کشف لوازم خانگی احتکار شده
اخبار لوازم خانگی

کشف لوازم خانگی احتکار شده به ارزش ۳۴۰ میلیون ریال

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، فرمانده انتظامی شهرستان نهاوند از کشف لوازم خانگی احتکار شده به ارزش ۳۴۰ میلیون ...

نفیسه رحیمی | 3 سال قبل

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، فرمانده انتظامی شهرستان نهاوند از کشف لوازم خانگی احتکار شده به ارزش ۳۴۰ میلیون ریال در این شهرستان خبر داد.

احمد ساکی در خصوص کشف لوازم خانگی احتکار شده گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان حین گشت‌زنی در یکی از مناطق آلوده شهرستان  نهاوند به یک دستگاه خودرو سواری با دو نفر سرنشین مشکوک شدند.

وی با بیان اینکه در بازرسی از این خودرو دو کیلو تریاک توسط ماموران کشف و متهمان برای مراحل قانونی به یگان انتظامی ارجاع شدند، افزود: این اقدام در جهت اجرای طرح تشدید مقابله با توزیع‌کنندگان مواد مخدر صورت گرفته است.

به گزارش واحد مرکزی خبر، فرمانده انتظامی شهرستان نهاوند همچنین از کشف لوازم خانگی به ارزش ۳۴۰ میلیون ریال در این شهرستان خبر داد و گفت: ماموران انتظامی در بازرسی از یک انبار موفق شدند مقادیری کالای احتکار شده شامل چهار دستگاه آبگرمکن،۱۳ دستگاه بخاری و ۶ دستگاه کولر را کشف کنند.

ارزش کالا‌های کشف شده در مجموع ۳۴۰ میلیون ریال برآورد شد که در این رابطه پرونده‌ای تشکیل و در اختیار مراجع قضائی قرار گرفت.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟

نظرات ثبت شده

  • محسن | 16 آذر 1399 در 4:50 ب.ظ

    خودتون رو مسخره کردید یعنی 34 ملیون تومان اسمش احتکاره