تلویزیون کیولد شیائومی
اخبار لوازم خانگی

تلویزیون کیولد شیائومی تا اواخر ماه جاری عرضه می شود

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، تلویزیون کیولد شیائومی تا اواخر ماه جاری روانه بازار لوازم خانگی می شود و ...

زهرا سیاحی | 3 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، تلویزیون کیولد شیائومی تا اواخر ماه جاری روانه بازار لوازم خانگی می شود و این کمپانی برای عرضه تلویزیون های کیولد خود قصد دارد تولید تلویزیون های هوشمند خود را در بازار هند افزایش دهد.

شرایط عرضه تلویزیون کیولد شیائومی چگونه است؟

این شرکت چینی تلویزیون های هوشمند خود را در سال 2018 رونمایی کرد و دو اصل را در تولید تلویزیون های خود رعایت کرد که شامل تعرفه های اینترنت ارزان و سرعت بالا می شود.

تلویزیون کیولد شیائومی

غول فناوری چینی در روز دوشنبه اعلام کرد که با افزایش تولید تلویزیون های هوشمند خود در این کشور با شرکت Radiant Appliance مستقر در شهر Hyderabad همکاری کرده است.

اقدام به این همکاری پیش از ورود شیائومی به بخش تولید تلویزیون کیولد (QLED) در هند است.

بیشتر بخوانید:

ربات پخت و پز شیائومی به کمک آشپزان می شتابد

شیائومی در حال حاضر بیش از 5 میلیون تلویزیون هوشمند فروخته و همچنان در صدر لیست این بخش قرار دارد. سال گذشته، این شرکت با عرضه تلویزیون های 4K شروع به کار کرد و نیز رشد چشمگیری داشته است.

تلویزیون کیولد شیائومی

با توجه به شیوع ویروس کرونا و همه گیری این بیماری، استفاده از تلویزیون در میان کاربران به شدت افزایش یافته است و مردم نیز به دنبال محصولاتی با کیفیت هستند تا مدت زمانی که در خانه به سر می برند تجربه ای متفاوت از تماشای برنامه های مورد علاقه خود داشته باشند.

اکنون این کمپانی با عرضه تلویزیون QLED می خواهد تجربه تماشای متفاوتی را به مشتریان خود ارائه دهد.

بیشتر بخوانید:

یخچال جدید MIJIA شیائومی رونمایی شد

این شرکت جزئیاتی از قیمت محصولات کیولد خود منتشر نکرده و اعلام کرده که اولین تلویزیون 55 اینچی کیولد شیائومی در 16 دسامبر رونمایی خواهد شد.

تلویزیون کیولد شیائومی

تلویزیون های QLED (دیود ساطع کننده نور کوانتوم) مانند تلویزیون های LED معمولی هستند اما رنگ و روشنایی بهتری نسبت به پنل های LED دارند. تلویزیون های QLED همانند سایر تلویزیون های هوشمند شیائومی در هند تولید می شوند.

بیشتر بخوانید:

جاروشارژی بی سیم جدید شیائومی عرضه شد

شیائومی خاطر نشان کرد که بازار تلویزیون های QLED در هند در مرحله نوپایی از تولید است و تقریباً 0.5 درصد (حدود 60،000 دستگاه) از بازار تلویزیون 12 میلیون دستگاهی هند را تشکیل می دهد.

گفتنی است که تلویزیون QLED برای نیاز کاربران هندی ساخته شده و این شرکت امیدوار بوده طی یک سال آینده بازار تلویزیون های QLED را دو برابر کند.

بیشتر بخوانید:

کتری برقی هوشمند شیائومی را بیشتر بشناسید

شیائومی تعدادی از پخش کننده های گوشی های هوشمند مانند Realme ، OnePlus ، Micromax و Motorola را به تلویزیون های هوشمند خود اضافه کرده تا در بخش تلویزیون با غول های فناوری مانند سامسونگ، ال جی و سونی رقابت کند.

تلویزیون کیولد شیائومی

یک گزارش منتشر شده نشان می دهد که تلویزیون های هوشمند با رشد 25 درصدی نسبت به سال گذشته سریع ترین رشد را تا کنون داشته اند.

بیشتر بخوانید:

اتو بخار MIJIA شیائومی روانه بازار می شود

بازار تلویزیون های هوشمند در هند بیشتر توسط برند هایی مانند شیائومی، سامسونگ و برند های نوظهور مانند تی سی ال ، Vu و غیره هدایت می شود.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟

نظرات ثبت شده

  • محمد | 24 آذر 1399 در 11:12 ب.ظ

    تلویزیون LCD شیائومی رونمایی می‌شود درستش اینه.