جهیزیه برای نو عروسان
اخبار لوازم خانگی

ارائه ۳۶۰ مورد اقلام جهیزیه برای نو عروسان تحت حمایت کمیته امداد

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اردبیل گفت: ۳۶۰ مورد اقلام جهیزیه برای نو ...

نفیسه رحیمی | 3 سال قبل

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اردبیل گفت: ۳۶۰ مورد اقلام جهیزیه برای نو عروسان تحت حمایت تهیه و در اختیار آنها قرار گرفت.

حسین دشتی اظهار کرد: ۳۶۰ مورد اقلام جهیزیه برای نو عروسان تحت حمایت به ارزش دو میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان تهیه و در اختیار آنها قرار گرفت.

وی افزود: با همکاری بخش خصوصی نیز ۶۰ مورد جهیزیه به ارزش ۷۲۰ میلیون تومان در بین مددجویان توزیع شده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اردبیل بیان کرد: برای ۵۰ خانواده تحت حمایت که به تازگی صاحب مسکن شده بودند و مشکل وسایل گرمایشی داشتند، وسایل مورد نیاز تهیه و در اختیارشان قرار گرفت.

وی تصریح کرد: «پکیچ» مناسب با همکاری سازمان صنعت، معدن و تجارت و همچنین مرکز نیکوکاری مهندسان هدف تهیه و در بین مددجویان توزیع شد.

دشتی اعلام کرد: ۲۰۰ خانواده از آبگرمکن دیواری و ۲۰۰ خانوار دیگر با شروع فصل سرمای اردبیل از بخاری گازی بهره‌مند شدند.

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل با اشاره به شرایط جوی و بارش برف و باران گفت: برای دو هزار و  ۴۰۰ مورد از مددجویان اقداماتی همچون؛ ایزوگام پشت‌بام، لوله‌کشی گاز و تعمیرات کلی و جزیی انجام خواهد گرفت.

وی با بیان اینکه علاوه بر برودت هوای سرد، امسال با شیوع ویروس کرونا نیز روبه‌رو هستیم، افزود: در دوره کنونی، اقشار آسیب‌پذیر بیش از هر زمان دیگری نیازمند یاری‌رسانی هستند که باید با همدلی و همکاری‌های گسترده‌تر گام‌های موثری برای رفع مشکلات آنها برداریم.

به گزارش فارس، دشتی با اشاره به اینکه هم‌اکنون خانوار تحت حمایت در سطح استان نیازمند تامین ۶۰۰ بخاری گازی هستند، اظهار داشت: ۵۰۰ منزل مددجویی نیز فاقد آبگرمکن است که از نیکوکاران خواستاریم همچون سنوات گذشته یاریگر این نهاد در تامین وسایل مورد نیاز خانوار تحت حمایت باشند.

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل با بیان اینکه تمامی خدمات کمیته امداد استان اردبیل بر اساس سیستم نیازسنجی به خانوار تحت حمایت ارائه می‌شود، گفت: مددکاران پس از رصد مشکلات اساسی خانوار تحت حمایت، آن را در سیستم‌ نیازسنجی ثبت می‌کنند تا در سریع‌ترین زمان ممکن، خدمات به مددجویان ارائه شود.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟