یخچال جدید MIJIA شیائومی
اخبار لوازم خانگی

یخچال جدید MIJIA شیائومی رونمایی شد

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، امروزه کمتر کسی پیدا می شود که نام شیائومی را نشنیده باشد. این کمپانی در سال ...

بهنام وحیدی | 3 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، امروزه کمتر کسی پیدا می شود که نام شیائومی را نشنیده باشد. این کمپانی در سال 2010 در شهر پکن تاسیس شد و حالا یکی از ارزشمند و موفق ترین کارآفرین های جهان به شمار می آید. شیائومی در زمینه طراحی و ساخت گجت های پوشیدنی، لوازم خانگی، دستگاه های هوشمند برای مراقبت بهداشتی و سلامتی، گوشی هوشمند و وسایل هوشمند دیگر فعالیت می کند. از همان ابتدا مشخص بود که شیائومی قصد دارد تمام بخش های بازار را پوشش دهد به همین خاطر شیائومی چند برند و مجموعه مختلف را شکل داد تا بتواند محصولات خود را در غالب این مجموعه معرفی کنند. سری MIJIA یک مجموعه از شیائومی بوه که لوازم خانگی و آشپزخانه های خود را تحت عنوان این نام عرضه می کند. تا به امروز چندین محصول مختلف با این نام رونمایی شده است و هم اکنون نیز خبر رونمایی از یخچال جدید MIJIA شیائومی منتشر شد.

 

یخچال جدید MIJIA شیائومییخچال جدید MIJIA شیائومی

مردم چین علاقه زیادی به برنج و پلو دارند و هر روز آن را در وعده های غذایی خود جای می دهند. به همین دلیل شیائومی تصمیم گرفت تا پلوپز ارزان و در عین حال با کیفیت تری را عرضه کند و در ادامه این ماجرا اولین دستگاه از این مجموعه پلوپز هوشمند MIJIA بود. جدید ترین لوازم خانگی که از این مجموعه معرفی شد یخچال جدید MIJIA شیائومی است. طبق گفته های شیائومی، پیش فروش یخچال جدید MIJIA از اول دسامبر 2020 ساعت 12 به وقت چین آغاز می شود.

یخچال جدید MIJIA شیائومی

یخچال جدید MIJIA شیائومی ویژگی های منحصر بفرد و زیادی دارد، یکی از این ویژگی ها فضای جا دار و بزرگ آن است. این یخچال 540 لیتر حجم دارد و یکی از بزرگ ترین یخچال های شیائومی محسوب می شود که تا به حال تولید شده است. قبل از این شیائومی یخچال های 160، 170 و 450 لیتری تولید کرده بود و حالا  یخچال جدید MIJIA شیائومی جایگاه بالاتری را کسب کرده است. قیمت اصلی این دستگاه 3699 یوان معادل 562 دلار اما در پیش فروش و فروش اولیه با قیمت 2999 یوان یا 456 دلار به فروش خواهد رسید.

یخچال جدید MIJIA شیائومی

همانطور که از نوشته های رسمی پیداست یخچال MIJIA شیائومی دو درب عمودی و بدون دسته دارد که ظاهری مدرن و زیبا به آن بخشیده است هر چند که درب سمت راست عرض کمتری دارد. با یخچال شیائومی می توانید طیف گسترده ای از مواد غذایی همانند سبزیجات، میوه، گوشت و پروتئین ها را به صورت جداگانه نگهداری کنید بدون آنکه بوی آن ها در محفظه یخچال پخش شود. همچنین داخل یخچال 8 طبقه قرار گرفته که ارتفاع هر طبقه بیشترین مقدار ممکن است و لازم است بدانید که ارتفاع طبقات قابلیت تنظیم شدن را دارد. حجم کلی این دستگاه 540 لیتر است که از این مقدار 351 لیتر به محفظه یخچال و 189 لیتر به فضای داخلی فریزر تعلق دارد.

یخچال جدید MIJIA شیائومی

از آنجایی که یخچال جدید شیائومی یکی از لوازم خانگی هوشمند سری MIJIA است می توان آن را به برنامه خانه هوشمند MIJIA متصل کرد و به راحتی کنترل یخچال را به دست گرفت. درباره ظاهر این یخچال هوشمند می توان گفت که طراحی مینیمالیستی دارد و رنگ بدنه آن طوسی و سیلور به نظر می رسد که برای دکور هر آشپزخانه ای مناسب است. شیائومی این محصول را به عنوان یک لوازم خانگی کم مصرف معرفی می کند که دارای یک فن خنک کننده درجه یک است که در حین کار صدایی ایجاد نمی کند.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟