کشف یک انبار احتکار
اخبار لوازم خانگی

کشف یک انبار احتکار کالا در خرم‌آباد

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»،باز هم خبری درباره کشف یک انبار احتکار کالا در خرم آباد منتشر شده است. بختیار رازانی ...

بهنام وحیدی | 3 سال قبل

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»،باز هم خبری درباره کشف یک انبار احتکار کالا در خرم آباد منتشر شده است. بختیار رازانی سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان روز پنجشنبه در این باره گفت: این انبار احتکاری با گشت مشترک بازرسی سازمان صمت، تعزیرات حکومتی و سازمان اطلاعات سپاه لرستان کشف شده است.

کشف یک انبار احتکار

وی تصریح کرد: طی کشف یک انبار احتکار کالا در خرم‌آباد  ۳۴ دستگاه یخچال فریزر و ۱۲ دستگاه ماشین لباسشویی احتکاری به ارزش پنج میلیارد ریال از این انبار پیدا و مالک آن برای طی مراحل قانونی به تعزیرات حکومتی معرفی شد.

رازانی از مردم خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف گرانفروشی، کم فروشی، امتناع از درج قیمت، ارائه ندادن فاکتور و احتکار کالا گزارش آن را به شماره تلفن ۱۲۴ ستاد خبری سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان اطلاع دهند.

کشف یک انبار احتکار

به گزارش ایرنا؛ سردار مرتضی کشکولی فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان نیز اوایل آذر از کشف ۳۴ انبار احتکار کالا به ارزش بیش از ۲۸ میلیارد تومان با همکاری تعزیرات حکومتی استان خبر داد.

به گفته وی این انبارها پس از راه اندازی طرح قرارگاه ۱۷ ربیع برای مقابله با گرانی و احتکار کالا توسط سپاه حضرت ابوالفضل (ع) کشف شد، همچنین برای مقابله بهتر با هرگونه تخلف، بسیجیان استان جهت مبارزه با گران فروشی به سازمان صمت معرفی شده‌اند و با همکاری بازرسان بر قیمت‌ها نظارت می‌کنند. بیش از ۵۱ هزار واحد صنفی در لرستان فعال و سهم خرم آباد از این تعداد ۱۷ هزار واحد است.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟