ست لباس شب یلدا
خانم ها بخوانند!

انواع ست لباس شب یلدا در سال 99

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، یکی از شب های باستانی در ایران شب یلدا است که در آن افراد خانواده دور هم جمع ...

نهال وحیدی | 3 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، یکی از شب های باستانی در ایران شب یلدا است که در آن افراد خانواده دور هم جمع شده و با خواندن فال حافظ و خوردن انواع آجیل و میوه هایی مانند انار و هندوانه و …. بلندترین شب سال را جشن می گیرند. هم چنین یکی از مهم ترین بخش های آن ست لباس شب یلدا است که معمولا میکاپ یا پوششی با رنگ های قرمز و سبز و… انجام می شود. علاوه بر این، تزئین محیط خانه با لوازم یلدایی می تواند تاثیر فراوانی در بهتر دیده شدن شما داشته باشد. از وسایل های تزئینی مخصوص شب یلدا که در اکثر فروشگاه ها یافت می شود استفاده کنید و هم چنین می توانید یک کیک با طرح انار یا هندوانه و… تهیه کنید تا چیدمان جذاب و شادی را در محیط خانه ایجاد کنید.

مناسب ترین پوشش بانوان برای لباس شب یلدا

 ست لباس شب یلدا

هنگام انتخاب لباس شب یلدا می توانید خلاقیت خود را به نمایش بگذارید زیرا در این شب معمولا بانوان با پوشش هایی به رنگ قرمز و سبز و یا میکاپ هایی با ترکیبی از همین رنگ ها را انتخاب می کنند. برای پوشش در این شب ابتدا به استایل خود توجه کنید و با ما همراه باشید تا بهترین ست لباس شب یلدا را به شما آموزش دهیم.

استایل ساعت شنی

 ست لباس شب یلدا

هنگامی که صحبت از بدن هایی با فرم ساعت شنی می شود به این منظور است که فرد مورد نظر کمری باریک نسبت به بالا و پایین تنه اش دارد. در این سبک از فرم بدن شما باید لباسی را انتخاب کنید که باریک‌ کمر را نشان دهد به طور مثال برای انتخاب یک لباس شب یلدا زنانه شیک می توانید یک دامن مشکی تنگ به همراه بلوزی قرمز که روی کمر تنگ می شود را انتخاب کنید. اگر بلوز بلند تری را در نظر دارید بهتر است داخل دامن قرار دهید و دور آن از یک کمر بند نازک استفاده کنید هم چنین شلوار های دمپا گشاد و بلوز هایی با یقه های قایقی می تواند مناسب استایل این افراد باشد.

استایل مستطیلی

ست لباس شب یلدا

استایل هایی که شانه، کمر و پاها در یک راستا قرار دارند را فرم مستطیلی می گویند این افراد بهتر است از لباس هایی که بالا تنه و پایین تنه ای گشاد دارند استفاده کنند تا کمرشان را باریک تر نشاند دهند به طور مثال یک پیراهن با آستین های پف دار بسیار مناسب فرم بدن این افراد بوده هم چنین لباس های یقه دار و آستین بلند نیز بسیار ایده آل بوده و می توانند در مراسمی مانند شب یلدا از این سبک ها استفاده کنند.

ناخن شب یلدا

استایل مثلثی

به افرادی که بالا تنه ای لاغر و پایین تنه ی چاقی دارند فرم مثلثی گفته می شود خانم هایی با این استایل بهتر است از شلوار یا دامن های تیره رنگ انتخاب کنند زیرا همانطور که می دانید رنگ های تیره باعث لاغر تر نشان دادن در برخی از نواحی چاق در بدن می شوند. در قسمت بالا تنه بهتر است از لباس هایی با آستین های پف دار استفاده کنند تا هماهنگی میان دو طرف بدن ایجاد شود.

استایل مثلث برعکس

ست لباس شب یلدا

استایل هایی که شانه های پهن و پاهایی لاغر دارند معمولا با این اصطلاح یاد می شوند این افراد بهتر است از بلوز یا پیراهن هایی استفاده کنند که کمی بالا تنه آن ها را کوچک تر و یا لاغر تر نشان دهد.

خرید لباس شب یلدا برای زوج ها

خرید لباس شب یلدا برای زوج ها

هنگام خرید لباس شب یلدا برای عروس و داماد ها می توانید از آیتم هایی با موضوع یلدایی کمک بگیرید به طور مثال آقایان می توانند از کراوات یا پاپیون هایی به رنگ‌ قرمز و سبز یا طرح های فانتزی مثل هندوانه ای و …  استفاده کنند. هم چنین خانم ها هم می توانند از لباس هایی با همین نوع طرح ها و یا میکاپ های متنوع با موضوع مربوطه انجام دهند . همانطور که گفته شد لباس شب یلدا برای عروس خانم ها هم می تواند از همین سبک های گفته شده باشد پس با خلاقیت بیشتر می توانید از انواع لباس های یلدایی استفاده کنید.

لباس های یلدایی برای نوزادان

خرید لباس شب یلدا برای زوج ها

لباس شب یلدا دخترانه نوزادی می تواند بسیار متنوع باشد. شما می توانید از هر نوع پوشش زیبا و راحتی برای نوزادان دختر یا پسرتان استفاده کنید. معمولا برای دختر ها استفاده از دامن های طوری به رنگ سبز یا قرمز و درست کردن گل سر یا هدهایی با طرح هندوانه ای می تواند ست زیبایی را برای نوزاد شما رقم بزند. از سوی دیگر برای آقا پسر های کوچک نیز می توانید از لباس های سبز و قرمز و یا نقاشی های روی صورت با موضوع یلدا بهره ببرید اما همانطور که می دانید تنوع لباس شب یلدا پسرانه نسبت به دختر ها کمتر بوده و شما برای نوزاد دخترتان می توانید از ایده های بیشتری استفاده کنید.

خرید لباس شب یلدا برای زوج ها

در مجموع لباس شب یلدا بچه گانه می تواند پر از خلاقیت ها بدون هیچ محدودیتی باشد. در این سبک از پوشش معمولا وجود اکسسوری ها تاثیر اصلی در استایل یلدایی را خواهند داشت پس استفاده از آن ها را فراموش نکنید.

خرید لباس شب یلدا برای زوج ها

در این دوره کرونایی بهتر است که برای تهیه لباس های یلدایی از خرید های حضوری در مکان های شلوغ و پر تجمع خودداری کنید و این موضوع را از طریق اینترنت حل کنید. خرید اینترنتی لباس شب یلدا دخترانه و پسرانه یکی از بهترین راهکار ها در این دوره است که می توانید از سایت های معتبر انجام دهید.

استایل شیک یلدایی برای دختر ها

استایل شیک یلدایی برای دختر ها

برای انتخاب لباس شب یلدا دخترانه شیک می توانید از ترکیب کت و شلوار های خاص استفاده کنید هم چنین پیراهن های ساده با یک جزء کوچک یلدایی می تواند یک استایل شیک را برای شما رقم بزند. استفاده از آرایش هایی مانند خط چشم های رنگی یا طرح دار و هم چنین اگر علاقه مند به طرح های فانتزی هستید طراحی رژ لب های یلدایی نیز ایده های متفاوت و جذابی برای استایل شما خواهد بود.

در آخر معمولا استفاده از رنگ هایی مانند سبز، قرمز، مشکی جزو سه رنگ اصلی این استایل و پوشش و آرایش هستند پس در شب یلدا حتما از این رنگ ها استفاده کنید.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟