ربات پخت و پز شیائومی
اخبار لوازم خانگی

ربات پخت و پز شیائومی به کمک آشپزان می شتابد

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، ربات پخت و پز شیائومی به صورت چند منظوره خدمات آشپزی و پخت و پز ارائه می دهد ...

زهرا سیاحی | 3 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، ربات پخت و پز شیائومی به صورت چند منظوره خدمات آشپزی و پخت و پز ارائه می دهد و می تواند دستیار خوبی برای آشپزان و سرآشپزان در آشپزخانه باشد.

با ربات پخت و پز شیائومی آشنا شوید

شرکت شیائومی قصد دارد طیف گسترده ای از محصولات منحصر به فرد جدید خود را روانه بازار کرده و صدر لیست لوازم خانگی هوشمند را از آن خود کند. این شرکت برای آشپزخانه یک ربات ساخته که در پخت و پز به کاربران کمک می کند و قابلیت استفاده به صورت چند منظوره را دارد.

ربات پخت و پز شیائومی

کمپانی شیائومی در حال حاضر مجموعه گسترده ای از محصولات هوشمند را داراست و هم اکنون یک محصول ابتکاری جدید را در سیستم عامل Youpin به بازار لوازم خانگی عرضه کرده تا به کمک کاربران در آشپزخانه هنگام پخت و پز بپردازد. این ربات چند منظوره پخت و پز OCooker لقب گرفته است.

بیشتر بخوانید:

نگاهی به بخارپز چندکاره شیائومی

این محصول شیائومی با برچسب قیمت 3999 یوان (609 پوند دلار) در دسترس کاربران قرار می گیرد. این ربات وظایف فوق العاده بسیاری را ارائه می دهد که از جمله می توان سرخ کردن، بخارپز کردن، ورز دادن، چرخ کردن گوشت، خرد کردن یخ و غیره را نام برد.

ربات پخت و پز شیائومی

این دستگاه کاربردی را می توان به عنوان یک آشپزخانه هوشمند قابل حمل در نظر گرفت. اندازه جمع و جور آن فضای کمی را در آشپزخانه اشغال می کند و این خود به تنهایی یک امتیاز مثبت محسوب می شود.

بیشتر بخوانید:

یخچال جدید MIJIA شیائومی رونمایی شد

گفتنی است که ربات OCooker را می توان جایگزین دستگاه هایی مانند پلوپز، زودپز، آبمیوه گیری، خرد کن یخ، چرخ گوشت، مخلوط کن، همزن، آسیاب کن و سایر لوازم آشپزی کرد.

ربات پخت و پز شیائومی

این دستگاه به یک صفحه نمایش لمسی بزرگ 7 اینچی مجهز است که به شما این امکان را می دهد دستورالعمل های مرتبط با نیازتان را انتخاب کنید. همچنین نسبت مواد تشکیل دهنده غذا را به نمایش می گذارد. این ربات هوشمند دارای دستیار صوتی، کنترل خودکار دما، تایمر و کنترل سرعت پخت پز است.

بیشتر بخوانید:

جاروشارژی بی سیم جدید شیائومی عرضه شد

ربات چند منظوره پخت و پز OCooker از سیستم کمکی هوشمند Cookinglot پشتیبانی می کند که شامل بهینه سازی در زمان واقعی الگوریتم ها و محتوای آنلاین می شود. این قابلیت می تواند به کنترل دقیق دما در طیف وسیعی از 35 درجه سانتی گراد تا 120 درجه سانتی گراد برسد. به طوری که هر ظرف غذا در یک درجه حرارت مناسب برای پخت و پز آماده می شوند.

ربات پخت و پز شیائومی

قسمت بخار پز دستگاه با ظرفیت بزرگ و طراحی ساختار به صورت فوقانی می تواند به راحتی سه ظرف را در خود جای دهد. همچنین این دستگاه دارای یک سنسور با دقت بالا است که می تواند وزن مواد اولیه 1g را اندازه گیری کند.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟