اخبار لوازم خانگی

تغییر زمان برگزاری بیستمین نمایشگاه لوازم خانگی تهران

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، بر اساس آخرین اطلاعات منتشر شده از سوی انجمن صنایع لوازم خانگی ایران، زمان ...

بهنام وحیدی | 3 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، بر اساس آخرین اطلاعات منتشر شده از سوی انجمن صنایع لوازم خانگی ایران، زمان برگزاری بیستمین نمایشگاه بین المللی لوازم خانگی تهران تغییر کرده است.

زمان برگزاری بیستمین نمایشگاه لوازم خانگی تهران اعلام شده و بر اساس آن، مهمترین رویداد صنعت لوازم خانگی ایران از تاریخ 5 دی ماه سال جاری آغاز به کار خواهد کرد.

بیستمین نمایشگاه لوازم خانگی تهران

بر اساس این گزارش تغییراتی در مدت روزهای برگزاری نمایشگاه نسبت به اعلام قبلی انجمن صنایع لوازم خانگی در خصوص برگزاری بیستمین نمایشگاه بین المللی لوازم خانگی تهران به وجود نیامده و این نمایشگاه به مدت 4 روز و تا تاریخ 8 دی ماه 1399 به کار خود ادامه خواهد داد.

عباس هاشمی؛ دبیر کل انجمن صنایع لوازم خانگی ایران پیش‌تر طی گفتگویی با خبرنگار ال کا ایران اعلام کرده بود که بیستمین نمایشگاه لوازم خانگی تهران با استقبال خوب تولیدکنندگان همراه شده است و این نمایشگاه از تاریخ 11 آذر ماه 1399 فعالیت خودرا آغاز و تا تاریخ 14 آذر ماه به مدت 4 روز ادامه خواهد داد.

عباس هاشمی

پس از شدت گرفتن شیوع ویروس کرونا در کشور، تمامی مجوزهای برگزاری این نمایشگاه به حالت تعلیق درآمد اما حالا خبر می رسد که روند کاهشی ابتلا و فوت بر اثر ویروس کرونا باعث شده تا امیدها برای برگزاری بزرگترین رویداد صنعت لوازم خانگی ایران احیا شود.

بر اساس اعلام انجمن صنایع لوازم خانگی ایران، پس از هماهنگی های لازم با شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین المللی و تایید ستاد ملی مقابله با کرونا، بیستمین نمایشگاه بین المللی لوازم خانگی تهران از تاریخ 5 لغات 8 دی ماه 1399 در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟