انواع لوازم خانگی احتکار شده
اخبار لوازم خانگی

کشف انواع لوازم خانگی احتکار شده در الیگودرز

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، فرمانده انتظامی لرستان از کشف مقادیری از انواع لوازم خانگی احتکار شده به ارزش ۱۵ ...

نفیسه رحیمی | 3 سال قبل

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، فرمانده انتظامی لرستان از کشف مقادیری از انواع لوازم خانگی احتکار شده به ارزش ۱۵ میلیارد ریال در شهرستان الیگودرز خبر داد.

سردار حاجی محمد مهدیان نسب امروز هفتم آذرماه، اظهار کرد: در پی اشراف اطلاعاتی پلیس مبنی بر مقادیری از انواع لوازم خانگی احتکار شده در یک انبار در الیگودرز موضوع در دستور کار ماموران پلیس اطلاعات این شهرستان قرار گرفت.

وی تصریح کرد: با تحقیقات صورت گرفته انبار مورد نظر شناسایی و با هماهنگی قضائی در بازرسی از آن مقادیری لوازم خانگی شامل، ۶۱ دستگاه یخچال فریزر، ۳۳دستگاه ماشین لباسشویی، ۶۶ دستگاه اجاق گاز، ۶۳ دستگاه بخاری، ۴ دستگاه تلویزیون، ۹۸ تخته فرش ۹ متری و ۱۲ متری، ۷۶ تخته گلیم فرش، ۱۰۴ عدد کولر، ۷ دستگاه جاروبرقی ، ۲۶عدد پشتی، ۶۵ تخته پتو گلبافت و ۴عدد آبگرمکن احتکار شده کشف شد.

به گزارش ایسنا، فرمانده انتظامی لرستان با اشاره به اینکه در این رابطه یک نفر دستگیر شده است، اضافه کرد: کارشناسان ارزش اقلام کشف شده را ۱۵ میلیارد ریال برآورد کردند.

سردار مهدیان نسب در پایان خاطر نشان کرد: پلیس با کسانی‌که بخواهند در بازار اخلال ایجاد کنند و با احتکار مایحتاج مردم قیمت‌ها را بالا ببرند برابر قانون قاطعانه برخورد می‌کند.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟