همکاری سامسونگ و Moda Living
اخبار لوازم خانگی

همکاری سامسونگ و Moda Living برای توسعه خانه هوشمند

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، مدا لیوینگ یا Moda Living یک کمپانی انگلیسی است که در زمینه سرمایه گذاری، توسعه ...

بهنام وحیدی | 3 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، مدا لیوینگ یا Moda Living یک کمپانی انگلیسی است که در زمینه سرمایه گذاری، توسعه و اجرای ساخت و ساز خانه و آپارتمان فعالیت می کند. هدف این کمپانی ساخت خانه با کیفیت بالا بوده و همچنین امکانات رفاهی همانند سالن ورزشی، سالن غذاخوری مشترک، سالن کنفرانس، سینما اختصاصی و باغ را برای آپارتمان های مشتریان خود ایجاد کند. اخیرا همکاری سامسونگ و Moda Living برای توسعه و ساخت خانه هوشمند آغاز شده که هزینه این همکاری 2.5 میلیارد پوند برآورد شده است و گفته می شود که برخی رسانه ها این شراکت را همکاری فناوری و خانه مسکونی می نامند.

همکاری سامسونگ و Moda Living

توافق نامه همکاری سامسونگ و Moda Living در ساختمان مرکزی سامسونگ واقع در کره جنوبی امضا شد و در قرارداد این همکاری ذکر شده است که Moda Living می تواند خط تامین انرژی 60000 لوازم خانگی را در خانه های هوشمند را فراهم سازد. در حال حاضر این برند مشغول ساخت چندین هزار آپارتمان است و هدف آن ساخت یک اکو سیستم هوشمند با قابلیت ارائه هرگونه امکانات به ساکنین به طوری که نیازی به ترک ساختمان نباشد.

اسکار بروکس مدیر عامل Moda Living گفت: بیشترین تمرکز تیم شرکت ما بر روی ساخت محلی زیبا، با کیفیت و پایدار برای ساکنین این منطقه است تا بتوانند بدون هیچ مشکلی زندگی کنند و به کار، تفریح و ورزش روزانه خود مشغول باشند. همچنین ما متوجه اهمیت سرمایه گذاری در پیشرفته ترین فناوری هستیم به همین منظور تمام تلاش خود را برای افزایش ارتباط، سادگی و کارایی این فناوری در زندگی روزمره ساکنان می کنیم. سامسونگ جهت حمایت از نوآوری و طراحی زیبا شریک خود طرح هایی جدیدی برای تأمین لوازم خانگی مطابق با ارزش ها و زیبا شناسی های ما ارائه داد.

 

او در ادامه افزود: ما امسال در تراس پشت بام خود با رعایت فاصله اجتماعی و به کمک صفحه نمایشگر های منحصر بفرد سامسونگ میزبانی کردیم تا به سهم خود در مدت قرطینه قوانین را رعایت کنیم و در حین این دوره سخت توانسته باشیم ارتباط خود را با جوامع دیگر حفظ کنیم. اولین اولویت ما این است که با کار گرفتن تکنولوژی ساکنان ساختمان های Moda علاوه بر اینکه زندگی آسان تری دارند، احساس خوشحالی و امنیت نیز داشته باشند. پروژه و ویژگی های خانه هوشمند برای کسانی که می خواهند در آینده ساکن خانه های Moda شوند مهم است و همچنین برای دستیابی به شهرت و متمایز شدن برند ما در رقابت بازار تاثیر می گذارد. سامسونگ استاندارد های جدید و خلاقانه ای را برای اتصال زندگی و تکنولوژی تنظیم کرده است و ما برای ادامه همکاری خود با سامسونگ بسیار مشتاق هستیم و می خواهیم آن را به سوی جلو سوق دهیم.

همکاری سامسونگ و Moda Living

مرتضی بخاری مدیر کل مشارکت و همکاری های استراتژیک سامسونگ در اگلستان و ایرلند گفت: تمرکز Moda Living  بر روی برنامه آینده خود برای حفظ سلامت جسمانی و روانی ساکنین خود قبل از همه گیر شدن بیماری است. این یک واقعیت است که تمرکز آنها بر رفاه جامعه بوده و واقعاً با چشم انداز های سامسونگ مطابقت دارد. Moda تشخیص داده است که مردم محصولات هوشمند را به دلیل هوشمند بودن آنها نمی خرند بلکه به ا دلیل ویژگی های جدید و مزایایی که را برای آنها به ارمغان می آورد خریداری می کنند. آنها به طور دقیق متوجه شدند که ساکنان آنها می خواهند در خانه و زندگی خود احساس امنیت، آرامش، صرفه جویی در وقت و هزینه کنند  اما همچنان با خانواده و دوستانشان در ارتباط باشند.

هم اکنون سامسونگ و Moda Living با یکدیگر در حال کار کردن روی پروژه ساخت خانه های هوشمند مبله در آینده است که همه آن ها در یک محل واقع شده اند و این اتفاق یک زیر بنای نوآوری به شمار می آید. با توجه به اینکه امروزه فناوری در همه جنبه های زندگی روزمره ما قرار گرفته است ساکنان در هر خریدی که دارند انتظار کیفیت بالاتر و کارایی بهتر را دارند.

همکاری سامسونگ و Moda Living

همانطور که گفته شد Moda Living خانه های مبله و فول فرنیچر را در اختیار مشتریان خود قرار می دهد و علاوه بر این چندین مرکز مشترک همانند اتاق استراحت، سالن ناهار خوری، سالن ورزشی و فضاهای کاری را در اختیار ساکنین می گذارد تا بتوانند با یکدیگر تعامل اجتماعی داشته باشند.

لوازم خانگی سامسونگ در حال حاضر در هر آپارتمان و فضای عمومی در محله Angel Moda وجود دارد و پرچمدار آنها در پلتفرم BtR یخچال فریزر سامسونگ با قابلیت ضد شبنم بوده که دمای یکنواختی را حفظ می کند و از تجمع یخ یا برفک جلوگیری می کند. ماشین ظرفشویی سامسونگ با قابلیت تنظیم 13 برنامه و همچنین توانایی صرفه جویی در وقت و انرژی را در حین شستن ظروف با گزینه نیمه بارگیری دارد. در حالی که اجاق گاز القایی و مایکروویو Solo سامسونگ می توانند روش های جایگزینی را برای تهیه غذا فراهم کنند. در هر آپارتمان که اجاره داده می شود یک تلویزیون هوشمند 4K سامسونگ 50 اینچی قرار گرفته است. کمپانی Moda Living لوازم خانگی سامسونگ را در آپارتمان های پنت هاوس جدید خود قرار داده است این لوازم شامل یک نو فر به نام Dual Cook Flex و یخچال فریزر Family Hub با ویژگی های هوشمند می شود.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟