولا با لوازم جانبی مختلف و انواع سری ها عرضه می شوند که وجود برس های مختلف به شما کمک می کند تا کارها را راحت تر و سریع تر انجام دهید و حتی برخی از مدل ها دارای برس مخصوص برای جمع آوری موی حیوانات هستند.

برخی از افراد بعد از پاسخ به سوال جاروبرقی بهتر است یا جارو شارژی و پس از اینکه در انتخاب جاروبرقی و یا جاروشارژی به تصمیم نهایی رسیدند باید از میان مدل های موجود در بازار یکی را انتخاب کنند که به همین منظور در این بخش چند نسخه از پرفروش ترین های بازار معرفی شده است.

جارو شارژی بلک اند دکر مدل PV1420

جارو شارژی بلک اند دکر مدل PV1420

مشخصات

وزن: 1.3 کیلوگرم

نوع جارو: دستی

نوع اتصال به منبع تغذیه: بی سیم

قدرت موتور: 27.5 وات

نوع باتری: لیتیوم

ولتاژ باتری: 14.4 ولت

میزان شارژدهی باتری: 10 دقیقه
مدت زمان مورد نیاز برای شارژ کامل دستگاه: 4 ساعت

قیمت جاروشارژی بلک اند دکر : 1.900.000 تومان

جارو شارژی آ ا گ مدل CX8-2-80 O

جارو شارژی آ ا گ مدل CX8-2-80 O

مشخصات

وزن: 3 کیلوگرم

نوع اتصال به منبع تغذیه: بی سیم

قدرت موتور: 32.4 وات

نوع باتری: یون-لیتیومی

ولتاژ باتری: 32.4 ولت

میزان شارژدهی باتری: 80 دقیقه
مدت زمان مورد نیاز برای شارژ کامل دستگاه: 5 ساعت

قیمت جاروشارژی آ ا گ : 9.450.000 تومان

جارو شارژی پارس خزر مدل شارک

جارو شارژی پارس خزر مدل شارک

مشخصات

وزن: 3 کیلوگرم

نوع اتصال به منبع تغذیه: بی سیم

قدرت موتور: 60 وات

ولتاژ باتری: 14.4 ولت

دارای نازل جمع کننده مایعات و برس مبلمان

قیمت جارو شارژی پارس خزر : 955.800 تومان

نکات مهم در خرید جاروبرقی

نکات مهم در خرید جاروبرقی

جاروبرقی در اکثر خانه های امروزی حضور دارد و زندگی بدون آن بسیار سخت است و به همین دلیل بررسی نکات مهم در خرید جاروبرقی پیش از اقدام به انتخاب ضروری است. پیش از این در مطلبی با عنوان راهنمای خرید جاروبرقی به این موضوع پرداخته شده است و برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به لینک زیر مراجعه کنید.

بیشتر بخوانید:

راهنمای خرید جاروبرقی و نکاتی که نمی دانید

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟