تخصیص گاز مجانی به مشترکان کم مصرف
سایر خبرها

چگونگی تخصیص گاز مجانی به مشترکان کم مصرف

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، سخنگوی شرکت ملی گاز از آغاز بررسی چگونگی تخصیص گاز مجانی به مشترکان کم مصرف خبر داد ...

نفیسه رحیمی | 3 سال قبل

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، سخنگوی شرکت ملی گاز از آغاز بررسی چگونگی تخصیص گاز مجانی به مشترکان کم مصرف خبر داد و گفت: این طرح پس از ابلاغ این موضوع به شرکت ملی گاز اجرا خواهد شد.

محمد عسگری با اشاره به اهمیت مدیریت مصرف و در خصوص تخصیص گاز مجانی به مشترکان کم مصرف اظهار کرد: یکی از روش های شرکت ملی گاز برای کاهش مصرف استفاده از ابزارهای تشویقی است که اجرای آن نیازمند به کارگیری سازوکارهایی است.

وی با تاکید بر اینکه باید برای اجرای این طرح ابتدا بررسی های لازم برای دسته بندی مشترکان صورت گیرد، تصریح کرد: پس از تصویب این  طرح اطلاع رسانی کامل در این حوزه انجام می شد.

به گزارش ایسنا، پس از آنکه در جلسه اخیر شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا که در حضور مقام معظم رهبری برگزار شد، یکی از راهکارهای کوتاه مدت کاهش فشار اقتصادی بر طبقه محروم جامعه، رایگان شدن آب و گاز برای مشترکان کم مصرف که اغلب جزو دهک های کم درآمد هستند مطرح شد، چندی پیش حسن روحانی، رئیس جمهوری، در این خصوص اعلام کرد: آثار طرح برق امید در پایان آذر اعلام می‌شود. کسانی که کم‌مصرف هستند از دادن هزینه برق معاف خواهند شد. ۳۰ درصد مردم دارای برق مجانی می‌شوند. همین کار در مورد گاز و آب نیز انجام خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟